Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen SOMA sokkotreffeillä - tässä tulos O:

Vierailija
04.06.2019 |

Matsiprosentti oli 82% ja chatissa arvot olivat samanlaisia mitä juteltiin. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aiemmin seurustellut.
Mies on kyllä äärimmäisen kohtelias ja mukava ja iloinen... mutta ne vaatteet ja kengät. Nuhjuiset kirpputorityyliset vaatteet ja pyörökärkiset kuluneet kengät. Sitten oli reppu selässä vielä.

Tekstaria on tullut kovasti sieltä päin treffien jälkeen ja mies haluaa tavata uudelleen. Itse olen kahden vaiheilla. Ulkonäössä ei ole valittamista. Mietityttää että ilkeäisinkö esitellä nuhjuisesti pukeutuvaa miestä vanhemmilleni ja kavereilleni?
Eikä tuntunut olevan rahasta kiinni kyllä se vaatetus, jos on varaa asua Helsingin keskustassa omistusasunnossa pitäisi kyllä olla varaa parempiin vaatteisiin.

Vai sanonko suoraan sille tyypille, että kuule, nyt mennään vaateostoksille !

Helsingin keskustassa tykkäisin kyllä asua tuon miehen kaksiossa :)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin sinua kassien tyhjentämiseen ja lemppaisin pois.Hyvä esimerkki taas että naiset ovat h.....

Vierailija
22/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa, mikäli päädymme toiseen tapaamiseen, olen kyllä valmis muuttamaan pukeutumista jos mies niin vaatii. Sitäpaitsi, muutan pukeutumistyyliäni muutenkin usein. Teen kahta työtä, joissa täysin erilainen pukeutumisstandardi. 

Kaksi työtä. Et siis ole kovin varakas itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet miehessä jo nyt tarvetta muuttaa häntä, niin hän ei ole sinua varten.  Tai sinä häntä varten. 

Naiset liian helposti ottavat melkein sopivan kuin etsisivät sen sopivimman. Nyt vaan sitkeästi tapaamaan seuraavaa. Oletan, että haluat aikuisen ja kypsän miehen kuin sellaisen, jota joudut neuvomaan vaateasioissa kuin äiti lastaan.

Vierailija
24/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pukeutumistyyli tosiaan voi olla iso T-O. Epävarma pukeutuja löytäisi helposti mallia televisiosta. Mainitaan vaikkapa Tami Tamminen, Jani Erola, Pekka Pouta.

Mies ehkä pukeutuu juuri niin kuin haluaa pukeutua? Eikä vain sen takia etteikö olisi koskaan nähnyt että Tami tai joku Pekka Pouta pukeutuu toisin?

Vierailija
25/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyttäisin sinua kassien tyhjentämiseen ja lemppaisin pois.Hyvä esimerkki taas että naiset ovat h.....

Sanoin jo aloituksessa, että en ole koskaan seurustellut. En harrasta esiaviollisia seksisuhteita. 

Vierailija
26/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö oli aikoinaan huono ja tyylitajuton pukeutuja. Kohtasi sitten sokkotreffeillä varakkaan juristin ja sukulaistytön äiti stailasi yhtäkkiä tyttärensä fiiniksi ladyksi, antoi korunsa lainaksi jne.  Hänen äiti otti kulutusluottoa 3000 euroa, jotta tytölle löytyi "rikkaan ihmisen" vaatteet, hienot laukut ja jakut. Nyt sukulaistyttö on onnellisesti naimisissa ja monta lasta. 

Huvittavinta on, että nykyään sukulaistyttö on se nuhjuinen perheenäiti. 

Loppuhyvin kaikki hyvin

Vierailija
27/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen soma? Ikinä kuullutkaan.

Salkkarisallan deittisovellus. 

"Salkkareista tuttu Hanna Kinnunen kyllästyi Tinder-aikakauteen - suunnitteli uuden deittisovelluksen: ”Ulkonäöllä ei ole nyt väliä”

perjantai 31.05.2019 klo 13:43

Hanna Kinnusen mielestä mahdollisten deittikumppaneiden poispyyhkäisy pelkän ulkonäön perusteella saa riittää – paria etsitään nyt mielipiteiden mukaan.

Volume 0%"

Vierailija
28/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä repussa on niin TURN OFF ??????????????

Reppu on hyvä, siinä voi kesähelteillä kantaa mukana juomavettä, ja vaikkapa takkia sekä sadevarjoa kun kelit muuttuu ja vaatetuskin muuttuu.

Niin, ja repussa kulkee vieläpä vaikka passi, banaaneja tai muuta evästä.

No, onneksi ei itse tarvitse ketään "viehättää" pukeutumisellani. Aivan sama jos jollekin reppuni on turn off.

Ihmetyttää se tosin.

Vierailija
29/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun veljeltä... Se on kyllä hakemassa lääkikseen, että olisi fiku valinta. Ap ei kuulosta kuitenkaan sille sopivalta, ei vaimomatskua, vain sekopää pyytää av-raatia valitsemaan itselleen miehen. Muutenkin puhuit siitä niin loukkaavasti jo tässä viheessa tapailua, ettei tuosta mitään tule.

Vierailija
30/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en lähtisi muuttamaan toisen pukeutumista. Eipähän ole vaaraa että mies liehittelisi toisia naisia.

Vierailija
31/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se reppu oli suorastaan likainen ja siinä oli sellaisen yrityksen logo, jota ei ole ollut olemassa yli kymmeneen vuoteen. 

Viestiteltiin juuri miehen kanssa ja päätin, että olen kiinnostunut hänestä vakavissani. Ehkä jo huomenna uusi tapaaminen. 

Vierailija
32/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minun pukeutumien ainakaan häirinnyt miestä kun heti aamullakin laittoi tekstaria. 

AP

Olet täydellinen syy siihen, miksi en ikinä laita treffien jälkeen viestiä. Odotan että nainen laittaa. Jos ei laita, niin ei jatkoakaan.

Oikein egoilet miehen viesteillä. Tällaiset naiset sietää palautua maan tasalle.

Vierailija
33/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely on juuri nyt kaksipuolista. Ihan säpsähdän kun tulee tekstari. 

Vierailija
34/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen soma? Ikinä kuullutkaan.

Salkkarisallan deittisovellus. 

"Salkkareista tuttu Hanna Kinnunen kyllästyi Tinder-aikakauteen - suunnitteli uuden deittisovelluksen: ”Ulkonäöllä ei ole nyt väliä”

perjantai 31.05.2019 klo 13:43

Hanna Kinnusen mielestä mahdollisten deittikumppaneiden poispyyhkäisy pelkän ulkonäön perusteella saa riittää – paria etsitään nyt mielipiteiden mukaan.

Volume 0%"

Saisiko linkkiä juttuun?

Vierailija
35/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen vaateasiaan voi ehkä vaikuttaa vaivihkaa pitkällä aikavälillä, mutta harva kyllä tykkäisi, jos ekana pitäisi pistää vaatekaappi uusiksi.

En pidä vaatteistasi = en pidä sinusta.

Melkoinen pettymys ap olisit miehelle, joka tod. näköisesti kiinnostui juuri sinusta, vaikka ylläsi olikin joku toimistotyylinen jakkupuku a la oma äiti. Ja kun sinua ei kiinnostakaan ihminen vaan ulkoinen status.

Luultavasti mies on erittäin hyväpalkkainen tyyppi kansainvälisessä menestysfirmassa ja luultavasti myös miljonääri ja siksi hänellä on henkinenkin mahdollisuus olla oma itsensä ja hankkia vaatteensa vaikka kirpparilta.

Mutta kyllä sinä ap löydät vielä jonkun hyvin pukeutuvan työttömän juopoksi osoittautuvan luuserin, joten jatka etsintöjä.

Vierailija
36/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ne vaatteilla koreilee

Tyhmät ne tuota hokee

Vierailija
37/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä paljonko teillä on ikäeroa?

Vierailija
38/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pukeutunut treffeillä huppariin. 

AP

Vierailija
39/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi muuttaa, mutta mun mielestä toisen pukeutumiseen voi vaikuttaa. 

AP

Ihan ok jos hyväksyt saman myös toisin päin. Eli jos miehellä on toiveita sinun pukeutumisesi suhteen niin toteutat toki hänen toiveensa?

On erilaisia toiveita. On kohtuullisia ja järkeviä. On kohtuuttomia ja järjettömiä. Kohtuulliset ja järkevät voi itse kukin toteuttaa, jos tärkeä ihminen ystävällisesti pyytää.

Vierailija
40/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaimomateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi