Harkitsen tätä mekkoa rippijuhliin ja häihin
Käykö teidän mielestä molempiin? https://taukodesign.com/collections/dresses/products/panel-maxi-dress-m…
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
On ehkä vähän arkisen oloinen, mutta ei tuo nyt huonoin valinta juhlaan ole.
Kuka pitää nykyään mekkoa arkipäivänä?
Jos tuo mekko olisi minun tyyliäni, laittaisin sen häihin. Rippijuhliin jotenkin sopii "asiallisempi" mekko 🤔
Tuo mitta ei kyllä sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee navettamekko - menossa aamulypsylle?
Siellä varmaan joku omasta mielestään seksy mamma huutelee.
Ihan hyvä valinta molempiin juhliin, ei liian avonainen mutta kuitenkin kesäinen, väri ei ole mun, mutta jos sopii sinulle niin osta ihmeessä. Tässä mallissa tulee mun mielestä just kunnioitettua juhlia, ei mikään tyrkky kierä makkarankuori...tyylikästä olla paljastamatta muuta kuin käsivarret.
Täällä kaikki haukkuu kaikki, kun niillä on paha olla tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen materiaali häihin sitten pitäisi olla? Mä kyllä pidän tuota mekkoa ennemmin juhlavana kuin arkisena. Mun on vaikea löytää kivoja juhlamekkoja, kun olen hyvin pelkistetyn tyylin ystävä.
Ap
Juhlavaa materiaalia, vaikea selittää kun en ole alan ihmisiä :D Tuo on ihan tavan kesämekkomatskua. Kiva mekko mutta tyyliltään sellainen jonka minä pukisin päälleni vaikka kaupunkilomalla ollessani kun haluan olla vähän paremmissa mutta en juhla-tai biletamineissa.
Mulla on Tauko-merkin vaatteita, ja niissä on tietty kiilto, joka tekee niistä ajattomia ja oikein asustettuina arvokkaita, vaikka ne vanhoista sairaalatekstiileistä ovatkin.
Muutenkin ajattelen, että tuollainen oikea kudottu kangas on ihan riittävän juhlavaa kesähäihin, siis vastakohtana trikoille ja elastaanikankaille, joita niitäkin häissä näkee.
Minusta mekko oli hieno ja myös juhlava. Kuvassa olevat kengät lähinnä saavat koko asun näyttämään vähän arkiselta, erilaisilla kengillä sopisi hyvin häihin yms.
Todella kaunis ja tyylikäs mekko ap! :)
Tällä palstalla ei ole tyyliä, älä välitä negatiivisista kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala... Ja ylihintainen. Sorry.
Kannattaa vähän katsella niitä vaatteita, joita ei tehdä halpatuotannon maissa. Mitä enemmän kaavoitusta ja saumoja, sitä enemmän hintaa. Siksi varmasti niin monet suomalaiset yritykset tekevät joko säkkimallisia tai trikoosta valmistettuja vaatteita (ei tarvita paljon kaavoitusta eikä saumoja).
Tietty, jos osaat oikeasti sanoa jotain siitä, mistä vaatteen hinta koostuu, niin kerro toki.
Ap
Kun kerran itse olet noin laatu- ja tyylitietoinen, niin mitäpä täällä kyselet. Osta ylihintainen mekkosi, jos se kerran sinua miellyttää.
-eri
Älä välitä ikävistä kommenteista, tyylikäs mekko juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen materiaali häihin sitten pitäisi olla? Mä kyllä pidän tuota mekkoa ennemmin juhlavana kuin arkisena. Mun on vaikea löytää kivoja juhlamekkoja, kun olen hyvin pelkistetyn tyylin ystävä.
Ap
Juhlavaa materiaalia, vaikea selittää kun en ole alan ihmisiä :D Tuo on ihan tavan kesämekkomatskua. Kiva mekko mutta tyyliltään sellainen jonka minä pukisin päälleni vaikka kaupunkilomalla ollessani kun haluan olla vähän paremmissa mutta en juhla-tai biletamineissa.
Mulla on Tauko-merkin vaatteita, ja niissä on tietty kiilto, joka tekee niistä ajattomia ja oikein asustettuina arvokkaita, vaikka ne vanhoista sairaalatekstiileistä ovatkin.
Muutenkin ajattelen, että tuollainen oikea kudottu kangas on ihan riittävän juhlavaa kesähäihin, siis vastakohtana trikoille ja elastaanikankaille, joita niitäkin häissä näkee.
