Miten usein käyt kaupunkisi keskustassa?
Kommentit (44)
Keskustassa v*tuttaa aggressiiviset feissarit ja Romanian, Bulgarian torakat.
Asun Tampereella ja olen viime vuosina käynyt noin 2-3kk välein. Ei sitä edes tajunnut, kuinka keskustassa käynti vaan hiipui. Nyt aloitin työt tampellassa, joten kuljen joka päivä keskustaan. Tuntuu oudolta. Yritän kuitenkin viimeiseen asti välttää bussia nro 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kerran vuodessa. Asun helsingissä.
Miksi niin harvoin? Mäkin käyn siellä useammin, enkä edes asu Suomessa.
: D Mulla ei vaan oo mitään asiaa sinne useammin eikä huvita mennä. Palveluita ja kauppoja on lähempänäkin. Yli 40 vuotta täällä asunu ja kyllä keskustassa on tullu aikoinaan pyörittyä ihan tarpeeks.
Et koskaan käy taidemuseossa, konsertissa tai teatterissa, ravintoloissa syömässä, tai mene junalla minnekään? Outoa.
Minäkin kuulun niihin, jotka asuvat Helsingissä vain työn vuoksi. Kulttuuririennot ja ravintolaelämä ei kiinnosta. Mieluummin luen kirjoja ja katson televisiota. Olen 55-vuotias ja ei vain jaksa. Nähty on jo puuhamaat keskustassa.
Maksaa saa julmetusti tietysti tästä keskustan läheisyydestä. Käyn n. kerran kuussa keskusta-alueella tapaamassa jotain ystävää kahvilassa ja katsomassa maailmanmenoa. Jossain taidenäytteyssä esim. Mutta älytöntähän täällä on asua hinnan vuoksi, kun ei tämän enempää huvituksista välitä.
Mutta työ... Tätä työtä ei voi tehdä Lieksasta käsin :)
Pari kertaa vuodessa jos esim sairaalaan tms pakollista asiaa, lähin kaupunki n.100km päässä.