Kävin eilen SOMA sokkotreffeillä - tässä tulos O:
Matsiprosentti oli 82% ja chatissa arvot olivat samanlaisia mitä juteltiin. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aiemmin seurustellut.
Mies on kyllä äärimmäisen kohtelias ja mukava ja iloinen... mutta ne vaatteet ja kengät. Nuhjuiset kirpputorityyliset vaatteet ja pyörökärkiset kuluneet kengät. Sitten oli reppu selässä vielä.
Tekstaria on tullut kovasti sieltä päin treffien jälkeen ja mies haluaa tavata uudelleen. Itse olen kahden vaiheilla. Ulkonäössä ei ole valittamista. Mietityttää että ilkeäisinkö esitellä nuhjuisesti pukeutuvaa miestä vanhemmilleni ja kavereilleni?
Eikä tuntunut olevan rahasta kiinni kyllä se vaatetus, jos on varaa asua Helsingin keskustassa omistusasunnossa pitäisi kyllä olla varaa parempiin vaatteisiin.
Vai sanonko suoraan sille tyypille, että kuule, nyt mennään vaateostoksille !
Helsingin keskustassa tykkäisin kyllä asua tuon miehen kaksiossa :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
0/5. Naisvihan lietsontaa.
Äläpä itse jaa porukkaa kahtia. Keskustelu se on joka on mielenkiintoista.
Ovatko kaikkien rikkaiden julkkismiesten naiset halpoja ja mitättömiä? Monella lätkästaralla on köyhä mutta kaunis nainen.
Oletko varma ettei asunto ole kuitenkin Porvoon keskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen miehen olla, jatkaa elämäänsä ja saada tilaisuus löytää joku joka rakastuu häneen ensi silmäyksellä. Surullista suorastaan, että oikein ”päätit” olevasi hänestä kiinnostunut. Ei se ole oikeita tunteita, ihastumista ja kiinnostusta. Ei tuo johda yhtään mihinkään.
Toisekseen ällöttävää toisen kämpän haikailu.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin oikeasti ihastus toiseen. Se tunne kun ei malttaisi olla koskematta toiseen, ja kun on ikävä jo kotimatkalla, eikä saa unta koska huomenna nähdään taas...
Eikä siinä kaikki, kun viestittelimme äsken kesäsuunnitelmista, niin mies kertoi että hänen vanhemmillaan on merenrantamökki Porvoossa. Nyt menee jalat alta. Kesä meren rannalla (:
Tällä paljastit aloituksesi provoksi. Plääh. Melkein jo innostuin siitä että joku oikeasti olisi noin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet miehessä jo nyt tarvetta muuttaa häntä, niin hän ei ole sinua varten. Tai sinä häntä varten.
Naiset liian helposti ottavat melkein sopivan kuin etsisivät sen sopivimman. Nyt vaan sitkeästi tapaamaan seuraavaa. Oletan, että haluat aikuisen ja kypsän miehen kuin sellaisen, jota joudut neuvomaan vaateasioissa kuin äiti lastaan.
Höpö höpö. Jos muut asiat sopii hyvin yhteen niin se pukeutuminen on vain pintaa. Itse otin oikein mukavan miehen, jonka tapasin harjoittelussa työhaalarit päällä. Lievä järkytys oli ne siivilit mitkä veti niskaansa töiden jälkeen. Pikkuhiljaa siinä sitten vaatekaappi uudistettiin pala palalta. Kyllä minä tykkäsin leikkiä pienenä barbeilla ja kenillä, joten ei mitään ongelmaa. Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi, eikä ne yleensä pahasti tappele vastaan.
"Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi". Taisin just vähän oksentaa suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet miehessä jo nyt tarvetta muuttaa häntä, niin hän ei ole sinua varten. Tai sinä häntä varten.
Naiset liian helposti ottavat melkein sopivan kuin etsisivät sen sopivimman. Nyt vaan sitkeästi tapaamaan seuraavaa. Oletan, että haluat aikuisen ja kypsän miehen kuin sellaisen, jota joudut neuvomaan vaateasioissa kuin äiti lastaan.
Höpö höpö. Jos muut asiat sopii hyvin yhteen niin se pukeutuminen on vain pintaa. Itse otin oikein mukavan miehen, jonka tapasin harjoittelussa työhaalarit päällä. Lievä järkytys oli ne siivilit mitkä veti niskaansa töiden jälkeen. Pikkuhiljaa siinä sitten vaatekaappi uudistettiin pala palalta. Kyllä minä tykkäsin leikkiä pienenä barbeilla ja kenillä, joten ei mitään ongelmaa. Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi, eikä ne yleensä pahasti tappele vastaan.
"Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi". Taisin just vähän oksentaa suuhuni.
Hieman eri ääni oli palstalla, kun Ensitreffit Alttarilla - Heikki yritti edes vähän kommentoida tuoreen vaimonsa pukeutumista.
Toivottavasti makusi edes on sitten hyvä.