Yksi ihastus asuu käytännössä luonani ja nyt toinen ihastus olisi tulossa yökylään
Ollaan siis ekan kanssa epämääräisessä säätösuhteessa ja hän käytännössä asuu luonani. Olisikohan viimeksi kolmisen viikkoa sitten käynyt kotonaan. Nyt sitten ihastukseni muualta olisi tulossa yökyläilemään luokseni. Meillä oli hänen kanssaan vähän sutinaa taannoin ja päädyimme melkein sänkyyn.
Nyt sitten mietin, onko ok majoittaa matkalainen, kun ekan mainitun ihastuksen kanssa kuitenkin nukutaan suurella todennäköisyydellä samassa sängyssä. Olen oikeastaan kyllä jo luvannut matkalaiselle, että tänne pääsee nukkumaan, mutta onko hänellä sitten mitä mielessä.
Ajatuksia?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tämä toinen säätösi että luonasi asuu vieras mies? Voi olla aika kiusallinen tilanne jos olettaa sinun asuvan yksin.
Ei tiedä. Meillä on ollut tätä säätöä melkein pari kuukautta ja sitä ennen olen ollut jo pitkään ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovinkaan ihastunut kumpaankaan, jos väität ihastuneesi molempiin. Jos jompaakumpaa kohtaan olisi oikeaa tunteen paloa, et miettisikään ”kakkosvaihtoehtoa”.
Molemmat ovat vain säätöjä, joihin koet olevasi ”ihastunut”, koska nautit saamastasi huomiosta (ja seksistä ja läheisyydestä).
Tämän asukin kanssa elämä on melko käytännöllistä muutenkin ja sitten tämä matkalainen on enemmän romanttista sorttia ja osaa yllättää. Melko samanlaisia muutoin, mutta tuossa suhteessa todella erilaisia. Tuntuu herra arjen kanssa välillä, että me ollaan kämppiksiä, jotka panee. Vaikka hän ei virallisesti asukaan luonani.
Sanot, että äiti on tulossa kylään ja haluutte viettää laatuaikaa yhdessä.
Tosin kylään tuleva ihastus saa sitten ihmetellä, miksi vessanpöntössä on jonkun vieraan kullinkarvoja.
Olen samaa mieltä kuin joku aikasempi kommentoija: et ole oikeasti ihastunut, nautit vaan tuosta huomiosta ja ratsastat sellaisella aallonharjalla, että voit kontrolloida tilannetta. Todellisuudessa mitä tahansa voi tapahtua ja voit itsekin saada tuosta takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että äiti on tulossa kylään ja haluutte viettää laatuaikaa yhdessä.
Tosin kylään tuleva ihastus saa sitten ihmetellä, miksi vessanpöntössä on jonkun vieraan kullinkarvoja.
Olen samaa mieltä kuin joku aikasempi kommentoija: et ole oikeasti ihastunut, nautit vaan tuosta huomiosta ja ratsastat sellaisella aallonharjalla, että voit kontrolloida tilannetta. Todellisuudessa mitä tahansa voi tapahtua ja voit itsekin saada tuosta takkiin.
Tuo on toisaalta suoranaista valehtelua. Minä en ole valehdellut tilanteessa kenellekään, ainoastaan jättänyt kertomatta asioita ja mietin, että mitenkähän tämä kannattaisi ilmaista näille ihmisille ilman, että kukaan loukkaantuu. Ihastun todella herkästi miehiin, joiden kanssa vietän aikaa. Olen nimittäin myös vähän ihastunut herra arjen kahteen kaveriin, jotka eivät ole ollenkaan tässä kuviossa mukana. Matkalaisen suhteen tunnen kihelmöintiä vatsanpohjalla, sillä emme ole nähneet vähään aikaan. Kuitenkin kuvioissa on myös tuo herra arki.
Tuollaiselle on ihan oma nimityskin. Hyi v...u!
Toisaalta matkalainen on ollut parisuhteessa aikaisemmin ja ottaa nyt enemmän yhteyttä, kun hänellä suhteentapainen viritelmä päättyi.
Vai olisiko järkevää yrittää tänään ottaa puheeksi herra arjen kanssa, että mitä tämä meidän säätö on vai pelästytänkö hänet pois? Kuinka helposti mies lähtee avoimeen suhteeseen, jos nainen kysyy asiasta ja voiko olla niin, että jos sitten sovitaan suhteen avoimuudesta, siitä ei sitten suljettua saa enää tekemälläkään?
Voi kun sulla ei ole ainuttakaan naista. U L i
Karimari kirjoitti:
Hih hih. Ja jotkut vielä vastailee ihan tosissaan tämän pellettären avaukseen. Huoh!
pellen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sulla ei ole ainuttakaan naista. U L i
Kuka tässä naisista puhunut mitään?
Ihmisillä tuntuu olevan ihastumisellekin aika erilaisia määritelmiä. Minusta ihastumiseen ei kovin ihmeellisiä vaadita, se voi tapahtua vaikka ohimennen junassa. Siitä on avioliitto vielä aika kaukana.
Täytyy sanoa ettei vaikuta kovin laadukkaalta menolta. Realityä toki mutta enemmän Jersey Shorea kuin Kardashians. Temppareissa on kuitenkin suhtkoht kateltava Kuronen. Tässä on vaan joku päättämätön lyyli (ap).
Ei kyllä kuulosta hyvältä, että säädät kahden kanssa samaan aikaan ilman, että nämä tietävät toisistaan, ja yrität pehmittää asiaa sillä, että ”et ole valehdellut, olet vain jättänyt kertomatta”.
Kuinka kauan veikkaat kummankin pysyvän kuvioissa, jos kerrot säädöillesi heitä olevan kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta hyvältä, että säädät kahden kanssa samaan aikaan ilman, että nämä tietävät toisistaan, ja yrität pehmittää asiaa sillä, että ”et ole valehdellut, olet vain jättänyt kertomatta”.
Kuinka kauan veikkaat kummankin pysyvän kuvioissa, jos kerrot säädöillesi heitä olevan kaksi?
Ei ole oikein hajua, kuinka vakavissaan ovat kanssani ja kuinka vakavissani olen lopulta heidän kanssaan. Kuten tuli mainittua niin tuo matkalaiskaveri otti minuun yhteyttä, kun hänen säätönsä loppui/on alkanut loppua. En ole varma, minkälainen suhde nykyään on, kun ei siitäkään niin paljon olla puhuttu. Ja toisiaan herra arjen kanssa tulee sellainen olo, että ollaan kämppiksiä, jotka harrastaa seksiä, mutten oikein tiedä, miten herra arki asiaan suhtautuu. Jos otan asian puheeksi, niin pelästytänkö sen pois? En nyt ihan vielä ehkä halua tuota ovea sulkea.
Mutta siis eihän sen pitäisi olla mikään mahdoton ylläri, kun ei olla sovittu mitään, että oltaisiin yhdessä? Enkä oikeastaan tiedä, onko tuo toinen säätö vai ihastus.
Niin herkullinen tilanne jos tällainen oikeasti jollakin olisi! 😂
Ehdottaisin, että älä kerro kummallekaan toisesta, vaan katso tilanteen eteneminen kun säätö A sun luona kuin kotonaan yllättyy toisesta miesvieraasta JA tämä säätö B tulee panoyökyläilemään ja paikalla onkin jo toinen mies! Kuinka kiusalliseksi homma menee kun kumpikaan ei tiedä miksi toinen on paikalla. Kumpi änkeää sun viereen sänkyyn nopeammin? 😅
Whaat. Jos sä et tiedä mitä sä haluat, niin kuka sen tietää? Jos et tiedä kumman haluat, niin et halua kumpaakaan. Haluat jännän panon tältä matkalaiselta, mutta haluat pitää myös vakipanon. Sinuna heittäisin molemmat mäkeen.
Olisi reilua pelata avoimin kortein, nyt poimit rusinoita pullasta ja vedätät molempia.
Kyllä mua ainakin kiinnostaisi, jos mies jonka luona lähes eläisin, kutsuksi kotiinsa toisen miehen multa salaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin herkullinen tilanne jos tällainen oikeasti jollakin olisi! 😂
Ehdottaisin, että älä kerro kummallekaan toisesta, vaan katso tilanteen eteneminen kun säätö A sun luona kuin kotonaan yllättyy toisesta miesvieraasta JA tämä säätö B tulee panoyökyläilemään ja paikalla onkin jo toinen mies! Kuinka kiusalliseksi homma menee kun kumpikaan ei tiedä miksi toinen on paikalla. Kumpi änkeää sun viereen sänkyyn nopeammin? 😅
No siis, tällainen tilanne on. Mutta mietin aluksi, että näin voi tehdä ja siemaillaan rauhassa kolmestaan kahvia. Mutta mitä enemmän olen asiaa ajatellut niin sitä enemmän olen tajunut, että niin, ei tämä ihan taidakaan toimia noin yksinkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Whaat. Jos sä et tiedä mitä sä haluat, niin kuka sen tietää? Jos et tiedä kumman haluat, niin et halua kumpaakaan. Haluat jännän panon tältä matkalaiselta, mutta haluat pitää myös vakipanon. Sinuna heittäisin molemmat mäkeen.
Olisi reilua pelata avoimin kortein, nyt poimit rusinoita pullasta ja vedätät molempia.
Kyllä mua ainakin kiinnostaisi, jos mies jonka luona lähes eläisin, kutsuksi kotiinsa toisen miehen multa salaa.
Eli molemmille varmaan pitäisi sanoa, että hei mulla olis tällainen tilanne? Kun en ole varma, miten kiinnostunut matkalainen on minusta, minä olen toki hänestä ihastuksena ja meillä oli kyllä aikaisemmin jotakin meneillään. Hän on tosin vasta tekemässä pesäeroa oman säätönsä/suhteensa/jonkun suhteen. Vai pitäisikö sanoa herra arjelle, että kaveri tulee yökyläilemään? Ei välttämättä haluaisi olla läsnä silloin ja voisi mennä kotiinsa.
Matkalainen on tulossa huomenna ja olen jo sanonut, että sohvamajoitus luvassa ja lupasin kokata, mutten ole maininnut, että tämä ihastus/säätö on aikalailla 24/7 luonani oleskelemassa.