Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä laittaisin miehelleni saunailtakassiin?

vinkkejä kaipaileva
05.06.2019 |

Mieheni on siis menossa perjantaina duuniporukan kanssa saunailtaan. Ajattelin yllättää mieheni positiivisesti ja laittaa hänelle valmiiksi tavarat saunailtaa varten.
Mitä siis laittaisin sinne kassiin?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaisi lähteä saunailtaan ap:n pakkaamilla varusteilla. Sen verran tuntuu olevan hukassa tuo järjenkäyttö.

Sun kanssa saunailta olis varmaan mukavaa. Pelkkää vttuilua koko ilta. XD!!

Vierailija
42/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti tämä on jonkun mielestä hyvä tai edes normaali idea? Haluaisitteko te itse, että teidän tavaranne pakkaisi joku jolla ei ole mitään hajua siitä mitä te haluatte pakattavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löylytuoksua

Koivunlehtiä pussukkaan

Sisäkengät ettei syylät tartu

Peflettejä

Vierailija
44/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujjauta pullo viinoo!

Vierailija
45/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa seuraa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaisi lähteä saunailtaan ap:n pakkaamilla varusteilla. Sen verran tuntuu olevan hukassa tuo järjenkäyttö.

Sun kanssa saunailta olis varmaan mukavaa. Pelkkää vttuilua koko ilta. XD!!

Mikä tuossa oli vttuilua? Ja mistä päättelet, että harrastaisin sellaista koko illan? Kyllä minusta on ihan vttuilematta tosiasia, että järjenkäyttö on hukassa, jos ei tiedä, mitä tarvitaan saunassa. Jos siis oletetaan, että ap kuitenkin joskus on saunassa käynyt. Jos ei ole, pahoittelen kommenttiani. Sellaista ei tietenkään voi tietään, mistä itsellä ei ole kokemusta/tietämystä.   

Vierailija
46/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti tämä on jonkun mielestä hyvä tai edes normaali idea? Haluaisitteko te itse, että teidän tavaranne pakkaisi joku jolla ei ole mitään hajua siitä mitä te haluatte pakattavan?

Meinaatko että mieheni ei tarkistaisi mitä mä olisin sinne kassiin laittanut. ap

Vierailija
47/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja ja Antabusta varmaan.

Vierailija
48/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enkä haluaisi. Tosin minusta olisi kyllä hieman kummallista, jos puolisollani ei olisi mitään hajua siitä, mitä haluan mukaan saunareissulle. Luulisi parisuhteessa toista sen verran tuntevan, että joku haju olisi. Useimmat parit kun jopa saunovat yhdessä. 

Vierailija
49/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että mieheni ei tarkistaisi mitä mä olisin sinne kassiin laittanut. ap

No mitä iloa siitä pakkaamisesta sitten on, jos se pitää kuitenkin tarkistaa ja mahdollisesti tehdä itse uudestaan? Ja kauanko sillä miehellä itsellään menisi suihkugeelin, pyyhkeen ja parin kaljan nappaamiseen mukaan? En vaan kertakaikkiaan ymmärrä koko ideaa, minusta kuulostaa kertakaikkisen oudolta enkä näe siinä mitään hyödyllistä tai ilahduttavaa.

Vierailija
50/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä iloa siitä pakkaamisesta sitten on, jos se pitää kuitenkin tarkistaa ja mahdollisesti tehdä itse uudestaan? Ja kauanko sillä miehellä itsellään menisi suihkugeelin, pyyhkeen ja parin kaljan nappaamiseen mukaan? En vaan kertakaikkiaan ymmärrä koko ideaa, minusta kuulostaa kertakaikkisen oudolta enkä näe siinä mitään hyödyllistä tai ilahduttavaa.

Maailmassa monta on ihmeellistä...

Vierailija
51/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiini poreita

Vierailija
52/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enkä haluaisi. Tosin minusta olisi kyllä hieman kummallista, jos puolisollani ei olisi mitään hajua siitä, mitä haluan mukaan saunareissulle. Luulisi parisuhteessa toista sen verran tuntevan, että joku haju olisi. Useimmat parit kun jopa saunovat yhdessä. 

Meillä saunotaan yhdessä monta kertaa viikossa, mutten minä silti haluaisi mieheni pakkaamaa kassia mukaan kun lähden naisten saunailtaan.

Vierailija
53/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin telakoidut oikein!"-opas.

Vierailija
54/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä miehen saunakassiin pitäisi pakata. Tuskin se haluaa sinne kylpytakkia, voileipägrilliä ja mustaherukkamehua.

Vierailija
55/55 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä miehen saunakassiin pitäisi pakata. Tuskin se haluaa sinne kylpytakkia, voileipägrilliä ja mustaherukkamehua.

Itse lähtisin liikkeelle samoista jutuista, joita ihan jokainen saunoessa/saunan jälkeen käyttää. Eli pesuaineet, laudeliina, pyyhe ja puhtaat vaatteet. Niillä ei menisi pieleen, vaikka pakkaisi kassia ventovieraalle. Omalle miehelle voi sitten tarkemmin kohdistaa sen mukaan, mitä sillä miehellä on tapana saunassa käyttää.