Yksi ihastus asuu käytännössä luonani ja nyt toinen ihastus olisi tulossa yökylään
Ollaan siis ekan kanssa epämääräisessä säätösuhteessa ja hän käytännössä asuu luonani. Olisikohan viimeksi kolmisen viikkoa sitten käynyt kotonaan. Nyt sitten ihastukseni muualta olisi tulossa yökyläilemään luokseni. Meillä oli hänen kanssaan vähän sutinaa taannoin ja päädyimme melkein sänkyyn.
Nyt sitten mietin, onko ok majoittaa matkalainen, kun ekan mainitun ihastuksen kanssa kuitenkin nukutaan suurella todennäköisyydellä samassa sängyssä. Olen oikeastaan kyllä jo luvannut matkalaiselle, että tänne pääsee nukkumaan, mutta onko hänellä sitten mitä mielessä.
Ajatuksia?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Siellä on luvassa epämiellyttävä kohtaaminen ja kireitä tunnelmia, todennäköisesti jompi kumpi tai molemmat lätkivät huitsiin kämpältäsi sen tuloksena. Tämä toinen säätö ilman muuta olettaa, että jotain menoa on tiedossa, ja siellä luonasi asuvalle ei luultavasti ole mieluisa yllätys kun alkaa tulla lisää kolleja ovesta. Suosittelisin tekemään valinnat siitä kumman kanssa säätää ennen kuin nämä joutuvat kohtaamaan. Vähintäänkin voit kertoa että sinä ja "Jorma" mielellään majoitatte tulijan sohvalle. Olisin yllättynyt jos tämä tulija ei peru yöpymistään sen jälkeen.
Mistä päättelit, että nämä ihastukset ovat miehiä?
Voisiko ap vähän avata, että mitä hyvää hän ajattelee tästä asetelmasta koituvan?
Ajatteletko, että sinulla lähtee kuuma romanssi luistamaan tämän matkamiehen kanssa kun kotimiehesi istuskelee sohvalla ja katselee tyytyväisenä?
Vai meinaatko että tämä uutta kesäseikkailua etsivä matkamies tulee panomielessä kämpillesi, näkee että sinulla on siellä pedissä jo kuuma könsikäs, nukkuu kiltisti sohvalla ja ottaa vuoronumeron siltä varalta että könsikkääsi on joku päivä poissa?
Sano nyt vielä, että molemmat ovat viinaan meneviä ja jomman kumman/molempien olisi tarkoitus ilmestyä kämpillesi myöhään illalla suoraan jostain baarista tai keikalta. Loppu saadaan sitten lukea lööpistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap vähän avata, että mitä hyvää hän ajattelee tästä asetelmasta koituvan?
Ajatteletko, että sinulla lähtee kuuma romanssi luistamaan tämän matkamiehen kanssa kun kotimiehesi istuskelee sohvalla ja katselee tyytyväisenä?
Vai meinaatko että tämä uutta kesäseikkailua etsivä matkamies tulee panomielessä kämpillesi, näkee että sinulla on siellä pedissä jo kuuma könsikäs, nukkuu kiltisti sohvalla ja ottaa vuoronumeron siltä varalta että könsikkääsi on joku päivä poissa?
Sano nyt vielä, että molemmat ovat viinaan meneviä ja jomman kumman/molempien olisi tarkoitus ilmestyä kämpillesi myöhään illalla suoraan jostain baarista tai keikalta. Loppu saadaan sitten lukea lööpistä.
Ajattelin, että me voidaan kolmestaan juoda kahvia ja vaihdella kuulumisia ja ehkä miehistä tulisi kavereita keskenään. Toisaalta mietin myös sitä, jos herra arki ottaisi vähän itseensä ja tajuaisi, että minulla voisi olla muutakin vientiä. Ja jos herra arki ei ole kiinnostunut minusta kuin panomielessä niin hän varmaan osoittaa sen välinpitämättömällä käytöksellään. Ei ole kumpikaan miehistä erityisen viinaanmeneviä, matkalainen on tosin ottanut enemmän irti elämästä, kun tämä hänen suhteensa on vetänyt viimeisiään.
Ensimmäinen ajatukseni: kiihkeä threesome-sessio. Siltä pohjalta sitten mietitään jatkoa. :D
Kerroin tälle säätöihastukselle, että kaveri on tulossa kylään. Hän sitten jätti minut ihan tuosta vain ja jouduin siivoamaan itse hänen sotkunsa, koska sehän on minun kämppäni ja minullehan se kaveri on tulossa käymään. Ympäri kämppää on kerääntynyt paljon likapyykkiä tältä säädöltä, eikä ottanut niitä edes mukaan. Olettaa siis, että minä pesen ja hoidan kaiken. Tippui kyllä pisteet silmissäni. Ilmeisesti halusi lähteä perjantaiksi juhlimaan muutenkin jätkäporukalla. Matkalaisihastus on nyt tulossa tänään yöksi! En olekaan nähnyt häntä vähään aikaan.
Mutta siis tämä herra arki vaikuttaa nyt olevansa kiinnostunut siitä, että minä hoidan kaiken jne. Miten tällaisen siipeilijän voi potkia pihalle? Kun osaa hän olla tavallaan ihan viehättävä, mutta meillä on seksiä ja nyt kun mietin, niin minähän tässä olen kokkaillut ja passannut häntä melkein pari kuukautta.
Matkalainen on siis tulossa tässä tällä viikolla ainakin yhdeksi yöksi. Herra arki siis viettää aikaansa pääosin minun luonani, ei toisinpäin. Ja olen tosiaan tässä vakavissani ajatellut, että eihän tämä ole mikään ongelma, mutta tänään heräsin tähän ajatukseen, että taitaa se sittenkin olla ongelma.