Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi repäisi kirjan kädestäni: "KATSOKAA TÄTÄ VUODEN ÄITIÄ TÄSSÄ!!!"

Vierailija
03.06.2019 |

Istuin puun varjossa luullen saavani olla rauhassa. Lapsetkin leikkivät vihdoin omiaan vähän matkan päässä. Kuulemma olivat hengenvaarassa takiani!

MIES EI OTA MITÄÄN KANTAA TILANTEESEEN!

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä aggressiivisena riekkuu kuinka MINÄ olisin iskenyt kirjalla päähän, MINÄ olisin vetänyt päin näköä, MINÄ kiskoisin peruukin irti, MINULLE ei tulla ryttyilemään. Ylpeillään kuinka SIVISTYMÄTÖN anoppi saisi tuta viimeisen kerran ja kunnolla. Muutama oikeasti asiallinen vastine on tullut, mutta suurin osa on hirveää minä-minä-uhoamista. Ettekö ymmärrä, että jämäkkyys ja aggressiivisuus ovat eri asioita?

Asioita kannattaisi katsoa niin, että anopilla on oikeasti jokin tarve ja huoli, eikä siinä oma uho auta yhtään. Vain omaan käytökseen voi vaikuttaa, ja yrittämällä asiallisesti ymmärtää toisenkin näkökulmaa voi päästä keskusteluyhteyteen, jolloin toisenkin käytös muuttuu. Milloinkaan uho ja riekkuminen ei ole ratkaisu mihinkään vuorovaikutusongelmaan. Nämä riekkujat odottavat aina MUIDEN käyttäytyvän "sivistyneesti", mutteivät ikinä osaa katsoa peiliin. Ja ei kannata mitään tekosyitä keksiä "mutku toi alotti". 

Vierailija
122/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat täällä aggressiivisena riekkuu kuinka MINÄ olisin iskenyt kirjalla päähän, MINÄ olisin vetänyt päin näköä, MINÄ kiskoisin peruukin irti, MINULLE ei tulla ryttyilemään. Ylpeillään kuinka SIVISTYMÄTÖN anoppi saisi tuta viimeisen kerran ja kunnolla. Muutama oikeasti asiallinen vastine on tullut, mutta suurin osa on hirveää minä-minä-uhoamista. Ettekö ymmärrä, että jämäkkyys ja aggressiivisuus ovat eri asioita?

Asioita kannattaisi katsoa niin, että anopilla on oikeasti jokin tarve ja huoli, eikä siinä oma uho auta yhtään. Vain omaan käytökseen voi vaikuttaa, ja yrittämällä asiallisesti ymmärtää toisenkin näkökulmaa voi päästä keskusteluyhteyteen, jolloin toisenkin käytös muuttuu. Milloinkaan uho ja riekkuminen ei ole ratkaisu mihinkään vuorovaikutusongelmaan. Nämä riekkujat odottavat aina MUIDEN käyttäytyvän "sivistyneesti", mutteivät ikinä osaa katsoa peiliin. Ja ei kannata mitään tekosyitä keksiä "mutku toi alotti". 

Pähkähulluhan tuo uhoava ja riekkuva anoppi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkähulluhan tuo uhoava ja riekkuva anoppi on.[/quote]

Niin....???? Ansaitsee siis tulla pahoinpidellyksi, vai? 

Vierailija
124/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän siinä päälle kävi.

Vierailija
125/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän siinä päälle kävi.

.... mutku toi alotti! 

Tässä nyt haetaan sitä, miten itse voi vastata SIVISTYNEESTI hyökkäykseen eli kuinka olla JÄMÄKKÄ ja samalla asiallinen tai peräti asiallisen ystävällinen! 

126/126 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki  niille pelikone niin ovat välillä paikoillaansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi