Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella muusikon kanssa.

Vierailija
03.06.2019 |

Hyvännäköisen, pitkät hiukset. Tekee muusikontyön ohella mallintöitä. Omaa paljon naispuolisia ihailijoita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta luulen, että tuollainen mies ei olisi minusta kiinnostunut.

Vierailija
2/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ei ihmisen ammatti ole mikään este seurustelulle. Pitkät hiukset saattaisivat kyllä vaatia sulattelua, mutta eiköhän niihinkin tottuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet Olli Herman niin kyllä. ;) 

Vierailija
4/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikkous tai mallintyöt ei olisi este, mutta luulen ettei minulla olisi tuollaisen miehen kanssa riittävästi yhteistä, jotta seurustelu onnistuisi. Olen itse perhekeskeinen kotihiiri ja arvostan myös miehessä perhekeskeisyyttä. Muusikko-malli tuskin ehtisi käydä kotona muuta kuin kääntymässä. 

Vierailija
5/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kuule naimisiinkin muusikon kanssa. Malli ei kyllä ole, vaikka minun mielestäni voisi ollakin.

Vierailija
6/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen mies tuskin olisi mielestäni hyvännäköinen, mutta ei se seurustelua estäisi, jos muuten synkkaisi. 

Vierailija
7/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana seurustelin erään muusikon kanssa pari vuotta. Positiivisia puolia suhteessa ja hänessä olivat mm. taiteellisuus, spontaanius, muihin julkimoihin tutustuminen, erilaisiin tapahtumiin pääseminen joihin ei välttämättä olisi muutoin päässyt, herkkyys ja yllätyksellisyys. 

Negatiivia puolia olivat alkoholismi + muut päihteet, pettäminen ja henkinen epäkypsyys. 

Mutta olipahan kokemus. 

Vierailija
8/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana seurustelin erään muusikon kanssa pari vuotta. Positiivisia puolia suhteessa ja hänessä olivat mm. taiteellisuus, spontaanius, muihin julkimoihin tutustuminen, erilaisiin tapahtumiin pääseminen joihin ei välttämättä olisi muutoin päässyt, herkkyys ja yllätyksellisyys. 

Negatiivia puolia olivat alkoholismi + muut päihteet, pettäminen ja henkinen epäkypsyys. 

Mutta olipahan kokemus. 

Kiitos että jaoit kokemuksesi. Olen uuden sukupolven muusikko, en käytä alkoholia lähes ollenkaan. Ei siitä mitään tulisi.

Vierailija
9/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelinkin lukioaikana muusikon kanssa. Meillä oli oikein onnellinen reilun kolmen vuoden mittainen suhde. Sitten elämä heitti meidät erilleen enkä päätynyt muusikonrouvaksi niin kuin aikanani suunnittelin.

Vierailija
10/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se olisi Kari Peitsamo?

Vierailija
11/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pitkätukkainen muusikko laatikkoleukainen vai suippoleukainen?

Vierailija
12/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaa paljon naispuolisia ihailijoita" Totaalinen turn off. Ei niiden naisten takia, vaan tuon ilmaisutavan takia. 

Vierailija
13/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon naispuolisia ihailijoita?! ;) 

Vierailija
14/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olipahan kokemus. 

Onko tämä muusikko ollut "Vain elämää" -sarjassa?

Vierailija
15/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, yritätkö vihjailla, ettei Peitsamolla ole paljon naispuolisia ihailijoita? >:(

Vierailija
16/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, yritätkö vihjailla, ettei Peitsamolla ole paljon naispuolisia ihailijoita? >:(

No oletan Hermanilla olevan enemmän. :D 

Vierailija
17/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletan Hermanilla olevan enemmän. :D 

Ikärasismia! >:(

Vierailija
18/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti Kartsallakin on naispuolisia ihailijoita. Uskaltaisin väittää, että suhteellisen paljonkin. 

Vierailija
19/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tuollaisen kanssa, mutta ei kyllä ole paljon naispuolisia ihailijoita, arviolta 5-10% max. Moni nainen häneen varmaan muuten ihastuu, muttei itse musiikki kiinnosta kovin monta naista. Pakko se on vain kestää, että vientiä olisi, ei se luottamus vielä siitä rappeudu.

Vierailija
20/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut useankin muusikon kanssa. joten se riippuu ihan siitä muusikosta ja hänen omasta kypsyydestään. Yksi julkkiksempi oli hankala koska se ei ole koskaan kotona ja oli bändäreitä yms. mutta sitten taas yksi toinen muusikko - joka oli jo valmis seurustelemaan - oli mahtava kumppani koska olen itsekin musadiggari.

Tässä aloituksessa korvaan särähtää tuo että on paljon naispuolisia ihailijoita eli pysyvätkö nämä vain kaukaisina ihailijoina vai ovatko he jonkinlainen kiusaus tälle malli-muusikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme