Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alusvaatteiden yhteensopivuudella väliä miehille?

Vierailija
04.06.2019 |

Tää oikeesti askarruttaa. Täytyykö olla sävy sävyyn vai onko sillä mitään väliä kun ne kuitenkin otetaan pois? :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä mutta kyllähän se hyvältä näyttää kun on ns "samaa sarjaa"

Vierailija
2/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, otetaan pois. Minä pidän siitä, että nainen jättää verkkosukat ja sukkanauhaliivin päälleen. Enkä pane pahakseni vaikka jättäisi korkkaritkin jalkaansa. Vain stringit riisun ennen sänkyyn menoa. Rintsikat minulla on tapana ottaa pois vasta kun nainen nousee päälle ratsastamaan.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin lähinnä rintsikoita ja stringejä.

-AP

Vierailija
4/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri.

Vierailija
5/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä

Vierailija
6/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla väliä ja missä tilanteessa? Kyllä sievät yhteensopivat alusvaatteet ovat esteettisesti mieleen ja myös seksikkäät. Varsinkin takapuolen muotoja korostavat hipsterit. Eli kyllä huomaan ja arvostan, mutta tuskin se muuten vaikuttaa.

Vierailija
7/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on vähän niin kuin se kuuluisa jalopuuratti Ladassa. Ihan kiva, mutta ei se kyytiä paranna.

Vierailija
8/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Miksi juuri stringejä? Kyllä hipsterit ja boyshortsit on seksikkäämpiä.

Vierailija
9/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusuhteessa tai irtohommissa ei ole väliä: silloin on oleellisempaa, mitä niiden alta löytyy. Mutta seksikkään pukeutumisen merkitys kasvaa suhteen pitkittyessä. Upeat alusvaatteet ovat kuin piristävää roolileikkiä, ja kyllähän sellainen kiihottaa erityisen voimakkasti.

Yhteensopivuus on kuitenkin ehkä se vähiten oleellinen piirre. Todennäköisesti malli, materia, tms. vaikuttavat enemmän, mutta onhan se vähän hassua jos on vaikka tällaiset:

www.  amazon.co.uk/G-string-V-string-Knickers-Lingerie-Underwear/ dp/ B07924WGYV

ja tälläiset:

www. needundies.com/ sloggi-double-comfort-top .html

... yhdistettynä.

Vierailija
10/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on alusvaatteiden laadukkuus ja oikea koko. Seksikkyys tulee itsevarmuudesta.

Vierailija
11/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus... Ei läheskään aina. Mut jos on joku spesiaali ilta ja on muutenkin vähän viritteltyä ja tunnelmaa nostettu niin silloin ne lisää kyllä kiihkoa entisestään... Tulee sellainen olo että toinen on nyt panostanut tähän iltaan ja juttuun... Mutta normi arjessa ihan sama...

Vierailija
12/23 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on. Itse pidän aina yhteensopivia alusvaatteita mutta miestä se ei kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
13/23 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on. Itse pidän aina yhteensopivia alusvaatteita mutta miestä se ei kiinnosta pätkän vertaa.

Itsehän plet miehesi valinnut. Tuskin muihin pätee. Vai pitääkö sinulle joka kerta erikseen mainita pitkässä suhteessa kuinka kauniit alusvaatteet sinulla taas on? Ei riitä hiljainen ihailu?

Vierailija
14/23 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri väliä. Joskus on kiva katsella yhtenäisiä alusvaatteita, mutta ei ole pakollista.

Vierailija
15/23 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No ei todellakaan ole.

Vierailija
16/23 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpää on alusvaatteiden laadukkuus ja oikea koko. Seksikkyys tulee itsevarmuudesta.

Niin miehillä. Naisilla tulee muista asioista, kuten muodoista, joita hyvät alusvaatteet tuovat paremmin esille. Tosiaan materiaali ja leikkaus ovat oleellisia. Värilläkin väliä, mutta onko sävy sävyyn, sillä ei niin väliä.

Vierailija
17/23 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No ei todellakaan ole.

No todellakin on. Olen peppumiehiä ja kyllä juuri kyseiselle takamukselle sopivat hipsterit ovat vain kaikken upeimmat. Hipsterit kuitenkin korostavat mielestäni todella upeasti pepun muotoja. Vähän läpinäkyvyyttä ja ehkä pieni röyhelökin ja ai-ai.

Oma tyttöystävä halusi ennemmin stringit, kun käytiin yhdessä ostamassa vähän paremmat (ja hienommat) alusvaatteet, eikä siinä mielipiteeni paljoa vaikuttanut.

Vierailija
18/23 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Itse tykkään käyttää stringejä. Boyshortseja en laittais jalkaani ikinä mut hipsterit on aika jees, ja tuntuvat usein mukavilta jalassakin.

-AP

Vierailija
19/23 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mies yleensä edes näe alusvaatteissa. Harrastamme harvoin seksiä niin, että alamme riisua päivävaatteita. Yleensä meillä on seksiä vasta suihkun jälkeen, kun olen jo yöpaidassa, suihkussa/saunassa tai aamulla ennen pukeutumista. Keskipäivän pikaiset vedetään housut kintuissa, jos joskus sattuu olemaan hetki aikaa.

Vierailija
20/23 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän plet miehesi valinnut. Tuskin muihin pätee. Vai pitääkö sinulle joka kerta erikseen mainita pitkässä suhteessa kuinka kauniit alusvaatteet sinulla taas on? Ei riitä hiljainen ihailu?

No ei tietenkään tarvitse joka kerta kehua. Joskuskin riittäisi ja tai silloin kun ostan uusia seksikkäitä alusvaatteita niin olisi kiva että miestä edes jonkin verran kiinnostaisi. Yleensä se vaan hymähtää ja se on siinä, tv kiinnostaa enemmän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä