Nainen, kumpi tuntuu paremmalta? Että mies sanoo sinua kauniiksi vai älykkääksi?
Tässä ei painoteta sitä että miten itse koet itsesi, vaan sitä että kumpi kehu maistuu makeammalta.
Kommentit (38)
Olen ehkä niin ylimielinen, että mun mielestä molemmat asiat on itsestäänselvyyksiä. Sen takia ne ei tee vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä niin ylimielinen, että mun mielestä molemmat asiat on itsestäänselvyyksiä. Sen takia ne ei tee vaikutusta.
Voi kunpa minullakin olisivat.
Älykkääksi, koska kauniiksi sanominen olisi vale.
Tiedän olevani älykäs, ja kun mies sen sanoo, tuntuu se toki mukavalta. Kauniiksi sanominen vaivaannuttaa, vaikka mies sanoo välillä niinkin. Mutta ulkonäöstä otan mieluummin realistisia kehuja vastaan.
Nuorempana, kun vielä kävin treffeillä, kauniiksi kehuminen tuntui paremmalta. Kauneudella tarkoitan sisäisten ominaisuuksien näkymistä ulkonäössä, esim. "sinulla on kaunis hymy". Se on romanttista. Jos mies ei sanonut edes mitään sen suuntaista, en enää ollut kiinnostunut jatkamaan tapailua. Pelkästään fyysisen ulkonäön kehuminen ei tunnu minusta romanttiselta.
Älykkyydestä ei tarvitse sanoa erikseen. Jos toisen kanssa keskustelee innostuneesti tuntikausia tärkeistä aiheista, se on riittävä osoitus, että älyä ja ajattelukykyä arvostetaan puolin ja toisin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Älykkääksi tietenkin. Perustelut on muuten paras löytyä :)
Kummastakin tulisi hyvä mieli. En nyt osaa laittaa mielihyvää ja mielihyvää järjestykseen. Mieheni ei kylläkään sano kumpaakaan.
Kauniiksi mieluummin, koska pidän itseäni älykkäänä, joten sitä minun ei tarvitse kuulla 😬
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kunpa mies vaan joskus sanoisi ihan kummaksi vaan.
Olisit siis ilahtunut, jos mies sanoisi: Olet kumma.
Hehheh.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi sanominen lämmitää paljon enemmän. Siitä nousee itsetunto taas hieman ylöspäin. Olen huomannut, että kauniina nainen pärjää elämässä paremmin kuin viisaana.
Viisas pärjää parhaiten elämässä, oli mies tai nainen.
Älykäs eri asia.
Kumpikin on kiva, mutta silti kauniiksi kehuminen tuntuu paremmalta.
Kauniille naiselle aukenee paljon mahdollisuuksia ja kauneus herättää mielenkiinnon muissa ihmisissä.
Älykkyyttä on niin montaa eri lajia että suurin osa ihmisistä on jollain osa-alueella älykäs mutta jokaisella on omat, persoonalliset standandinsa kauneudelle ja tuntuu hyvältä jos pystyn ne täyttämään.
Kauniiksi. Olen kuullut niin paljon vastakkaista näkemystä.
Älykkääksi tuntuu paremmalta. Se on harvinaisempaa.
Jos sanoo kauniiksi, se lämmittää paljon enemmän. Se kertoo ihastumisesta, rakastumisesta ja seksuaalisesta halusta.
Älykäs olen ihan mittausten mukaan ja sen toteaminen minusta on toki kohteliasta. Ei herätä kuitenkaan mitään erityisempiä tunteita. Todetaan fakta.
Kauneuden sanomisessa on TUNNETTA.
Olen lukenut jonkun suomalaisen kirjan aikoinaan jossa mies yritti iskeä naimisissa olevaa rouvaa. Mun mielestä ne asui maalla ja tapahtuma-aika sotien jälkeen tai ennen.
Se mies sai sen naisen lopulta iskettyä kun kehui älykkääksi. En osaa sitten sanoa miten realistista tarinaa uskottomuus voi olla siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo kauniiksi, se lämmittää paljon enemmän. Se kertoo ihastumisesta, rakastumisesta ja seksuaalisesta halusta.
Älykäs olen ihan mittausten mukaan ja sen toteaminen minusta on toki kohteliasta. Ei herätä kuitenkaan mitään erityisempiä tunteita. Todetaan fakta.
Kauneuden sanomisessa on TUNNETTA.
Olen samaa mieltä. Tämä oli hyvin sanoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Älykkääksi tietenkin. Perustelut on muuten paras löytyä :)
Millaisia perusteluja olet saanut?
Vastauksista voi päätellä, että röyhkein valhe palkitaan parhaiten.