Saran ja Sofian, 9, hauska harrastus poiki kansainvälisen mallisopimuksen
Kommentit (84)
Miksi vaatteita esittelevän mallin pitää omata ihan helvetillisen iso kita? Luulisi että pituus ja hyvät mittasuhteet riittäisi ja olisi olennaisempas, mut ei. Kuka tahansa malli kun leipäläpensä aukaisee niin sinne vois parkkeerata vähintäänkin kuplavolkkarin. Vielä hämmentävämpää on se, että tuollainen ominaisuus on ihailtava myös lapsimallilla 😲😲😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatteita esittelevän mallin pitää omata ihan helvetillisen iso kita? Luulisi että pituus ja hyvät mittasuhteet riittäisi ja olisi olennaisempas, mut ei. Kuka tahansa malli kun leipäläpensä aukaisee niin sinne vois parkkeerata vähintäänkin kuplavolkkarin. Vielä hämmentävämpää on se, että tuollainen ominaisuus on ihailtava myös lapsimallilla 😲😲😳
Se on katsos se nykyinen kauneusihanne, jos et ole sattunut huomaamaan.
Tavoitteensa kullakin. Itse en olisi kuuna päivänä päästänyt lapsiani tuohon maailmaan, sillä se ei ole terve millään lailla. Jos äiti heidät haluaa sinne puolipakolla, niin toivottavasti hänellä on kykyä vastata kaikesta ikävästä, mitä odotettavissa on.
Valitettavasti ajattelen, että vanhemmat ovat todella typeriä ja tuskin lasten elämä koskaan tuosta paranee. Huonot kortit on heille jaettu, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa yksikin onnellinen esimerkki joka on ns. lapsitähti ollut.
Kauniita ovat varmasti 10v päästä. Miksei voitu odottaa.
Brooke Shields, Milla Jovovich, Lea Michele ainakin
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteensa kullakin. Itse en olisi kuuna päivänä päästänyt lapsiani tuohon maailmaan, sillä se ei ole terve millään lailla. Jos äiti heidät haluaa sinne puolipakolla, niin toivottavasti hänellä on kykyä vastata kaikesta ikävästä, mitä odotettavissa on.
Valitettavasti ajattelen, että vanhemmat ovat todella typeriä ja tuskin lasten elämä koskaan tuosta paranee. Huonot kortit on heille jaettu, harmi.
Jaa, minä olen kyllä tytöille kade kun ovat kauniita ja varmaan suosittuja.
Noh, ei nyt erityisemmin kauniita. Vaaleampi jotenkin outo jopa.
Vierailija kirjoitti:
Mallit tekevät muutakin kuin esittelevät vaatteita.
Keisarilla ei ole vaatteita case.
Nättejä tyttöjä, mutta ei poikkeuksellisen kauniita. Toinen opetettu poseeraamaan ja stailattu kuten malli Blondeau ja siksi ovat nyt lehdissä.
Onko tämän Jenkeistä lähtöisin olevan lapsimallihullutuksen pakko levitä jo Suomeenkin? Antaisivat lasten olla lapsia ja miettikööt sitä malliuraa sitten, kun ovat aikuisia. Kyllä aikuisiällä ehtii tehdä mallintöitä varmasti riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä tytöille kade kun ovat kauniita ja varmaan suosittuja.
Olet lapselle kateellinen? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Justin Timberlake, Tobey Maguire, Selena Gomez, Ariana Grande, Cole Sprouse... Onhan noita.
Useat lapsitähdet sortuneet huumeisiin aikuisuuden kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ovat varmasti 10v päästä. Miksei voitu odottaa.Justin Timberlake, Tobey Maguire, Selena Gomez, Ariana Grande, Cole Sprouse... Onhan noita.
Ja ai niin: ROBIN!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo tummaverikkö on aika tavis, vaaleapiirteinen tyttö on erityisen näköinen ja aika kaunis.
Kauneimpia ovat tunnetusti ne, keillä on myös ulkomaalaista verta. Minussakin on suomalaisen lisäksi myös ranskalaista verta, ja olen kyllä aika kaunis itsekin. Minulle jopa eräs mies sanoi kun kuuli ranskalaisista sukujuuristani, että "Sen takia sä oot niin kaunis..." :)
Ajatella! Jopa eräs mies sanoi tuollaista....
Suomen lastensuojelu ja Suomen poliitikot hoi! Nyt äkkiä sellaiset lait voimaan, jotka tekevät lapsimalliudesta ja lasten kauneuskilpailusta Suomessa kiellettyä! Suomeen ei tarvitse apinoida kaikkia Jenkkien huonoja ideoita!
AP:lta munat irti!!😡
Selvä pedari!
Minulla on poika, joka on kauniimpi kuin kumpikaan noista. Ei silti ole käynyt mielessäkään tyrkyttää häntä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se hauska harrastus, joka johti mallihommiin?
Varmaan se käsityökerho koululla tiistaisin.
Kukkahattutädit taas tuomitsee. Minä en vaikka täti olen myöskin. Nättejä tyttöjä!