Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen SOMA sokkotreffeillä - tässä tulos O:

Vierailija
04.06.2019 |

Matsiprosentti oli 82% ja chatissa arvot olivat samanlaisia mitä juteltiin. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aiemmin seurustellut.
Mies on kyllä äärimmäisen kohtelias ja mukava ja iloinen... mutta ne vaatteet ja kengät. Nuhjuiset kirpputorityyliset vaatteet ja pyörökärkiset kuluneet kengät. Sitten oli reppu selässä vielä.

Tekstaria on tullut kovasti sieltä päin treffien jälkeen ja mies haluaa tavata uudelleen. Itse olen kahden vaiheilla. Ulkonäössä ei ole valittamista. Mietityttää että ilkeäisinkö esitellä nuhjuisesti pukeutuvaa miestä vanhemmilleni ja kavereilleni?
Eikä tuntunut olevan rahasta kiinni kyllä se vaatetus, jos on varaa asua Helsingin keskustassa omistusasunnossa pitäisi kyllä olla varaa parempiin vaatteisiin.

Vai sanonko suoraan sille tyypille, että kuule, nyt mennään vaateostoksille !

Helsingin keskustassa tykkäisin kyllä asua tuon miehen kaksiossa :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne vaatteilla koreilee

Vierailija
2/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä niin laskelmoivia. Kämppä Hesan keskustassa selvästi alkanut kuumottaa AP:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yökötti toi sun aloitus. Mies ei kelpaa itsenään mutta rahat ja asunto kylläkin? Hyi. Onneksi mussa on naista enemmän enkä ole tuollainen pinnallinen kana.

Vierailija
4/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen olemus ei siis miellytä mutta asunto kalliilla alueella kiinnostaa. huoh ! 

Vierailija
5/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa, mutta mun mielestä toisen pukeutumiseen voi vaikuttaa. 

AP

Vierailija
6/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit Sallan mielestä koko soman ajatus on että nyt unohdetaan ulkokuori. Miksi käytät koko sovellusta jos alat heti ensi tapaamisella arvostella toisen ulkokuorta? Hieman ristiriitaista. 

Vierailija
7/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi muuttaa, mutta mun mielestä toisen pukeutumiseen voi vaikuttaa. 

AP

Ihan ok jos hyväksyt saman myös toisin päin. Eli jos miehellä on toiveita sinun pukeutumisesi suhteen niin toteutat toki hänen toiveensa?

Vierailija
8/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että saisin tukea päätöksiini täältä, mutta heti ollaan alapeukuttamassa joukolla. Niin tyypillistä suomalaisuutta. Kateus vie kalatkin vedestä vai miten se menikään. 

AP

Vierailija
9/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolvanat lankeaa provoon. Ei hyvää päivää.

Vierailija
10/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele.

Vierailija
11/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kerrotko millaiset vaatteet itselläsi oli ja oletko kaunis?

Vierailija
12/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet omat ratkaisusi ja kestät niiden seuraamukset. Löysit jo useamman vaihtoehdon jatkoa ajatellen ja varmasti palstan ihmiset jakaantuvat eri vaihtoehtojen taakse.  

Vierailija
13/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee vain jämäkkää ohjausta oikeaan suuntaan. Ehdota että käytte vaateostoksilla esimerkiksi Italiassa? Hänen kustannuksella tietysti.

Vierailija
14/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun pukeutumien ainakaan häirinnyt miestä kun heti aamullakin laittoi tekstaria. 

AP

Vierailija
15/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vaateasiaan voi ehkä vaikuttaa vaivihkaa pitkällä aikavälillä, mutta harva kyllä tykkäisi, jos ekana pitäisi pistää vaatekaappi uusiksi.

Vierailija
16/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa, mikäli päädymme toiseen tapaamiseen, olen kyllä valmis muuttamaan pukeutumista jos mies niin vaatii. Sitäpaitsi, muutan pukeutumistyyliäni muutenkin usein. Teen kahta työtä, joissa täysin erilainen pukeutumisstandardi. 

Vierailija
17/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pukeutumistyyli tosiaan voi olla iso T-O. Epävarma pukeutuja löytäisi helposti mallia televisiosta. Mainitaan vaikkapa Tami Tamminen, Jani Erola, Pekka Pouta.

Vierailija
18/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini löysi isäni kirjeenvaihtoilmoitusella. Hän vihjaili pikku hiljaa isääni parantamaan pukeutumistaan esim taskukellon voisi muuttaa rannekelloksi, pitkän takin pikkutakiksi yms. Isä otti vihjeistä vaarin, saivat 3 lasta ja olivat naimisissa 56v ennenkuin äitini kuoli. Eli koita tällaista taktiikkaa ap.

Vierailija
19/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen soma? Ikinä kuullutkaan.

Vierailija
20/68 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin nopeasti naimisiin ilman avioehtoa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan