Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä lähden lennolle huomenna ja aion kallistaa penkkini taakse

Vierailija
03.06.2019 |

Tietenkin sitten vasta ruokailun ja tarjottimien poiskeruun jälkeen, niin kuin on kohteliasta.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä blokkaan kans polvilla sen penkin laskemisen ja kiljahdan tuskaisesti ja kovaäänisesti jokakerta kun nojaa yritetään alas säätää. Toimii! :D

Vierailija
82/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa täällä kommentoijista voisi jäädä suosiolla kotiin. Ei ne penkit edes kallistu niin paljon että siitä niin häiriintyisi, kallista itse omaasi jos vastapäätä kallistettu penkki niin häiritsee. Itseäni ei ole ikinä häirinny edessä oleva kallistettu penkki. Ei se kallistus ominaisuus turhaan niissä ole. Itsellä ainakin pitemmällä lennolla selkä menee kipeäksi jos joutuisi koko ajan samassa asennossa istumaan. Suomalaiset ovat kyllä niin mielensäpahoittaja kansaa, saadaan suorastaan nautintoa kun pääse valittamaan jostain.

Ulkomailla asiaa seuraavana täytyy todeta, että.tässä asiassa mieli pahoittuu kyllä ihan kansainvälisesti.

Mua itseäni ei penkin kallistaminen juurikaan haittaa, mitä nyt tulee vähän klaustrofobinen olo, mutta mun puoliso on oikeasti niin pitkä, ettei se oikein meinaa mahtua penkkien väliin edes penkit pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin aion jatkossa kallistaa penkin. Jos joku alkaa valittamaan tai näitä hienoja terrorisointi yrityksiä tekemään mitä täällä on lueteltu, niin kaikki kyllä tietää kenen puolella lentoemo on :D

Ai suuttuuko lentoemo minulle flunssastani? Heittääkö oikein koneesta ulos? ;)

Tuskin nyt koneesta lennät ulos, ois aika extreme, mutta itseäni ainakin hävettäisi jos koko lentokoneen edessä syytettäisi jostakin tahalleen aivastelemisesta (jos olet se sankari joka niin aikoi tehdä) Get a life.

Etköhän se sinä olisi joka joutuisi naurunalaiseksi huudellessasi emoille "takana istuva yskii!!! Tämä on törkeää!!!" Onnea vaan valitukseen! :D

No en kyllä kokisi itseäni naurunalaiseksi jos syystä joudun lentoemännän pyytämään apuun. Toisaalta en kyllä ymmärrä miten ne yskäspuuskat minun päälleni tulisi, olen lyhyt että ei edes päälaki näy penkin taakse. Ellet sitten laita sitä naamaasi sieltä takaa minun puolelle, eiköhän siinä kohtaa kaikki tajua kuka se ääliö olikaan :)

Pyydät henkilökunnalta apua, koska toisella matkustajalla on flunssa? Lentoemoa kuule kiinnostaa varmasti ihan hirveästi. :D Ja ihan kivasti ne pöpöt lentää siitä penkkien välistä, kun olet sen penkkisi törkännyt lähelle naamaani. ;)

Vierailija
84/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla istuu 1-vuotias sylissä ja joku kallistaa penkkiään meidän päälle ni vedän turpaan. Tai se taapero voi vaikka kiskoa sitä kallistelijaa hiuksista ja roikkua siinä selkänojassa. Ei ole yhtään ylimääräistä tilaa.

Lennä business-luokassa jos on noin tiukkaa.

Vierailija
85/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma se penkin kallistus nyt on?

Itse lennän vähintään pari kertaa kuussa, joskus jopa kymmenen. Yhden ainoan kerran on penkkini kallistus haitannut takanaistujaa. Hän valitti lentoemolle kun penkkini otti kiinni hänen lehteensä ja hänet sitten ohjattiin viereiselleni penkille istumaan. Mutta nuo loput pari tuhatta lentoa olen saanut kallistella ilman valituksia ja niin aion jatkossakin tehdä.

Ihmiset ovat niin kohteliaita ja ujoja, etteivät kehtaa valittaa. Kaltaisesi härskit tyypit hyödyntävät tätä.

Jos tämä on härskiyden mittari niin sitten olen todellakin ammattilainen :)

Meillä kaikilla on omat ylpeydenaiheemme!

Vierailija
86/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä kikka myös tehdä räkimisääniä ja räkiä vaikka paperiin. Omalla päällä voi nojata kallistettuun penkkiin, jotta äänet kuuluvat paremmin :)

Vierailija
87/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lennän vähintään pari kertaa kuussa, joskus jopa kymmenen. Yhden ainoan kerran on penkkini kallistus haitannut takanaistujaa. Hän valitti lentoemolle kun penkkini otti kiinni hänen lehteensä ja hänet sitten ohjattiin viereiselleni penkille istumaan. Mutta nuo loput pari tuhatta lentoa olen saanut kallistella ilman valituksia ja niin aion jatkossakin tehdä.

Ihmiset ovat niin kohteliaita ja ujoja, etteivät kehtaa valittaa. Kaltaisesi härskit tyypit hyödyntävät tätä.

On tosiaan. Minä ylpeilen sillä että käytän toimintoa, joka on jokaisessa lentokoneen penkissä.

Toiset taas sillä että yskivät, vetävät hiuksista, aivastelevat, kaatelevat juomiaan, nostelevat jalkojaan, aikovat käyttää väkivaltaa, pyytyvät lapsiaan häiriköimään edessä istujaa.

Vierailija
88/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun voi kurkkia sieltä kallistetun ja viereisen penkin väliin syntyneestä raosta sitä kallistajaa. Puhaltaa korvaan tai vain tuijottaa sanomatta mitään.

Vierailija
89/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pienimmissä koneissa on tullut riitaa edellä istuvan kanssa kun piti väkisin hakata penkkiä polviini. olen 190cm ja en voi pistää jalkojani ruumaan.

Vierailija
90/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa täällä kommentoijista voisi jäädä suosiolla kotiin. Ei ne penkit edes kallistu niin paljon että siitä niin häiriintyisi, kallista itse omaasi jos vastapäätä kallistettu penkki niin häiritsee. Itseäni ei ole ikinä häirinny edessä oleva kallistettu penkki. Ei se kallistus ominaisuus turhaan niissä ole. Itsellä ainakin pitemmällä lennolla selkä menee kipeäksi jos joutuisi koko ajan samassa asennossa istumaan. Suomalaiset ovat kyllä niin mielensäpahoittaja kansaa, saadaan suorastaan nautintoa kun pääse valittamaan jostain.

Kyse ei ole mistään mielensäpahoittamisesta, vaan siitä, että se on oikeasti epämukavaa kun toisen penkki on melkein suussa. Halpalentoyhtiöillä se istuintila on muutenkin tosi pieni, tuollainen itsekäs perseily pienentää sitä entisestään. Kaukolennot yöaikaan vähän eri asia, silloin ymmärrän, vaikka onkin ärsyttävää. Kyllä kuka vaan jaksaa muutaman tunnin istua selkä suorana penkissä. Jos ei jaksa niin eiköhän niin tukielinsairaalle löydy jokin muukin paikka koneesta jonka voi laittaa vaikka aivan vaakatasoon, kunhan etukäteen ilmoittaa - ja maksaa. Minulla on oikeus yhtä isoon penkkitilaan kuin sinullakin, melkein saisi näiltä penkinvääntäjiltä pyytää lisämaksua kun toinen saman verran maksanut saa vähemmän tilaa.

Kallista sinäkin penkkiä niin saat saman verran tilaa kuin edessäsi istuja!

Vierailija
91/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin aion jatkossa kallistaa penkin. Jos joku alkaa valittamaan tai näitä hienoja terrorisointi yrityksiä tekemään mitä täällä on lueteltu, niin kaikki kyllä tietää kenen puolella lentoemo on :D

Tuskin nyt koneesta lennät ulos, ois aika extreme, mutta itseäni ainakin hävettäisi jos koko lentokoneen edessä syytettäisi jostakin tahalleen aivastelemisesta (jos olet se sankari joka niin aikoi tehdä) Get a life.

Etköhän se sinä olisi joka joutuisi naurunalaiseksi huudellessasi emoille "takana istuva yskii!!! Tämä on törkeää!!!" Onnea vaan valitukseen! :D

No en kyllä kokisi itseäni naurunalaiseksi jos syystä joudun lentoemännän pyytämään apuun. Toisaalta en kyllä ymmärrä miten ne yskäspuuskat minun päälleni tulisi, olen lyhyt että ei edes päälaki näy penkin taakse. Ellet sitten laita sitä naamaasi sieltä takaa minun puolelle, eiköhän siinä kohtaa kaikki tajua kuka se ääliö olikaan :)

Pyydät henkilökunnalta apua, koska toisella matkustajalla on flunssa? Lentoemoa kuule kiinnostaa varmasti ihan hirveästi. :D Ja ihan kivasti ne pöpöt lentää siitä penkkien välistä, kun olet sen penkkisi törkännyt lähelle naamaani. ;)

Eihän sille mitään voi jos takana olijalla on flunssa, en anna sen häiritä. Joten ei se sinunkaan feikki köhimisesi haittaa yhtään sen enempää. Se jos alat melodramaattisesti sitä tekemään, niin siitä mainitsen tietenkin lentoemolle

Vierailija
92/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkeissä nyt vaan on kallistusmahdollisuus, siis saa sitä kallistaa. Kai ne muuten kuuluttaisi, että tällä lennolla on penkkien kallistus kielletty. Hyvää matkaa!

Vierailija
93/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille mitään voi jos takana olijalla on flunssa, en anna sen häiritä. Joten ei se sinunkaan feikki köhimisesi haittaa yhtään sen enempää. Se jos alat melodramaattisesti sitä tekemään, niin siitä mainitsen tietenkin lentoemolle

"Anteeksi, mutta takana oleva matkustaja esittää yskivänsä! Tämä häiritsee minua!" Eiköhän muutama suu väänny hymyyn, kun kuulee tämän valituksesi. :)

Vierailija
94/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä blokkaan kans polvilla sen penkin laskemisen ja kiljahdan tuskaisesti ja kovaäänisesti jokakerta kun nojaa yritetään alas säätää. Toimii! :D

Siinähän sitten treenaat samalla jalkalihaksiasi ja äänihuuliasi. Minua ei haittaa, kiinnostaa ennemminkin kuinka hyvä kestävyys sinulla on.

Vierailija
95/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne. Muistan itse kuinka pitkällä lennolla takana istuva tempois selkänojaa. Välillä oli hiuksenikin välissä. Oli joku pönttöeinari kuten sinäkin😂

Vierailija
96/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan. Minä ylpeilen sillä että käytän toimintoa, joka on jokaisessa lentokoneen penkissä.

Toiset taas sillä että yskivät, vetävät hiuksista, aivastelevat, kaatelevat juomiaan, nostelevat jalkojaan, aikovat käyttää väkivaltaa, pyytyvät lapsiaan häiriköimään edessä istujaa.

Se oli eräs penkin kallistaja, joka fantasioi väkivallasta. Pitkille ihmisille edessä olijan penkin kallistaminen voi olla todella tuskallista. Tuo on erittäin huono ominaisuus noin pienessä tilassa. Miksi et halua huomioida muita? Miksi haluat olla noin itsekäs?

Vierailija
97/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ilot - pienet aivot

Vierailija
98/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi, mutta takana oleva matkustaja esittää yskivänsä! Tämä häiritsee minua!" Eiköhän muutama suu väänny hymyyn, kun kuulee tämän valituksesi. :)

No eiköhän tässä kohtaa jo ole ne muut kanssamatkustajat älynnyt että tyyppi takana häiriköinnin takia köhii. Voi että kun nyt on vissiin luetun ymmärtämisessä vaikeutta! A) minua ei haittaa jos takana olevalla on flunssa ja yskii. Sille ei voi mitään. Joten en jaksa feikki köhisemisestäkään ärsyyntyä. B) Siinä vaiheessa otan lentoemoon yhteyttä jos homma äytyy melodramaattiseksi esim. tungetaan naama minun penkkiriville, ei pysytä siis omassa penkissä vaan siirrytään toisen reviirille ennen kuin aletaan yskimään. Ja tässä kohtaa muut matkustajat ovat jo huomanneet sinun naurettavan käyttäytymisen. Meinkö jo jakeluun? Jos ei niin toivotan vaan onnea itsesi nolaamiseen :) ja annan yhden vinkin: aina voi sanoa sille kallistajalle että voitko suoristaa penkin, minäkin voin suoristaa penkkini jos pyytäjällä on oikea syy miksi. Ei tarvitse alentua nolaamaan itseään lapsellisilla tempuilla. Aikuinen ihminen osaa ilmaista itseään muutenkin.

Vierailija
99/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ketjua lukea, mutta sanonpahan vaan että jos istun takanasi, niin et varmasti kallista sitä penkkiä. Nostan polvet ylös selkänojaa vasten, niin sopii yrittää. 

Vierailija
100/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Kallistat sen äkkiä ylös, kun haistat hengitykseni. Ei kiinnosta käydä hammaslääkärissä. Saatan myös aivastaa tukkasi päälle.

Ei haittaa. Eikä minulla ole tukkaa, tatuoitu kalju vain.