Kävin eilen SOMA sokkotreffeillä - tässä tulos O:
Matsiprosentti oli 82% ja chatissa arvot olivat samanlaisia mitä juteltiin. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aiemmin seurustellut.
Mies on kyllä äärimmäisen kohtelias ja mukava ja iloinen... mutta ne vaatteet ja kengät. Nuhjuiset kirpputorityyliset vaatteet ja pyörökärkiset kuluneet kengät. Sitten oli reppu selässä vielä.
Tekstaria on tullut kovasti sieltä päin treffien jälkeen ja mies haluaa tavata uudelleen. Itse olen kahden vaiheilla. Ulkonäössä ei ole valittamista. Mietityttää että ilkeäisinkö esitellä nuhjuisesti pukeutuvaa miestä vanhemmilleni ja kavereilleni?
Eikä tuntunut olevan rahasta kiinni kyllä se vaatetus, jos on varaa asua Helsingin keskustassa omistusasunnossa pitäisi kyllä olla varaa parempiin vaatteisiin.
Vai sanonko suoraan sille tyypille, että kuule, nyt mennään vaateostoksille !
Helsingin keskustassa tykkäisin kyllä asua tuon miehen kaksiossa :)
Kommentit (68)
Tuohan kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinalta?
Niin ne ajat muuttuu. Kun kohtasin elämäni miehen, kerroin läheiselle sukulaiselle hänen sinisistä silmistään, tummista kulmakarvoistaan ja vaaleista hiuksistaan.
Anna sen miehen olla, jatkaa elämäänsä ja saada tilaisuus löytää joku joka rakastuu häneen ensi silmäyksellä. Surullista suorastaan, että oikein ”päätit” olevasi hänestä kiinnostunut. Ei se ole oikeita tunteita, ihastumista ja kiinnostusta. Ei tuo johda yhtään mihinkään.
Toisekseen ällöttävää toisen kämpän haikailu.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin oikeasti ihastus toiseen. Se tunne kun ei malttaisi olla koskematta toiseen, ja kun on ikävä jo kotimatkalla, eikä saa unta koska huomenna nähdään taas...
Vierailija kirjoitti:
Niin ne ajat muuttuu. Kun kohtasin elämäni miehen, kerroin läheiselle sukulaiselle hänen sinisistä silmistään, tummista kulmakarvoistaan ja vaaleista hiuksistaan.
Ihana❤️
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinalta?
Aikani mutusteltua miehen vaatetusta alan itsekin uskoa vuosisadan rakkaustarinan mahdollisuuteen <3
AP
Vierailija kirjoitti:
Anna sen miehen olla, jatkaa elämäänsä ja saada tilaisuus löytää joku joka rakastuu häneen ensi silmäyksellä. Surullista suorastaan, että oikein ”päätit” olevasi hänestä kiinnostunut. Ei se ole oikeita tunteita, ihastumista ja kiinnostusta. Ei tuo johda yhtään mihinkään.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin oikeasti ihastus toiseen. Se tunne kun ei malttaisi olla koskematta toiseen, ja kun on ikävä jo kotimatkalla, eikä saa unta koska huomenna nähdään taas...
Eikä siinä kaikki, kun viestittelimme äsken kesäsuunnitelmista, niin mies kertoi että hänen vanhemmillaan on merenrantamökki Porvoossa. Nyt menee jalat alta. Kesä meren rannalla (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen soma? Ikinä kuullutkaan.
Salkkarisallan deittisovellus.
"Salkkareista tuttu Hanna Kinnunen kyllästyi Tinder-aikakauteen - suunnitteli uuden deittisovelluksen: ”Ulkonäöllä ei ole nyt väliä”perjantai 31.05.2019 klo 13:43
Hanna Kinnusen mielestä mahdollisten deittikumppaneiden poispyyhkäisy pelkän ulkonäön perusteella saa riittää – paria etsitään nyt mielipiteiden mukaan.
Volume 0%"
Saisiko linkkiä juttuun?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ff8ffa89-d779-44eb-9d5d-d3d916…
En tiedä pitäisikö jo laittaa viestiä, että en suostu enää tapaamaan, jos alkaa chattailee muiden naisten kanssa SOMA:ssa yhtä aikaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Annoitko pilua!
