Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä lähden lennolle huomenna ja aion kallistaa penkkini taakse

Vierailija
03.06.2019 |

Tietenkin sitten vasta ruokailun ja tarjottimien poiskeruun jälkeen, niin kuin on kohteliasta.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan aivastaa :) 

Vierailija
42/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin saat selkänojaa alas työnnän nojaasi takaisin niin, että sinulla ja minulla menee aikaa asian parissa painiskellessa. Yleensä sinä olet sitten se, jonka hermot menee ja joudut sanomaan minulle jotakin. Ja minä vastaan sinulle,ettet todellakaan työnnä sitä selkänojaa mun syliini sekä pyydän lentoemon paikalle valittaakseni sun häiriköinnistä.  Olen todella hyvä itkemään ja nostamaan metelin, miten olen erityisaikuisena ahdistunut sinusta ja vaadin joko sinun siirtämistä muualle tai minulle väljempää paikkaa. Suomalaisten suurin pelko on joutua huomion keskipisteeksi ja sitä heikkoutta käytän aina hyväkseni. Että senkus koetat nojailla. Tulet aina muistamaan minut !

Minä osaisin olla tuollaisessa välikohtauksessa se asiallisesti käyttäytyvä osapuoli, joka saa sekä lentoemäntien ja ympärillä olijoiden myötätunnon. Saisin sinut näyttämään nillittäjältä. Kertoisin rauhallisesti tarinan uupumuksestani, ja että on pakko voida levätä ja kallistaa penkkiä taaksepäin.

Minä voittaisin tuon tilanteen puolelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten kallista. Mulla on temppuni siihen,ettei sun penkki kallistu :P

Vierailija
44/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin saat selkänojaa alas työnnän nojaasi takaisin niin, että sinulla ja minulla menee aikaa asian parissa painiskellessa. Yleensä sinä olet sitten se, jonka hermot menee ja joudut sanomaan minulle jotakin. Ja minä vastaan sinulle,ettet todellakaan työnnä sitä selkänojaa mun syliini sekä pyydän lentoemon paikalle valittaakseni sun häiriköinnistä.  Olen todella hyvä itkemään ja nostamaan metelin, miten olen erityisaikuisena ahdistunut sinusta ja vaadin joko sinun siirtämistä muualle tai minulle väljempää paikkaa. Suomalaisten suurin pelko on joutua huomion keskipisteeksi ja sitä heikkoutta käytän aina hyväkseni. Että senkus koetat nojailla. Tulet aina muistamaan minut !

Minä osaisin olla tuollaisessa välikohtauksessa se asiallisesti käyttäytyvä osapuoli, joka saa sekä lentoemäntien ja ympärillä olijoiden myötätunnon. Saisin sinut näyttämään nillittäjältä. Kertoisin rauhallisesti tarinan uupumuksestani, ja että on pakko voida levätä ja kallistaa penkkiä taaksepäin.

Minä voittaisin tuon tilanteen puolelleni.

Asiallisesti käyttäytyvä ei halua istua vieraan ihmisen sylissä... eihän.

Vierailija
45/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastelu ja yskiminen ovat oikeasti oikein hyviä konsteja kallistelijoiden kanssa toimimiseen. Omaa naamaa voi tuoda hieman lähemmäs kallistettua penkkiä, jotta kallistaja varmasti tuntee yskästä lähtevän viehkon ilmavirran! :)

Vierailija
46/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi sitä penkkiä ei saisi laitta lepoasentoon?

Tottakai sen saa laittaa. Vai huvikseenko niihin se kallistus ominaisuus on laitettu :D

Vierailija
47/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et muuten kallista. Mulla on temppuni siihen,ettei sun penkki kallistu :P

Kerro

Vierailija
48/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä sit huudan kaikille et oot aina aihe vapaa palstalla.

Vierailija
49/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sen saa laittaa. Vai huvikseenko niihin se kallistus ominaisuus on laitettu :D

Teoriassa saa, käytännössä se on hyvin epäkohteliasta. Kallistaa voi, jos takana ei ole ketään.

Vierailija
50/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut istumaan edessäni, kallistan, vahingossa tietenkin, drinkkini sinun kasvoillesi. Trevligt resa, min vän.

Vierailija
51/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä lennolla kallistaminen tarpeetonta, mutta pitkillä mannertenvälisillä lennoilla kyllä melkein kaikki kallistavat ne penkkinsä kun pimentävät valot yöksi.

Vierailija
52/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin vain 173 cm pitkänä naisena polveni ottavat kiinni edessä olevan penkin selkänojaan siten, että hän ei voi penkkiään kallistaa. Siitä on turha valittaa lentoemoille, en voi asialle mitään.

Vierailija
53/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa saa, käytännössä se on hyvin epäkohteliasta. Kallistaa voi, jos takana ei ole ketään.

No ei se minua ole koskaan häirinnyt.

Vierailija
54/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minua.

Vierailija
55/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti ihmiset vetää herneen nenään kun joku kallistaa penkin taakse päin? Tietenkin ruokailun ajan pystyssä, ja laskun ja nousun, mutta muuten penkit ovat vapaata riistaa kallisteluun mielestäni. Miksi niitä muuten voisi edes kallistaa? Ihmiset ovat niin herkkiä nykypäivinä...

Vierailija
56/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90 % ihmisistä häiritsee. Oletko aina noin itsekeskeinen?

Vierailija
57/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä kommentoijista voisi jäädä suosiolla kotiin. Ei ne penkit edes kallistu niin paljon että siitä niin häiriintyisi, kallista itse omaasi jos vastapäätä kallistettu penkki niin häiritsee. Itseäni ei ole ikinä häirinny edessä oleva kallistettu penkki. Ei se kallistus ominaisuus turhaan niissä ole. Itsellä ainakin pitemmällä lennolla selkä menee kipeäksi jos joutuisi koko ajan samassa asennossa istumaan. Suomalaiset ovat kyllä niin mielensäpahoittaja kansaa, saadaan suorastaan nautintoa kun pääse valittamaan jostain.

Vierailija
58/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan aivastaa :) 

Terveydeksi!

Vierailija
59/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus kallistat, minä oion jalkojani selkänojaasi vasten. Polviakin saatan hieman rummuttaa siihen.

Vierailija
60/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäpä sit huudan kaikille et oot aina aihe vapaa palstalla.

Auts!