Mitä mä oon mennyt tekemään!!!
Mun takia poikani makaa sairaalassa köytettynä sänkyyn kiinni!
Hän paloi tosi pahasti kaadettuaan kiehuvaa vettä päällensä.
Mä vaan nukahdin ja sit se tapahtu! En oo uskaltanut kertoo kellekkään että syy oli mun! Vie vielä pojan multa pois. En todellakaan tahallani nukahtanu. Se oli vahinko.
Kommentit (29)
siitä kun vedet kaatu hänen päällensä pienenä. Samoin yksi luokkakaverini joutui jättämään koko vuoden koulussa väliin, kun paloi niin pahasti. Ihan hirveä kohtalo, mutta aina näitä negatiivisia lottovoittoja vaan joillekin sattuu. Kollegani onneksi voi oikein hyvin. Toivottavasti lapsesi myös. Menikö miten laajalle alueelle? Onko kuolemanvaara? Minkä ikäinen lapsesi on?
mä istuisin siellä enkä tietokoneen ääressä.
täällähän se paremmin on lapsensa tukena.. eiku..
Yritä antaa itsellesi anteeksi. Olisi se vesi voinut kaatua vaikka olisit seissyt vieressä. Tiedän perheen missä esikoinen kaatoi vahingossa lattialla olevan vauvan päälle kiehuvan veden, äiti oli vieressä mut mitä siinä ehtii tekemään..
Itselleni on käynyt samoin, äitini oli tekemässä sisarusteni kanssa jotain ja kiipesin hellalle, kiehuvat vedet päälleni ja isä kauhuissaan juoksi keittiöön ja heitti minut lavuaariin ja kylmää vettä päälle. Ambulanssilla hakivat enkä tiedä mitä tapahtui, ikää oli tuolloin reilu 1v.
Hengen vaaraa ei ole. hän poltti rinnan, leuan, ja vasemman käden.
Miten mä voin olla niin tyhmä että nukahdin. itkenyt oon niin paljon että kyyneliä ei enää edes tuu.
ap
Onko teillä levy päällä??? Vai missä mättää! Mitään ei uskota. Joka päivä joku kuolee joku syntyy, joku tappaa jonkun, joku kiduttaa lastaan joku tappaa eläintään joku hyväksikäyttää jotain tai joku hakkaa jotain jne. jne. Mikä siinä on niin vaikeeta uskoa että kaikkea pahaa ja omituista tapahtuu koko ajan joka sekuntti tässäkin maassa!! Jos joku tänne jotain normaalista poikkeavaa kirjoittaa niin se on heti provo!! Miksi vitussa se olisi provo???? Tälläkin palstalla käy vamran 10 000ihmistä päivittäin ja jokaisella tapahtuu jotain joka päivä!