Nainen, kumpi tuntuu paremmalta? Että mies sanoo sinua kauniiksi vai älykkääksi?
Tässä ei painoteta sitä että miten itse koet itsesi, vaan sitä että kumpi kehu maistuu makeammalta.
Kommentit (38)
Älykkääksi kehuminen maistuu paljon makeammalta. Tosin pitää siihenkin jotain järkevää perustetta löytyä. Ei ole siis kovinkaan hyvä iskurepliikki tuntemattomalle ihmiselle.😁
Älykkääksi.
En halua miestä, joka ihailee naista pääasiassa ulkonäön perusteella, ei luotettavaa puolisoainesta sellaiset aina uusilla apajilla yrittävät ikuiset ihastujat. Mulla oli sellainen poikaystävä aikoinaan, never again.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yhtaikaa. Mitä sellaisen miehen mielipiteellä tekisi, joka sanoisi vain jomman kumman?
En osaa sanoa.
ap.
Kauniiksi.
OLen koko ikäni saanut kuulla olevani älykäs. Joskus toki kauniskin, mutta älykkääksi sanominen ei saa oloani tuntumaan erityiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Älykkääksi kehuminen maistuu paljon makeammalta. Tosin pitää siihenkin jotain järkevää perustetta löytyä. Ei ole siis kovinkaan hyvä iskurepliikki tuntemattomalle ihmiselle.😁
Kiva ns. iskurepliikki on: "Vaikutat kiinnostavalta."
Entä kumman valheen haluaisit kuulla mielummin?
KUN PÄÄSEN TÄNÄÄN TÖISTÄ NIIN NAINEN SAA KUNNOLLA KYYTIÄ. EI MUUTA TARVITA KUIN LETISTÄ KIINNI JA MENOKSI. TURHA ALKAA SELITTÄMÄÄN JOUTAVIA.
Vanha viisaus sanoo: Kehu viisasta naista kauniiksi ja kaunista naista viisaaksi
En ole kaunis, joten puolisoni valehtelisi, jos sanoisi niin. Sen sijaan tuntuu hyvältä, kun hän sanoo esim että hiukseni ovat tosi kivasti tai hymyilen kauniisti tai vaikka että silmissäni on kiva pilke. Aika hullulta tuntuisi myös, jos hän yhtäkkiä kehuisi minua älykkääksi. Sen sijaan annamme molemmat toisillemme positiivista palautetta siitä, kuinka kiva on keskustella ja jakaa asioita ja kuinka toinen on tuonut hyviä näkökulmia asiaan jne.
Muilta miehiltä en kaipaa minläänlaisia kommentteja.
Kauneus, koska olen siitä epävarmempi ja minulle se on tärkeämpää.
Älykkääksi kehumisesta tulee lähinnä ”joo tiedän” -reaktio.
Älykkääksi sanominen tuntuu paremmalta. Minua on kehuttu kauniiksi, älykkääksi harvemmin. Teräväksi, osaavaksi, sujuvaksi jne kyllä kehutaan töissä.
Kauneus katoaa, älykkyys lisääntyy. Jollei muutu dementiaksi.
Oon kuullut kaunista aika paljon, joten älykäs😂
En tiedä. Kunpa mies vaan joskus sanoisi ihan kummaksi vaan.
Se, että sanotaan, että on vaimomatskua. Nykyisin pitää olla vähän kaikkea, että mies haluaa mennä naimisiin. Jos hän haluaa, niin silloin tietää olevansa jotenkin erityinen hänen mielestä.
Kauniiksi sanominen lämmitää paljon enemmän. Siitä nousee itsetunto taas hieman ylöspäin. Olen huomannut, että kauniina nainen pärjää elämässä paremmin kuin viisaana.
Kumpikaan ei kiinnosta varsinkaan jos se tulee ylhäältä alaspäin.
Älykkääksi sanominen iskee muhun. En ole kiinnostunut ulkonäköjutuista joten tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta kuulla ulkonäköön liittyviä kommentteja. En tiedä miten niihin pitäisi reagoida ja tunnen oloni lähinnä tyhmäksi. Harvoin ulkonäköäni kyllä kukaan kehuukaan ja tähän mennessä olen vain sanonut kiitos ja yrittänyt puhua jostain muusta.
Mutta jos on kaunis JA viisas, onkin jo niin pelottava, ettei miehet uskalla sanoa mitään. Mitä nyt pultsarit huutelee kehuja.
Molemmat yhtaikaa. Mitä sellaisen miehen mielipiteellä tekisi, joka sanoisi vain jomman kumman?