Tapasimme kahvilassa. Enkä suostu esiaviolliseen seksiin. Jos olen tarpeeksi kiinnostava, mennään ensin naimisiin. Hääyönä sitten.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin yökötti toi sun aloitus. Mies ei kelpaa itsenään mutta rahat ja asunto kylläkin? Hyi. Onneksi mussa on naista enemmän enkä ole tuollainen pinnallinen kana.
Olenko jossakin vaiheessa väittänyt ettei mies kelpaisi. Sanoin vain, että vaatteet herätti kysymysmerkin. Sanoin jo aloituksessakin että mies oli mukava, kohtelia, hymyilevä, puhelias.
Alkaa jo tässä tuntua, että en ole siksi aiemmin löytänyt sitä oikeaa kun olen hylännyt vaatetuksen perusteella ihmisiä.
Jokainen voi muuttua ja nyt oli muutoksen aika minussa itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Jos näet miehessä jo nyt tarvetta muuttaa häntä, niin hän ei ole sinua varten. Tai sinä häntä varten.
Naiset liian helposti ottavat melkein sopivan kuin etsisivät sen sopivimman. Nyt vaan sitkeästi tapaamaan seuraavaa. Oletan, että haluat aikuisen ja kypsän miehen kuin sellaisen, jota joudut neuvomaan vaateasioissa kuin äiti lastaan.
Höpö höpö. Jos muut asiat sopii hyvin yhteen niin se pukeutuminen on vain pintaa. Itse otin oikein mukavan miehen, jonka tapasin harjoittelussa työhaalarit päällä. Lievä järkytys oli ne siivilit mitkä veti niskaansa töiden jälkeen. Pikkuhiljaa siinä sitten vaatekaappi uudistettiin pala palalta. Kyllä minä tykkäsin leikkiä pienenä barbeilla ja kenillä, joten ei mitään ongelmaa. Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi, eikä ne yleensä pahasti tappele vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli pukeutunut treffeillä huppariin.
AP
Siis joku it-firman omistaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet miehessä jo nyt tarvetta muuttaa häntä, niin hän ei ole sinua varten. Tai sinä häntä varten.
Naiset liian helposti ottavat melkein sopivan kuin etsisivät sen sopivimman. Nyt vaan sitkeästi tapaamaan seuraavaa. Oletan, että haluat aikuisen ja kypsän miehen kuin sellaisen, jota joudut neuvomaan vaateasioissa kuin äiti lastaan.
Höpö höpö. Jos muut asiat sopii hyvin yhteen niin se pukeutuminen on vain pintaa. Itse otin oikein mukavan miehen, jonka tapasin harjoittelussa työhaalarit päällä. Lievä järkytys oli ne siivilit mitkä veti niskaansa töiden jälkeen. Pikkuhiljaa siinä sitten vaatekaappi uudistettiin pala palalta. Kyllä minä tykkäsin leikkiä pienenä barbeilla ja kenillä, joten ei mitään ongelmaa. Miehen voi helposti stailata omaan makuun sopivaksi, eikä ne yleensä pahasti tappele vastaan.
Kysehän onkin monesti siitä ettei ole tyylitajua. Moni julkkis käyttää stailaajaa, niin miksi AP ei voisi stailata miestä?
Voi hyvää päivää. Miehen kirjoittama provo.
Apua ! Nyt mies ei ole vastannut minulle kohta kahteen tuntiin textareihin. Tässäkö tämä nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä kaikki, kun viestittelimme äsken kesäsuunnitelmista, niin mies kertoi että hänen vanhemmillaan on merenrantamökki Porvoossa. Nyt menee jalat alta. Kesä meren rannalla (:
Missäs muualla.
Toinen työpaikkani on keskustassa ja toinen kotini lähestöllä. Jos hän on se oikea, jonka kanssa perustaa perhe ja lapset, olen valmis muutokseen. Keskustassa on paljon laadukkaammat koulut ja päiväkodit kuin nykyisellä asuinalueellani.
AP