Anoppi repäisi kirjan kädestäni: "KATSOKAA TÄTÄ VUODEN ÄITIÄ TÄSSÄ!!!"
Istuin puun varjossa luullen saavani olla rauhassa. Lapsetkin leikkivät vihdoin omiaan vähän matkan päässä. Kuulemma olivat hengenvaarassa takiani!
MIES EI OTA MITÄÄN KANTAA TILANTEESEEN!
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli isä? Jos hän ei ollut lähettyvillä olen anopin kanssa ihan samaa mieltä. Niin lasten lasten kanssa on touhuttava, kun niitä on mennyt tekemäänkin. Arkenne on kuitenkin pikahuoltamista ja lapset antsaitsee aikaa vanhemmiltaan ennenmän kuin sen 15 min päivässä.
Tutkimusten mukaan mikään vanhempien sukupolvi ei ole koskaan ollut lastensa kanssa niin paljon kuin nykyvanhemmat. Anoppi on itse jäänyt kotiin kälättämään muiden kotirouvien kanssa ja lapset pantu yksin ulos leikkimään.
Kuulostaa aika uskomattomalta, kun miettii, kuinka paljon työmaailma on muuttunut edelliseen sukupolveen (25v) verrattuna. Vapaa-aika on vähentynyt ja sekin käytetään älylaitteiden vahtaamiseen. Lasten ohessa.
Kiva, että sulla on noin mukava anoppi. Ihan vuoden äidiksi sinua kutsuu. Ole onnellinen ja kiitä kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli isä? Jos hän ei ollut lähettyvillä olen anopin kanssa ihan samaa mieltä. Niin lasten lasten kanssa on touhuttava, kun niitä on mennyt tekemäänkin. Arkenne on kuitenkin pikahuoltamista ja lapset antsaitsee aikaa vanhemmiltaan ennenmän kuin sen 15 min päivässä.
Mitä sinä analfabeetti mistään tajuat? Ei normaaleja lapsia tarvitse koko ajan tuijottaa, vaikka sinut varmaan sidottiin lapsena pöydänjalkaan kiinni.
Mä ihan rehellisesti vetäisin turpiin tuollaista anoppia. Hermot ei kestä sitten yhtään tuollaista typeryyttä.
Mitä ne lapset teki sellaista, että anoppi luuli niiden olevan hengenvaarassa? Tämähän se oleellisin kysymys on, eikä anopin tokaisut. Jos yksivuotias on ongittu vedestä, niin ihan aiheesta anoppi on sanonut. Jos taas leikkivät hiekkalaatikolla nätisti, niin anoppi on ylilyönyt.
Eroaisin tuosta miehestä ja suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan mikään vanhempien sukupolvi ei ole koskaan ollut lastensa kanssa niin paljon kuin nykyvanhemmat. Anoppi on itse jäänyt kotiin kälättämään muiden kotirouvien kanssa ja lapset pantu yksin ulos leikkimään.
Kuulostaa aika uskomattomalta, kun miettii, kuinka paljon työmaailma on muuttunut edelliseen sukupolveen (25v) verrattuna. Vapaa-aika on vähentynyt ja sekin käytetään älylaitteiden vahtaamiseen. Lasten ohessa.
Tutkimustulos on selkeä. Siinä ei sinun mutusi paljon paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset suostuu tuollaiseen kohteluun?
No eihän kukaan tuollaisen hullun kanssa ole vapaaehtoisesti tekemisissä.
Tämäpä hyvinkin, valitettavasti hullu on poikaystäväni äiti ja osa sukua.. Itse odotan josko anoppi alkaisi jo pikkuhiljaa normalisoitumaan, tyttäreni syntymästä on jo pian vuosi ja meno edelleen mielipuolinen. En olisi voinut ikinä uskoa miten lapseni syntymä tulee vaikuttamaan niin paljon minun ja anopin väleihin, saaden samalla anopin menettämään järkensä. Koko ihminen on täysin muuttunut ja ainoastaan huonompaan suuntaa. :/
Poikaystävä? ja teillä kuitenkin jo yhteinen lapsi, olisiko siis avomies?
JA tyttäresi syntymästä pian jo vuosi siis ihanko oikeasti vain sinun tyttäresi? olisiko siis tyttärenne?
Tavallaan jo tuon tekstin perusteella ymmärrän anoppiakin
Nimityksillä ei lle mitään merkitystä. Anopin lapsi se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä hyvinkin, valitettavasti hullu on poikaystäväni äiti ja osa sukua.. Itse odotan josko anoppi alkaisi jo pikkuhiljaa normalisoitumaan, tyttäreni syntymästä on jo pian vuosi ja meno edelleen mielipuolinen. En olisi voinut ikinä uskoa miten lapseni syntymä tulee vaikuttamaan niin paljon minun ja anopin väleihin, saaden samalla anopin menettämään järkensä. Koko ihminen on täysin muuttunut ja ainoastaan huonompaan suuntaa. :/
JA tyttäresi syntymästä pian jo vuosi siis ihanko oikeasti vain sinun tyttäresi? olisiko siis tyttärenne?
Mahtaa sulla olla sisältötyhjä elämä kun täällä sanasta sanaan analysoit toisten viestejä :D Päivän negatiivari- kisa voidaan julistaa päättyneeksi, voittaja on löytynyt! T. eri
Tutkimusten mukaan mikään vanhempien sukupolvi ei ole koskaan ollut lastensa kanssa niin paljon kuin nykyvanhemmat. Anoppi on itse jäänyt kotiin kälättämään muiden kotirouvien kanssa ja lapset pantu yksin ulos leikkimään.[/quote]
Mistä tiedät miten juuri tuo anoppi ja äiti ovat hoitaneet lapsiaan? Asia voi olla juuri päinvastoin.
Minä olisin tempaissut sen kirjan takaisin ja lyönyt sillä anoppia päähän. En kauhean kovaa, mutta kuitenkin. Ja sitten olisin sanonut, että "lukeminen sivistää, kannattaisi sinunkin kokeilla", tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miten juuri tuo anoppi ja äiti ovat hoitaneet lapsiaan? Asia voi olla juuri päinvastoin.
Koska niin lapset ennen hoidettiin. Tää koko läsnäolohorina on 2010-luvun keksintö.
Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:
Minulla ja miehelläni ei ole koskaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia appivanhempieni kanssa. Tärkein syy tähän on varmasti siinä, että syömme kumpikin kunnollisen aamiaisen. Tasapainossa oleva verensokeri auttaa käsittelemään vaikeita tilanteita niin, että tunteet eivät läiky yli.
Minä syön joka aamu kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni syö myös graham-puuroa, mutta lisää siihen palan voita ja ripottaa päälle hiukan ruokosokeria. Olemme kaikki onnellisia ja tyytyväisiä. Myös appivanhemmat.
Aamupuuroa syömällä kaikki ongelmat ratkeavat... Huutonaurua
Olitteko anoppilassa kylässä? Siinä tapauksessa olisi ehkä ollut fiksuinta katsoa hieman lasten perään.
Riippuu lasten iästäkin toki, voiko heidät jättää keskenään ilman aikuista.
Yllättävän moni vanhempi istuu tyytyväisenä kahvipöydässä ja lapset mellastavat pitkin kämppää. Emännän tehtävä on sitten juosta kieltämässä lapsia. Erään ystäväni 3-vuotias tenava meni repimään taimia kasvihuoneeseen.
Itse en kutsu enää kotiini vieraita, joilla on pieniä lapsia. Liikaa huonoja kokemuksia.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Olitteko anoppilassa kylässä? Siinä tapauksessa olisi ehkä ollut fiksuinta katsoa hieman lasten perään.
Yllättävän moni vanhempi istuu tyytyväisenä kahvipöydässä ja lapset mellastavat pitkin kämppää. Emännän tehtävä on sitten juosta kieltämässä lapsia. Erään ystäväni 3-vuotias tenava meni repimään taimia kasvihuoneeseen.
Itse en kutsu enää kotiini vieraita, joilla on pieniä lapsia. Liikaa huonoja kokemuksia.
Ap katsoi perään.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Miksei anoppi sitten komenna poikaansa?
Oisit heittänyt kirjalla päähän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti on, kun nytkin hengailee sellaisen kanssa. Mikään pakko ei ole sietää huonoa käytöstä keltäkään. Saati sitten vierailla sellaisen luona tai kutsua kotiinsa.
Tuskin tätäkään miniää on aseella uhattu lukemaan kirjaansa anopin silmien alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olet täysin vapaaehtoisesti anoppisi kanssa yhteyksissä. Käsittämätöntä.