Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä oon mennyt tekemään!!!

Vierailija
24.05.2006 |

Mun takia poikani makaa sairaalassa köytettynä sänkyyn kiinni!

Hän paloi tosi pahasti kaadettuaan kiehuvaa vettä päällensä.

Mä vaan nukahdin ja sit se tapahtu! En oo uskaltanut kertoo kellekkään että syy oli mun! Vie vielä pojan multa pois. En todellakaan tahallani nukahtanu. Se oli vahinko.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle potilaalle pikaista paranemista!

Ja äidille lohtuhali.

Vierailija
2/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen palanut kiehuvan veden kanssa 9-vuotiaana. Koko rinta ja vatsa paloi. Sairaalassa sanoivat, että ikuiset arvet jää, äiti itki pitkään, mutta kuinkas kävikään, ainoat arvet joita minulla on etupuolellani ovat raskausarpia :)

Onneksi lasten iho paranee yleensä melko hyvin. Toivottavasti edes joku oppii tästä, että hakee apua ENNEN kuin on liian väsynyt. Ottakaa nyt hyvät ihmiset lastenlikka edes joskus, että saatte nukuttua univelkoja pois!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin alle 3v ja veljen kanssa saunassa kun äiti ja isä oli pesuhuoneessa.

Vierailija
4/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpia ei siis ole jäänyt enkä muista tapahtumasta mitään. Käsivarsi ja kylki oli palanut.

Vierailija
5/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko se oli. Älä loputtomiin syytä itseäsi. Jumala on tukenamme silloin, kun meiltä loppuu voimat ja olemme yksin syyllisyytemme kanssa.

Vierailija
6/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaviin, jossa oli kiehuvaa vettä. Tämä tapahtui siis joskus 20-luvulla.

Vierailija
7/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä kuinka suuri osa hänen kehostann on palanut. ainoastaan ne alueet mitkä lääkäri sanoi. ja jos oikein muistan rinnuksissa hänellä on kolmannen asteen ja muissa toisen asteen palovammat. En edes ole ajatellutkaan mitään tällästä. nyt vasta kun te kysyitte, enkä edes ole varma muistanko oikeen. mun mielessä on vaan se kauhukuva sänkyyn sidotusta pikkuisestani.

ap

Vierailija
8/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiusaannu sidotuista käsistään niin paljon kuin sinä kiusaannut. Parempihan on että on sidottu kuin että pääsisi unissaan ja muutenkin repimään siteitä.

Vierailija
9/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on sh:na osastolla jolla on juuri kuvailemasilainen tapaus. Olivat ihmetelleetkin henkilökunta keskenään, että jotenkin erikoinen tapaus, ja että lapsen äiti on huomattavan ahdistunut. Olen aika varma että puhumme samasta lapsesta.

Sano vaan siellä miten asia on, omaa oloasi helpottaa ja henkilökunnan miettiminen loppuu. Ei sinua todellakaan vahingosta rankaista, sosiaalitäti voi korkeintaan kysellä oletko avun tarpeessa. Ei tuollainen vahinko ole mikään syy keneltäkään ottaa pois lasta!

Vierailija
10/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun ystävälläsi sh:lla ole VAITIOLOVELVOLLISUUS?

Vierailija:

Ystäväni on sh:na osastolla jolla on juuri kuvailemasilainen tapaus. Olivat ihmetelleetkin henkilökunta keskenään, että jotenkin erikoinen tapaus, ja että lapsen äiti on huomattavan ahdistunut. Olen aika varma että puhumme samasta lapsesta.

Sano vaan siellä miten asia on, omaa oloasi helpottaa ja henkilökunnan miettiminen loppuu. Ei sinua todellakaan vahingosta rankaista, sosiaalitäti voi korkeintaan kysellä oletko avun tarpeessa. Ei tuollainen vahinko ole mikään syy keneltäkään ottaa pois lasta!

Vierailija
11/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sh saa sanoa jos osastolla on pahoin palanut lapsi, ja sen äiti on kovin ahdistunut. Nimiä ei saa sanoa, eikä mitään mistä tunnistaa. Palaneeseen lapseen liittyen puhuimme hoitokäytännöistä, juuri tuosta sänkyyn sitomisesta jne. Yleisellä tasolla. Sh ei esim sanonut mistä oli palanut, vaan että pahasti ja kuumalla vedellä. Ei edes oliko tyttö vai poika. Tai ikää, vain että taapero.

Mutta ei niitä varmaan yhtä aikaa Suomessa kovin montaa ole.

Vierailija
12/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:sh

Vierailija
13/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä haluat vielä lisätä viestilläsi äidin tuskaa???? Siis en todellakaan ymmärrä. Jos hän ei ole kenellekään kertonut ja täällä siitä nimettömänä puhuu, niin vaikka tunnistaisit tapauksen, miksi ihmeessä kirjoitat siitä. Ei varmasti tunnu kovin mukavalle kun nyt ap:n pitää vielä miettiä kertooko täältä joku sairaanhoitajille tilanteen oikeanlaidan vai ei. Tosi tosi tosi huono porvokin jos oli sitten sellainen!

Vierailija
14/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasioistaan muille. Siis kyllä se vaitiolovelvollisuus koskettaa ihan yleisellä tasollakin olevia " meillä on just nyt tosi pahasti palanut lapsi ja ahdistunut äiti" asioita juuri nimenomaan sen takia, että ketään ei voitaisi tunnistaa (Suomi kun on tosi pieni maa).

Vierailija
15/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihan tarpeeksi kärsinyttä lasta kohtaan.

Vierailija
16/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävsi luottaa sinuun ja ajatteli varmasti, että sinä et kerro niitä eteenpäin. Eli nyt teet hallaa ystävällesi ja itsellesi!!

Vierailija
17/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itse olla ihan rehellinen " ystävällesi" .

Vierailija
18/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos o hella päällä? ja vettä kiehumassa? niin sitten ei kyllä voi nukahtaa vahingossakaan...

Ja eikö teillä ole liesisuojaa?

Ahdistaa ajatella jos mun pienelle pojalle (1v9kk) ois käynyt noin. Mut ei kukaan sulta ota lasta pois tollaisen takia. Joten " tunnusta" vaan tekosi niin ehkäpä helpottaa.

Vierailija
19/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut saman jutun joltain, mutta en muista keneltä...ollaankohan tuttuja:)

Vierailija
20/29 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät katsomassa naapurien tietoja ja repostelevat asioita kotona ja ystäville, jotka sitten juoruilevat eteenpäin. Tässäkin taas melkoista lörpöttelyä!