Saran ja Sofian, 9, hauska harrastus poiki kansainvälisen mallisopimuksen
Kommentit (84)
Pitää näyttää omalle tytölle kuva tuon tumman tytön etuhampaista joissa soma rako, omalla tyttärellä kun sama juttu ja häpeää hymyään :(
Miksiköhän yhteistyö sen aikaisemman mallitoimiston kanssa ei onnistunut. Nyt yritetään taas julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nättejä tyttöjä ja toivottavasti saavat nauttia lapsuudestaan, kavereista ja harrastuksista aivan normaalisti. Se mikä tässä ihmetyttää on vanhempien toiminta ja kova hinku saada lapset malleiksi.
IS:n klikkiotsikko: Raisiolaiset kaksostytöt ovat niin kauniita, että kansainvälinen huippumalli tyrmistyi – puhelinsoiton jälkeen alkoi tapahtua
Oikeasti kansainvälinen huippumalli kohteliaasti kommentoi kuvaa tyyliin, että joo näytät minulta pienenä, koska kuvia oli tägätty @thylaneblondeau, #thylaneblondeau, #thylaner. Kun juttu oli saatu iltapäivälehtiin, isä laittoi viestiä mallitoimistoon. Mallitoimiston edustaja alkoi sitten soitella paikkoja läpi ja syntyi tämä sopimus. Kaikki tämä selviää jutun lukemalla ja instagramin tsekkaamalla. Kummankaan tytön ulkonäössä ei todellakaan ole mitään vikaa, mutta jutussa on vähän samaa makua kun Saara Aallon meiningissä.
Mitä sen väliä miten juttu meni. Jos tytöissä ei nähtäisi potentiaalia, ei mitään sopimusta olisi syntynyt vaikka kuinka vanhemmat olisivat itse tehneet aloitteen. Mutta Suomessahan ei saa itse kehua itseään tai omia lapsiaan, sen on syntiä.
Minä ainakin odotan että tästä tulee menestystarina. Lapsimalleilla tuntuu olevan aika tiukat kriteerit siitä miten heidän kanssaan tehdään töitä, vanhemmat ovat paljon mukana yms.
Jos sillä ei ole mitään väliä miten juttu oikeasti meni, miksi siitä pitää kirjoittaa täysin päinvastoin kuin mitä oikeasti tapahtui?
Tuo tumma tyttö on todella kaunis, kuin lumikki mutta vaalea tavallisemman näköinen.