Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei tule koskaan täyttämään toiveitani

Vierailija
02.06.2019 |

Toiveeni eivät ole mitenkään kohtuuttomat mutta alkaa näyttää että ei maksa vaivaa edes yrittää. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt itse mitään toiveidesi toteutumisen eteen?

Morjens SP!

Vierailija
22/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tämä on yksi niistä asioista, jotka on hyvä tajuta. Ei ole mitään listaa asioista, jotka varmasti saat. Välttämättä et saa mitään. Jotkut kuolevat 3 päivän ikäisinä, jotkut kuolevat ennen kuin syntyvät. Jotkut eivät saa edes parisuhdetta, että voisivat yrittää lasten tekemistä.

Ei elämä ole reilua, eikä tasavertaista. Ei kaikilla ole samat lähtökohdat. Ei kaikkien vanhemmat kustanna harrastuksia ja aja autolla reeneihin. Ei kaikkia kannusteta kouluun, joillekin sanotaan että ei niistä kouluista mihinkään ole, ei me vanhemmatkaan mitään kouluja ole käyty.

Jotkut syntyvät maahan jossa on sota, Ei siinä mietitä mitään omia unelmia, kun pelätään että minä päivänä kuollaan vankileirillä.

Niin epistä kuin se onkin, ap, sinun on nyt luovuttava niistä unelmistasi. Elät sitä arkea, mikä sulla on. Ja keksit kiitollisuuden aiheita siitä. Jos et keksi mitään hyvää sanottavaa elämästäsi, on se ihan oma asiasi. Mutta kukaan ei viihdy seurassasi jos kaikki on aina mielestäsi huonosti (vaikka moni asia onkin todella hyvin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö valtion pitää ne akatkin hommata? Onpa aikaanssaamatonta porukkaa.

Vierailija
24/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tuuri peliä. Se "mä itse" on  geenien, kasvatuksen, ympäristön tuotos ja siltä pohjalta tehdään valinnat jos sä itse olet onnistunut ole tyytyväinen mutta älä hauku muita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan