Mä lähden lennolle huomenna ja aion kallistaa penkkini taakse
Tietenkin sitten vasta ruokailun ja tarjottimien poiskeruun jälkeen, niin kuin on kohteliasta.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei ikinä onnistu kun pidän jalkoja niin että kun edessä oleva yrittää laskea niin mun polvet ottaa kii. Muutaman yrityskerran päästä ne luovuttaa 😊
Ihan hyvin onnistuu, polvet saattaa vähän rutista kyllä mutta ei se ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Et muuten kallista. Mulla on temppuni siihen,ettei sun penkki kallistu :P
Kyllä se kallistuu, älä siitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Senkus kallistat, minä oion jalkojani selkänojaasi vasten. Polviakin saatan hieman rummuttaa siihen.
Entä sitten?
Mä lähden vasta tammikuussa, mutta ruokailun ja parin drinksun jälkeen kallistan penkkini makuuasentoon ja otan kunnon unet. Lentoemäntä herättää sitten aamiaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yskin aina tuollaisten päälle penkkien raosta, nojailijan naama on siinä niin mukavan lähellä! 😊
Et yski. Mielikuvituksessasi korkeintaan. Ap
Heheh, tämä on nyt toiveajattelua sinulta. Yskin mm. erään kurttuisen ruskettuneen svedumuijan päälle säännöllisesti joku 2 tuntia, eli ajan jonka hän kallisti penkkiään edessäni, nykin lennolla. Jostain syystä nosti penkkiä jossain vaiheessa, joten yskäni loppuikin siihen sitten sopivasti. Aion todellakin jatkossa toimia näin ja suosittelen muillekin! 😊
Minäkin teen aina noin. Lisäksi syön rasiallisen lihapullia aina ennen lentoa ja päästelen tarvittaessa hirvittävältä haisevia röyhtäyksiä penkinkallistajan päälle.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ketjua lukea, mutta sanonpahan vaan että jos istun takanasi, niin et varmasti kallista sitä penkkiä. Nostan polvet ylös selkänojaa vasten, niin sopii yrittää.
Ei haittaa, sitten sinulla on polvet suussasi.
Minun edessä olevaa penkkiä ei pysty kallistamaan, koska olen tehnyt laitteen, jolla pystyn sen estämään, lukitsemalla penkin kallistusmekanismin. Sama laite käy luultavasti kaikkiin uudempiin koneisiin. Vanhemmista en ole varma, kun ei ole päässyt testaamaan.
Hymy on herkässä, kun edessä yritetään porukalla saada penkkiä alas ja pyydetään lentoemokin apuun. Lopulta todetaan penkki vialliseksi.
Mä istun tuollaisen penkinkallistajan takana ja käyn vessassa noin kerran puolessa tunnissa. Ja joka kerta ryskäytän sitä etupenkkiä kunnolla sekä noustessa että palatessa, tartteehan siitä ottaa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Mä istun tuollaisen penkinkallistajan takana ja käyn vessassa noin kerran puolessa tunnissa. Ja joka kerta ryskäytän sitä etupenkkiä kunnolla sekä noustessa että palatessa, tartteehan siitä ottaa tukea.
Saat sinä siitä kiinni ottaa, ei se ole minulta pois.
Hymyilen takanasi kirjoitti:
Minun edessä olevaa penkkiä ei pysty kallistamaan, koska olen tehnyt laitteen, jolla pystyn sen estämään, lukitsemalla penkin kallistusmekanismin. Sama laite käy luultavasti kaikkiin uudempiin koneisiin. Vanhemmista en ole varma, kun ei ole päässyt testaamaan.
Hymy on herkässä, kun edessä yritetään porukalla saada penkkiä alas ja pyydetään lentoemokin apuun. Lopulta todetaan penkki vialliseksi.
Sellaiset voimikset siellä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi sanoa että voitko nostaa takaisin tuolin normaaliin asentoon?
Kummallisia kommentteja. Kyllä selkänojaa voi hyvällä omallatunnolla kallistaa. Ne, jotka eivät turistiluokassa pysty ahtauden vuoksi matkustamaan, voivat ostaa korkeammasta luokasta itselleen tilavamman istuinpaikan, niin se vaan on.
Kerran olin tilanteessa, jossa lepäämistä yrittävää matkustaa häirittiin takana istuvan toimesta toistuvasti. Häirikkö marmatti myös stuertille, että miksei häntä voisi sijoittaa vapaana oleville 1lk istuimille, koska kokee ahtautta. Lopulta stuertti siirsi edessä istuneen pariskunnan ykkösluokkaan, ja suureen ääneen vielä ilmoitti tämän häirinneelle matkustajalle. Oli kyllä näkemisen arvoinen ilme.
Only in Finland. Kannattaisko käyttää kekseliäisyys johonkin muuhun, voisit ehkä rikastua vittumaisuudellasi?
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia kommentteja. Kyllä selkänojaa voi hyvällä omallatunnolla kallistaa. Ne, jotka eivät turistiluokassa pysty ahtauden vuoksi matkustamaan, voivat ostaa korkeammasta luokasta itselleen tilavamman istuinpaikan, niin se vaan on.
Kerran olin tilanteessa, jossa lepäämistä yrittävää matkustaa häirittiin takana istuvan toimesta toistuvasti. Häirikkö marmatti myös stuertille, että miksei häntä voisi sijoittaa vapaana oleville 1lk istuimille, koska kokee ahtautta. Lopulta stuertti siirsi edessä istuneen pariskunnan ykkösluokkaan, ja suureen ääneen vielä ilmoitti tämän häirinneelle matkustajalle. Oli kyllä näkemisen arvoinen ilme.
Näin ihan takuulla tapahtui. :D Typerin tarina aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland. Kannattaisko käyttää kekseliäisyys johonkin muuhun, voisit ehkä rikastua vittumaisuudellasi?
Päinvastoin, tuossahan on liikeideaa kerrakseen. Joukkorahoitusta vaan kehiin ja tuote markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
En kallista omaa selkänojaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin aion jatkossa kallistaa penkin. Jos joku alkaa valittamaan tai näitä hienoja terrorisointi yrityksiä tekemään mitä täällä on lueteltu, niin kaikki kyllä tietää kenen puolella lentoemo on :D
Ai suuttuuko lentoemo minulle flunssastani? Heittääkö oikein koneesta ulos? ;)
Tuskin nyt koneesta lennät ulos, ois aika extreme, mutta itseäni ainakin hävettäisi jos koko lentokoneen edessä syytettäisi jostakin tahalleen aivastelemisesta (jos olet se sankari joka niin aikoi tehdä) Get a life.
Etköhän se sinä olisi joka joutuisi naurunalaiseksi huudellessasi emoille "takana istuva yskii!!! Tämä on törkeää!!!" Onnea vaan valitukseen! :D
No en kyllä kokisi itseäni naurunalaiseksi jos syystä joudun lentoemännän pyytämään apuun. Toisaalta en kyllä ymmärrä miten ne yskäspuuskat minun päälleni tulisi, olen lyhyt että ei edes päälaki näy penkin taakse. Ellet sitten laita sitä naamaasi sieltä takaa minun puolelle, eiköhän siinä kohtaa kaikki tajua kuka se ääliö olikaan :)
Pyydät henkilökunnalta apua, koska toisella matkustajalla on flunssa? Lentoemoa kuule kiinnostaa varmasti ihan hirveästi. :D Ja ihan kivasti ne pöpöt lentää siitä penkkien välistä, kun olet sen penkkisi törkännyt lähelle naamaani. ;)
Eihän sille mitään voi jos takana olijalla on flunssa, en anna sen häiritä. Joten ei se sinunkaan feikki köhimisesi haittaa yhtään sen enempää. Se jos alat melodramaattisesti sitä tekemään, niin siitä mainitsen tietenkin lentoemolle
"Anteeksi, mutta takana oleva matkustaja esittää yskivänsä! Tämä häiritsee minua!" Eiköhän muutama suu väänny hymyyn, kun kuulee tämän valituksesi. :)
No eiköhän tässä kohtaa jo ole ne muut kanssamatkustajat älynnyt että tyyppi takana häiriköinnin takia köhii. Voi että kun nyt on vissiin luetun ymmärtämisessä vaikeutta! A) minua ei haittaa jos takana olevalla on flunssa ja yskii. Sille ei voi mitään. Joten en jaksa feikki köhisemisestäkään ärsyyntyä. B) Siinä vaiheessa otan lentoemoon yhteyttä jos homma äytyy melodramaattiseksi esim. tungetaan naama minun penkkiriville, ei pysytä siis omassa penkissä vaan siirrytään toisen reviirille ennen kuin aletaan yskimään. Ja tässä kohtaa muut matkustajat ovat jo huomanneet sinun naurettavan käyttäytymisen. Meinkö jo jakeluun? Jos ei niin toivotan vaan onnea itsesi nolaamiseen :) ja annan yhden vinkin: aina voi sanoa sille kallistajalle että voitko suoristaa penkin, minäkin voin suoristaa penkkini jos pyytäjällä on oikea syy miksi. Ei tarvitse alentua nolaamaan itseään lapsellisilla tempuilla. Aikuinen ihminen osaa ilmaista itseään muutenkin.
Kuka mistään melodramaattisesta feikkiyskimisestä on puhunut? Pieni yskänpuuska on ihan helppoa toteuttaa ilman ylilyöntejä. Pikkuräkimisetkin onnistuvat, jos vain on nenäliina mukana. Mutta miksi tästä niin kovin pahoitat mielesi, jos köhät eivät sinua lainkaan haittaa? :)
Pikkuvinkki sinulle: sinä lähestulkoon aina hankaloitat takana istujasi oloa, kun kallistat penkkiä. Ei sinun tarvitse tehdä sitä. Suurin osa ihmisistä vain yrittää olla kohteliaita, eikä siksi sano mitään. Sinä voit silti olla itse fiksu.
Otsikko oli click bait, mutta loppu oli järkevää. Nimenomaan, kun ruokatarjottimet on kerätty pois, voi jokainen kallistaa penkkiä taaksepäin. Jos takana istuvalle tulee maha vastaan, myös hän saa uutta tilaa kallistamalla oman penkkinsä. Niin se nyt vaan menee. Eihän ne penkit edes kallistu kuin ihan vähän.
huricane kirjoitti:
Otsikko oli click bait, mutta loppu oli järkevää. Nimenomaan, kun ruokatarjottimet on kerätty pois, voi jokainen kallistaa penkkiä taaksepäin. Jos takana istuvalle tulee maha vastaan, myös hän saa uutta tilaa kallistamalla oman penkkinsä. Niin se nyt vaan menee. Eihän ne penkit edes kallistu kuin ihan vähän.
Entä kun tulee polvi vastaan? Ei siinä auta kallistelut. Miksi et halua huomioida kanssamatkustajiasi?
No ei se siitä mihinkään nouse. Jos ei lentoemot saa potkimista loppumaan, niin laskeuduttuamme minä hoidan itse että et koskaan enää potki mitään. Tai syö kiinteitä ruokia. Yksi linnatuomio ei tunnu enää missään.