Joo, olen siis sovittanut tuota mekkoa myös, enkä itse sanoisi, että se materiaali vaikuttaisi jotenkin arkiselta! Monet juhlamekot ovat sataprosenttista keinokuitua, mistä en tykkää, ja silkkiin mulla ei ole varaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vähän katsella niitä vaatteita, joita ei tehdä halpatuotannon maissa. Mitä enemmän kaavoitusta ja saumoja, sitä enemmän hintaa. Siksi varmasti niin monet suomalaiset yritykset tekevät joko säkkimallisia tai trikoosta valmistettuja vaatteita (ei tarvita paljon kaavoitusta eikä saumoja).
Tietty, jos osaat oikeasti sanoa jotain siitä, mistä vaatteen hinta koostuu, niin kerro toki.
Ap
Kun kerran itse olet noin laatu- ja tyylitietoinen, niin mitäpä täällä kyselet. Osta ylihintainen mekkosi, jos se kerran sinua miellyttää.
-eri
Miksi et arvosta suomalaista työtä ja suunnittelua? Kaikkia idiootteja sitä tälläkin palstalla on.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-eri
Ehkä te näette ylihintaisen synonyymina kalliille. Selitin tuossa lainaamassasi viestissä, että vaatteet, joissa on enemmän kaavoitusta ja saumoja, ovat kalliimpia, koska niiden valmistaminen on kalliimpaa. Se, että joku vaate on kallis, ei tee siitä automaattisesti ylihintaista, vaan hinta koostuu erilaisista asioista, joista yksi on valmistuskustannukset.
Että ihan siltä varalta, jos oikeasti kiinnostaa keskustella vaatteiden hinnoista, eikä vain "lällällää"-tasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-eriEhkä te näette ylihintaisen synonyymina kalliille. Selitin tuossa lainaamassasi viestissä, että vaatteet, joissa on enemmän kaavoitusta ja saumoja, ovat kalliimpia, koska niiden valmistaminen on kalliimpaa. Se, että joku vaate on kallis, ei tee siitä automaattisesti ylihintaista, vaan hinta koostuu erilaisista asioista, joista yksi on valmistuskustannukset.
Että ihan siltä varalta, jos oikeasti kiinnostaa keskustella vaatteiden hinnoista, eikä vain "lällällää"-tasolla.
Ap
Aivan sama, mistä se korkea hinta koostuu. En yhdestäkään vaatekappaleesta tuota maksaisi enkä muutenkaan suhtaudu pukeutumiseen ihan niin vakavasti, että tarvitsisi mielipiteitä kysellä. Luotan omaan makuuni ja harkintaani. Mekko on muuten ihan nätti ja sopiva molempiin tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-eriEhkä te näette ylihintaisen synonyymina kalliille. Selitin tuossa lainaamassasi viestissä, että vaatteet, joissa on enemmän kaavoitusta ja saumoja, ovat kalliimpia, koska niiden valmistaminen on kalliimpaa. Se, että joku vaate on kallis, ei tee siitä automaattisesti ylihintaista, vaan hinta koostuu erilaisista asioista, joista yksi on valmistuskustannukset.
Ap
Aivan sama, mistä se korkea hinta koostuu. En yhdestäkään vaatekappaleesta tuota maksaisi enkä muutenkaan suhtaudu pukeutumiseen ihan niin vakavasti, että tarvitsisi mielipiteitä kysellä. Luotan omaan makuuni ja harkintaani. Mekko on muuten ihan nätti ja sopiva molempiin tilaisuuksiin.
Ei kyse ole nyt siitä, mitä sinä ostaisit ja mitä et, en ottanut kantaa siihen. Mutta "ylihintainen" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin kallis.
Ap
Kiva mekko. Muistathan kuitenkin peittää paljaat käsivarret huivilla tms. jos kyseessä kirkkovihkiminem.
Tyylikäs ja veistoksellinen. Varmasti sopii molempiin juhliin. Asusteilla saa arkisemman tai todella juhlavan. Ajaton.
Kiva mekko! Itse ostaisin tuon musta-harmaan version, koska se olisi helpompi muuttaa asusteilla ja siten monipuolisempi jatkokäyttöä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On hyvä materiaali, tyylikäskin. Kampaat, meikkaat, laitat korut, kivat kengät, kokonaisuus ratkaisee. Kaikki vaan eivät osaa visioida.
Jaa, mä taas en näe noin jäykkää materiaalia tavallisessa kesämekossa!
Ap