Miesmalliksi. Olisiko saumaa?
Olen harkinnut tätä nyt parin vuoden ajan. Kysymys kuuluukin mistä aloittaisin? Ensin kuotenkin johon speksejä.
Pituutta on 182cm. Tämä vähän epäilyttää että onkohan se kuitenkin liian vähän. Hoikka, ja jäntevä. Puolipitkät kiharat tummat hiukset. Persoonalliset kasvot ja aika vahva leukalinja vai miten sen sanoisi. Ikääkin on jo yli 34. Kuitenkin tunnen että olen tällä hetkellä parhaimmillani.
Mistä minun kannattaisi lähteä rakentamaan tätä ideaa? Kaikki vinkit ja huomiot otetaan ilolla vastaan.
Kommentit (21)
Miesmallikurssille ja yhteys mallitoimistoon.
Liian lyhyt olet ja lähes 20 vuotta liian vanha
Kyllähän mainosmalleiksi ja aikuismalleiksi haetaan minkäikäisiä vaan! Rohkeasti vain yhteys mallitoimistoihin 😊
Nykyään kaivataan kaikenikäisiä malleja!
Oletko myös fotogeneettinen eli näytätkö valokuvissa usein hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
No se on siinä rajoilla. Esimerkiksi zalandon lyhimmät miesmallit ovat 180.
Minkäslaiset hampaat sinulla on, ja nenä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös fotogeneettinen eli näytätkö valokuvissa usein hyvältä?
No näin uskon. Tietty varsinkin väsyneenä saattaa tulla huonoja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Minkäslaiset hampaat sinulla on, ja nenä?
Nenä sellainen suora, jos tämä nyt on oikea termi. Hampaat ok. Varsinkin ylärivi, alhaalla pientä ahtautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mainosmalleiksi ja aikuismalleiksi haetaan minkäikäisiä vaan! Rohkeasti vain yhteys mallitoimistoihin 😊
Kiitos kannustuksesta : )
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvaa tänne 😍
En taida. Joku vielä tunnistaa ja saa kuulla kyräilyä että mitähän tuokin luulee itsestään. Eri asia jos kuva olisikin jossain vaikka lehdessä. Silloin on jo saavuttanut jotain.
Menet mallitoimistoon käymään ja he kertovat kannattaako sinun edes yrittää.
Harmi, että mies ei voi olla xxl malli. itse olen 195cm ja 140kg
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi?
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa sinä elät, jos luulet 14-vuotiaiden poikien olevan miesmalleja?
Ne ovat korkeintaan lapsimalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi?
Missä olet nähnyt lihavan miesmallin? Jossain sketsissä. Ei pysty tekemään uraa lihavana miehenä mallimaailmassa.
Itse asiassa valtaosa miesmalleista taitaa olla alle 190 cm, mutta kuitenkin yli 180 cm pitkiä. Miesten mallimaailmassa ei ole ollenkaan samanlaista kilpailua kuin naisten puolella.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa valtaosa miesmalleista taitaa olla alle 190 cm, mutta kuitenkin yli 180 cm pitkiä. Miesten mallimaailmassa ei ole ollenkaan samanlaista kilpailua kuin naisten puolella.
Joo, 90% on 180-190 välillä. Valtaosa 185.
Ei ku vuan yhteyttä mallitoimistoon, siitä se lähtee.