Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein käyt kaupunkisi keskustassa?

Vierailija
03.06.2019 |

Itse ehkä kerran kuukaudessa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuitpa kysymään sopivasti. Just hiljattain mietin, että milloin viimeeksi kävinkään Helsingin keskustassa. Ennen oli työpaikka siellä, nyt ihan muualla. Viimeisen vuoden aikana olen käynyt keskustassa noin kerran kuussa. Lauantaina käväisin Hietaniemen hautausmaalla kävelemässä. 

Vierailija
22/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Tampereen keskustassa en haluaisi käydä koskaan mutta pakko noin pari krt kk.

Itse olen viihtynyt täällä jo 10 vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tarpeesta ja osittain pakosta eli kerran kuukaudessa. Erityistä syytä ei ole.  Ei vain tarjoa minulle mitään sellaista, miksi sinne pitäisi mennä.

Vierailija
24/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa, joten välttelen sen keskustaa kuin ruttoa.

Vuosi sitten oli pakko käydä siellä slummissa noutamassa eräät avaimet. 

Vierailija
25/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ei ole keskustaa, mutta Espoon keskuksessa käyn noin kerran viikossa. Hgin keskustassa ehkä kerran kuussa.

Vierailija
26/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan en edes poistu sen alueelta - täällä on kaikkea mitä keski-ikäistyvä tarvitsee!

.

.

.

.

Ihqui terqui Heinolasta!

Vierailija
27/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Espoossa, joten välttelen sen keskustaa kuin ruttoa.

Vuosi sitten oli pakko käydä siellä slummissa noutamassa eräät avaimet. 

Jos Espoon keskusta pitäisi nimetä, se olisi kai Leppävaara. Espoon keskuksessa eivät enää pysähdy edes kaukojunat.

Vierailija
28/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kertaa vuodessa ja silloinkin olen yleensä vain läpikulkumatkalla, Helsinki.

Vierailija
29/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran- 5x kuukaudessa. 10 km keskustaan.

Vierailija
30/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja käyn vain jos on pakko ja pakko on harvoin.Toki vaihdan bussia keskustassa kerran viikossa.

Vierailija
31/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kerran vuodessa. Asun helsingissä.

Miksi niin harvoin? Mäkin käyn siellä useammin, enkä edes asu Suomessa.

: D Mulla ei vaan oo mitään asiaa sinne useammin eikä huvita mennä. Palveluita ja kauppoja on lähempänäkin. Yli 40 vuotta täällä asunu ja kyllä keskustassa on tullu aikoinaan pyörittyä ihan tarpeeks.

Vierailija
32/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

: D Mulla ei vaan oo mitään asiaa sinne useammin eikä huvita mennä. Palveluita ja kauppoja on lähempänäkin. Yli 40 vuotta täällä asunu ja kyllä keskustassa on tullu aikoinaan pyörittyä ihan tarpeeks.

Et koskaan käy taidemuseossa, konsertissa tai teatterissa, ravintoloissa syömässä, tai mene junalla minnekään? Outoa.

Vierailija
33/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Oulun keskustassa.

Vierailija
34/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän Treen keskustaa kuin ruttoa sillä se on nykyään pelkkä tietyömaa jossa narkkarit ja juopot mellastavat ja kadut uivat roskisssa. Ehkä kerran puolessa vuodessa.

Vierailija
35/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin kerran kuussa.

Vierailija
36/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan käy taidemuseossa, konsertissa tai teatterissa, ravintoloissa syömässä, tai mene junalla minnekään? Outoa.

En enää vuosiin. Olen köyhä, masentunut ja jämähtänyt kotiin. Junaanhan voi hypätä muualtakin kuin keskustasta. Täällä on näköjään muitakin helsinkiläisiä jotka karttaa keskustaa. Kiva tietää etten ole ainoa.

Vierailija
37/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskustassa käynti on läpikulkua matkalla oopperaan, teatteriin, taidenäyttelyihin jne. Noin 6-8 kertaa vuodessa.

Vastaavaa keskustan läpikulkua matkalla kavereille esim. Ullanlinnaan.

Vierailija
38/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? En ole tuo jota lainasit, mutta käyn myös Helsingin keskustassa noin kerran vuodessa. Joskus on mennyt parikin vuotta ettei ole tullut käytyä. Täällä kyllä on ravintoloita, konsertteja, teattereita ja jopa juna-asema muuallakin kuin keskustassa.

Taidemuseo on muuten yksi harvoista syistä miksi joskus joudun menemään keskustaan.

Vierailija
39/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37/37 jatkan vielä: mulle keskusta on postinumero 00100.

Vierailija
40/44 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa. Oon töissä samoilla suunnilla jossa asunkin ja kaupungilla käyn lähinnä tapaamassa ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi