Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ottaa tapailuvaiheessa yhtäkkiä etäisyyttä?

Vierailija
04.06.2019 |

Olen tapaillut miestä noin kuukauden ja ollaan nähty arkisin ja viikonloppuisin. Viimeiset viikot ollaan nähty lyhyesti viikolla 1-2 krt, käyty esim. kävelyllä tai leffassa ja sitten viikonloppuisin vietetty enemmän aikaa yhdessä. Nyt viime viikonloppuna mentiin käymään miehen mökillä, joten vietettiin koko viikonloppu yhdessä. Lauantaina meillä oli tosi hauskaa, hassuteltiin ja oltiin lähekkäin. Sunnuntaina mies vaikutti etäisemmältä, ei halaillut tai ottanut niin paljoa kontaktia enää. Sunnuntaina lähetin illalla viestin, että mulla oli tosi kivaa ja mies vastasi, että niin hänelläkin. Mies on aina tosi kohtelias ja huomioi minut hyvin. Ja on sanonut aiemmin, että pitää minusta.

Maanantaina mies lähetteli ihan normaalisti viestejä ja ehdotin, että pitäisikö nähdä. Mies ehdotti, että nähdään vasta viikonloppuna. Hänellä on ollut nyt kiireitä töissä, mutta siitä huolimatta ollaan aiemmin nähty myös viikolla, vaikka mies onkin välillä ollut sen takia väsynyt töissä. Tuli jotenkin paha mieli, vaikka ymmärrän toki, että aina ei ehdi nähdä. Kun itse haluaisin nähdä jo ennen viikonloppua, koska mulla on miestä vähän ikävä...

Koitan nyt laittaa jäitä hattuun... Onko miehille tyypillistä, että joutuu ottamaan etäisyyttä jossain vaiheessa tapailua, hengähdystauon? Kaipaan miehistä näkökulmaa. Koitan nyt antaa miehelle tilaa, enkä painostaa. Sanoin kyllä, et ois ollu kiva nähdä ennen viikonloppua. Mulla kävi myös edellisessä tapailussa näin. Meillä oli ollut tosi kivaa yhdessä ja mies vaikutti yhtäkkiä etäiseltä. Kysyin asiasta, ja mies sanoi, että pakko laittaa jarruja päälle, ettei satuta itseään, jos innostuukin liikaa ja käykin huonosti. No siinä itseasiassa kävikin huonosti, kun itse en lopulta kiinnostunutkaan miehestä tarpeeksi. Hän oli jo ehtinyt hiukan ihastua minuun.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ne hedelmälliset vuodet sivu suun vai mistä toi sun ulinas johtuu?

Vierailija
2/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tieksää sellanen bon voyage tunne, eli ihan kuin olisin nähnyt tän joskus ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö ne hedelmälliset vuodet sivu suun vai mistä toi sun ulinas johtuu?

Ei ole vielä menneet, kiitos kysymästä. :D Saa kai sitä ihmetellä, mistä moinen käytös johtuu. Ihastuneena ajatukset sumenee, enkä ainakaan halua painostaa miestä liikaa. AP

Vierailija
4/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Miehet tarvitsevat välillä omaa tilaa mm. käsitelläkseen asioita.

Sitten kannattaa huolestua, jos ei vastaa viesteihisi ollenkaan.

Vierailija
5/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut enää sinusta. Ehkä hänellä on jo toinen kiikarissa.

M42

Vierailija
6/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on tieksää sellanen bon voyage tunne, eli ihan kuin olisin nähnyt tän joskus ennenkin.

Totta. Klassikkokamaa. AP, kertauksen vuoksi "he is not that into you."

Vierailija
7/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisin lukenut tän jo ennen. Oliko se sun edellisestä suhteesta? Huoh.

Vierailija
8/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko seksiä? Seksin jälkeen miehet alkaa käyttäytyä just noin. Ei varmaan ole kiinnostunut täysillä,valitettavasti. En tiedä miten tuollaiseen pitää suhtautua. Varmaan ottaisin etäisyyttä.

Vierailija
9/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti monta naista pyöritettävänä. Mulle kävi näin. Se on just sitä ”etäisyyden ottamista”

”Huono suhde takana, ei halua edetä liian nopeasti” —paskaa.

Vierailija
10/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia.

Miehet tarvitsevat välillä omaa tilaa mm. käsitelläkseen asioita.

Sitten kannattaa huolestua, jos ei vastaa viesteihisi ollenkaan.

Tätä mietin myös itse... Mies myös lähettää viestejä itse, ei siis pelkästään vastaile mun viesteihin... Enkä usko, että on toista kiikarissa, kun juuri hetki sitten poistimme molemmat deittisovelluksen. Ja luulisi, että kiinnostus olisi lopahtanut jo aiemmin, me ollaan kuitenkin vietetty jo useampi viikonloppu tiiviisti yhdessä. AP

Vierailija
11/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukauden tapailu, olitte koko viikonlopun yhdessä ja nyt murehdit kun toinen ei jaksa heti maanantaina ilmeisesti kiireisen työpäivän jälkeen sopia seuraavia treffejä? Löysää nyt pipoa vähän. 

Vierailija
12/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko seksiä? Seksin jälkeen miehet alkaa käyttäytyä just noin. Ei varmaan ole kiinnostunut täysillä,valitettavasti. En tiedä miten tuollaiseen pitää suhtautua. Varmaan ottaisin etäisyyttä.

Seksiä on ollut jo monta kertaa. AP

Vierailija
13/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuukauden tapailu, olitte koko viikonlopun yhdessä ja nyt murehdit kun toinen ei jaksa heti maanantaina ilmeisesti kiireisen työpäivän jälkeen sopia seuraavia treffejä? Löysää nyt pipoa vähän. 

Yritän. :D Ihastuneena on vaikeaa toimia järkevästi... AP

Vierailija
14/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jäi epäselväksi otatko siltä suihin loppuun asti, jos siinä alkaa tökkimään ja on tottunut siihen että kassit imaistaan tyhjiksi säännöllisesti, on aika vaikea luopua sitä mihin on tottunut

Vierailija
15/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mies tapailee myös jotain toista.

2) olet liian takertuva, ketä tahansa alkaa ahdistaa jos joku on liian kiinni koko ajan alussa

Valitse noista.

Vierailija
16/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on ollut jo monta kertaa. AP

Mies ei ole enää varma sinusta ja haluaa aikaa itselleen. Usko jo!

Vierailija
17/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luulee et on liian sussa kiinni ku ootte kokoajan yhdessä. Ajattelee varmaa et "sil on omaki elämä, en haluis ny ottaa kaikkee sen aikaa" Tai jotai sinnepäi.

Vierailija
18/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille tekastari ja kirjoita siihen ettet halua enää nähdä. Että tää oli tässä. Ei maksa vaivaa selitellä mitään.

Ja unohda hänet äläkä enää mieti.

Vierailija
19/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En usko tähän

2) Aikaisemmin mies on itse halunnut nähdä myös viikolla siitä huolimatta, että on ollut väsynyt töiden jälkeen. Esim. hän on tullut ex tempore mun luokse myöhäänkin illalla, koska halusi nähdä. Siksi uskaltauduin kysymään voitaisiinko nähdä.

AP

Vierailija
20/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus oli jo muutama viikko sitten ja kertyi pitkä ketju..