Harkitsen tätä mekkoa rippijuhliin ja häihin
Käykö teidän mielestä molempiin? https://taukodesign.com/collections/dresses/products/panel-maxi-dress-m…
Kommentit (69)
Ihan ok, laita jos tykkäät.
Ihan kiva että edes jotain väriä löytyy tuolta tekijältä. Itse toivon että joskus joku suomalainen vaatesuunnittelija tekisi muitakin kuin näitä androgyynejä suurimmaksi osaksi jotain mudanvärisiä vaatteita. Ja sen mallisia että näyttää hyvältä päällä myös vähän isorintaisemmallakin. Ja värejä, jotain räikeiden Marimekkojen ja näiden ankeuksien väliltä.
Mekko on kiva, erilainen mutta positiivisella tavalla. Häihin voisit panostaa erityisesti juhlavan kämpikseen ja laadukkaisiin kenkiin ja asusteisiin, niin kokonaisuus toimii varmasti.
Hyvä ap! Kiva että kaikki eivät pukeudu joihinkin sifonki tai tylli viritelmiin. Ja eettisyydestä iso 👍
Vierailija kirjoitti:
Mekko on kiva, erilainen mutta positiivisella tavalla. Häihin voisit panostaa erityisesti juhlavan kämpikseen ja laadukkaisiin kenkiin ja asusteisiin, niin kokonaisuus toimii varmasti.
Hyvä ap! Kiva että kaikki eivät pukeudu joihinkin sifonki tai tylli viritelmiin. Ja eettisyydestä iso 👍
Siis kampaukseen, ei kämpikseen. Kiitos vain auto correct.🤗
meko on hyvä ja kaunis (jos olet hoikka) mutta kirkkojuhlissa vaatii jotain kösivarsien peitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mekko! Itse ostaisin tuon musta-harmaan version, koska se olisi helpompi muuttaa asusteilla ja siten monipuolisempi jatkokäyttöä ajatellen.
Itsekin varmaan tekisin niin, näkisin mustalla enemmän käyttötarkoituksia, mutta kesäjuhliin tuo värikkäämpi versio on sopivampi, ja muutenkin paljon persoonallisempi. Mustia pitkiä mekkoja nyt on vaan kaikilla.
Kiva mekko ap, hommaa pois vaan!
Katselin yhtä hametta, että oli kivannäköinen, mutta jos arvostaa niin vähän suomenkieltä, ettei osaa edes tehdä kotisivujaan suomeksi niin minun ei tarvitse heiltä mitään ostaa (osaan kyllä englantiakin).
Ei luulisi olevan kovin vaikeaa tehdä kotisivuja sekä suomeksi että englanniksi, mutta ilmeisesti kuvittelevat olevansa jotenkin ihan hiton paljon kansainvälisempiä tuolla pelleilyllään. Onneksi minun ei tarvitse moista pelleilyä tukea ja voin ostaa vaatteeni liikkeistä, jotka osaavat tehdä kotisivunsa suomeksi.
Kyllä se käy molempiin. Jos häät olis joku frakki/smokki tapahtuma ni sitte ei olis tarpeeks juhlava, mutta muuten kyllä sopii ihan hyvin. Kiva leikkaus ja väritys! T. vaatealan ihminen, joka tuntee etiketit
Onpa kauniin värinen mekko ja malliltaan ajattoman ja vähäeleisen tyylikäs. Oikein asustettuna tuosta saa sekä arkimenoihin sopivan että juhlavan, aina tarpeen mukaan. Hyvä hankinta, ei varmasti jää pölyttymään käyttämättömänä kaapin perukoille.
Vierailija kirjoitti:
Katselin yhtä hametta, että oli kivannäköinen, mutta jos arvostaa niin vähän suomenkieltä, ettei osaa edes tehdä kotisivujaan suomeksi niin minun ei tarvitse heiltä mitään ostaa (osaan kyllä englantiakin).
Ei luulisi olevan kovin vaikeaa tehdä kotisivuja sekä suomeksi että englanniksi, mutta ilmeisesti kuvittelevat olevansa jotenkin ihan hiton paljon kansainvälisempiä tuolla pelleilyllään. Onneksi minun ei tarvitse moista pelleilyä tukea ja voin ostaa vaatteeni liikkeistä, jotka osaavat tehdä kotisivunsa suomeksi.
Samaa ihmettelin. Aikamoinen ristiriita että ratsastaa kotimaisuudella ja nimikin suomenkielinen mutta ei viitsitä tehdä suomenkielisiä sivuja. Suomessa on kuitenkin varakas eläkeläisväestökin, jonka kielitaito on puutteellinen.
Onkohan firman omistus/omistaja sitten kuitenkin muualta? Vai mistä suomen kielen puute mahtaa johtua?
Juu, muakin tökkii nämä "kotimaiset" yritykset, jotka ajattelevat olevansa coolin kansainvälisiä tekemällä nettisivut pelkästään englanniksi.
Tuossa täytyy maksaa jotkut muuta ravot kuin mekon ulkonäköön liittyvät. Todella ruma.
Rippijuhliin tuo on minusta oikein hyvä.
Kangas näyttää jotenkin arkiselta häihin, mutta kyllä se sinnekin kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Tuossa täytyy maksaa jotkut muuta ravot kuin mekon ulkonäköön liittyvät. Todella ruma.
ARVOT=)
Voi ap, luota rauhassa ja rohkeasti omaan makuusi. Täällä on niin paljon erilaisia mielipiteitä, ne vain sekoittavat valintaasi. Jos pidät siitä, laita se. Mielestäni tyylikäs ja hyvännäköinen.
https://taukodesign.com/collections/jacket-coats/products/tic-toc-coat-…
Joskulkisin tuollainen navettatakki päällä, muta toimitettais varmaan hoitoon.
Katso Tiger of Sweden mekkoja. Pelkistetty tyyli, kevyitä. Makuaisoita toki, mutta minusta tämä ei ole juhlapuku varsinkaan kesällä. Itsekin vissiin epävarma, kun kyselet.
Filippa K toinen, laadukas ja kivoja mekkoja.
Kangas vaikuttaa jotenkin tiiviiltä ja hiostavalta, ei kävisi mulle.
Melko hintava.
Jos on hoikka, pitkä ja oikeantyylinen ihminen, niin käy, pyöreälle ei niinkään. Tai oikeastaan ei ollenkaan.
Sanoisin, että oikeantyylisellä ihmisellä saattaa olla tyylikäs, vääräntyylisellä kauhistus.
Kaunis mekko! Minäkin ostaisin mustaharmaan version mutta kesäjuhliin sopii värikkäämpikin. Liian kallis myös minun kukkarolleni. Sopii hyvin häihin ja rippijuhliin.
Tyylikkään minimalistinen.
Jopa persoonallinen ja arvokkaankin näköinen kaikenmaailman glitteritingelitangeleiden joukossa.
Ostaisin samalla myös mekkoon sopivan jakun, joka myös näköjään löytyy!
(kuva jakusta mallin päällä mustana mustan mekon kuvissa, sinisenä jakku löytyy "new arriwals" osiosta)