Kävin eilen SOMA sokkotreffeillä - tässä tulos O:
Matsiprosentti oli 82% ja chatissa arvot olivat samanlaisia mitä juteltiin. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aiemmin seurustellut.
Mies on kyllä äärimmäisen kohtelias ja mukava ja iloinen... mutta ne vaatteet ja kengät. Nuhjuiset kirpputorityyliset vaatteet ja pyörökärkiset kuluneet kengät. Sitten oli reppu selässä vielä.
Tekstaria on tullut kovasti sieltä päin treffien jälkeen ja mies haluaa tavata uudelleen. Itse olen kahden vaiheilla. Ulkonäössä ei ole valittamista. Mietityttää että ilkeäisinkö esitellä nuhjuisesti pukeutuvaa miestä vanhemmilleni ja kavereilleni?
Eikä tuntunut olevan rahasta kiinni kyllä se vaatetus, jos on varaa asua Helsingin keskustassa omistusasunnossa pitäisi kyllä olla varaa parempiin vaatteisiin.
Vai sanonko suoraan sille tyypille, että kuule, nyt mennään vaateostoksille !
Helsingin keskustassa tykkäisin kyllä asua tuon miehen kaksiossa :)
Kommentit (68)
Naiset on kyllä niin laskelmoivia. Kämppä Hesan keskustassa selvästi alkanut kuumottaa AP:tä.
Jotenkin yökötti toi sun aloitus. Mies ei kelpaa itsenään mutta rahat ja asunto kylläkin? Hyi. Onneksi mussa on naista enemmän enkä ole tuollainen pinnallinen kana.
Ulkoinen olemus ei siis miellytä mutta asunto kalliilla alueella kiinnostaa. huoh !
Toista ei voi muuttaa, mutta mun mielestä toisen pukeutumiseen voi vaikuttaa.
AP
Salkkarit Sallan mielestä koko soman ajatus on että nyt unohdetaan ulkokuori. Miksi käytät koko sovellusta jos alat heti ensi tapaamisella arvostella toisen ulkokuorta? Hieman ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi muuttaa, mutta mun mielestä toisen pukeutumiseen voi vaikuttaa.
AP
Ihan ok jos hyväksyt saman myös toisin päin. Eli jos miehellä on toiveita sinun pukeutumisesi suhteen niin toteutat toki hänen toiveensa?
Ajattelin, että saisin tukea päätöksiini täältä, mutta heti ollaan alapeukuttamassa joukolla. Niin tyypillistä suomalaisuutta. Kateus vie kalatkin vedestä vai miten se menikään.
AP
Tolvanat lankeaa provoon. Ei hyvää päivää.
Ap: kerrotko millaiset vaatteet itselläsi oli ja oletko kaunis?
Sinä teet omat ratkaisusi ja kestät niiden seuraamukset. Löysit jo useamman vaihtoehdon jatkoa ajatellen ja varmasti palstan ihmiset jakaantuvat eri vaihtoehtojen taakse.
Hän tarvitsee vain jämäkkää ohjausta oikeaan suuntaan. Ehdota että käytte vaateostoksilla esimerkiksi Italiassa? Hänen kustannuksella tietysti.
No ei minun pukeutumien ainakaan häirinnyt miestä kun heti aamullakin laittoi tekstaria.
AP
Siihen vaateasiaan voi ehkä vaikuttaa vaivihkaa pitkällä aikavälillä, mutta harva kyllä tykkäisi, jos ekana pitäisi pistää vaatekaappi uusiksi.
Tässä tilanteessa, mikäli päädymme toiseen tapaamiseen, olen kyllä valmis muuttamaan pukeutumista jos mies niin vaatii. Sitäpaitsi, muutan pukeutumistyyliäni muutenkin usein. Teen kahta työtä, joissa täysin erilainen pukeutumisstandardi.
Miehen pukeutumistyyli tosiaan voi olla iso T-O. Epävarma pukeutuja löytäisi helposti mallia televisiosta. Mainitaan vaikkapa Tami Tamminen, Jani Erola, Pekka Pouta.
Mun äitini löysi isäni kirjeenvaihtoilmoitusella. Hän vihjaili pikku hiljaa isääni parantamaan pukeutumistaan esim taskukellon voisi muuttaa rannekelloksi, pitkän takin pikkutakiksi yms. Isä otti vihjeistä vaarin, saivat 3 lasta ja olivat naimisissa 56v ennenkuin äitini kuoli. Eli koita tällaista taktiikkaa ap.
Mikä ihmeen soma? Ikinä kuullutkaan.
Sinuna menisin nopeasti naimisiin ilman avioehtoa!!!
Rumat ne vaatteilla koreilee