Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei tule koskaan täyttämään toiveitani

Vierailija
02.06.2019 |

Toiveeni eivät ole mitenkään kohtuuttomat mutta alkaa näyttää että ei maksa vaivaa edes yrittää. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta.

Vierailija
2/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Niin kauan kuin on elämää on toivoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile niin ei ainakaan kaduta ja tee se täysillä!

Vierailija
4/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut täyttämään kaikki toiveeni itse. Elämä ei ole täyttänyt ensimmäistäkään.

Vierailija
5/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti sisätyö, hoikka nainen ja pari lasta. Mutta tämä onkin jo ihan liikaa. Vielä jos joka penniä ei tarvitsisi laskea.

Vierailija
6/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joutunut täyttämään kaikki toiveeni itse. Elämä ei ole täyttänyt ensimmäistäkään.

Kun voisi luottaa edes itseensä ja hyvinvointivaltioon, jolle on veroja maksnut. Mutta kun ei kumpaankaan.

Vierailija
7/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta! Niin kauan kuin on elämää on toivoa...

Elämä ei ole yhtä kuin toivo.

Vierailija
8/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet tehnyt unelmiesi eteen?

Mä olen saanut lähes kaiken, mitä olen toivonut. Olen opiskellut korkeakoulututkinnon, hankkinut hyvän asiantuntijatason työn, omilla avuilla, ei suhteilla. Mulla on kaunis koti, pärjään taloudellisesti hyvin. Mulla on ihanat lapset. Mulla on myös hyvä parisuhde.

Mä en ikinä toivonut mieheltä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Jos niitä ruvetaan miettimään, niin mulla on mennyt tosi huonosti. Mulla on vähän pulska, kaljuuntuva, aknearpinen mies. Että sillai. Mutta mä näen hänessä ihanan ja lempeän miehen, jota rakastan syvästi.

Mä olen toivonut onnea, en x asiaa. Olen tehnyt onnen eteen töitä. Elämä ei anna yhtään mitään.

Vierailija
9/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitää toiveensa täyttää.

Ehkä siihen auttaisi sekin, ettet jatkuvasti vali vali valittelisi.

Vierailija
10/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveiden toteuttelu ei kuulu elämän toimenkuvaan.

Vierailija
11/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken itseaan auttaa, sita jumalakin auttaa.

Vierailija
12/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että jonkun pitäisi tuoda sinulle tarjottimella eteen vielä elämäkin.

Vierailija
13/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei auta niin muuttaa elämää, tai niitä unelmia. Tai oikeestaan muutat vähän kumpaakin lähemmäs toisiaan, niin ei enään olekaan unelmat niin kaukana.

Vierailija
14/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hyvin erilaiset lähtökohdat. Osa meistä lannistetaan ja kiusataan jo lähtökuoppiinsa. Sieltä on vaikea nousta. -ei ap

Vierailija
15/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitää toiveensa täyttää.

Ehkä siihen auttaisi sekin, ettet jatkuvasti vali vali valittelisi.

Kaikkeni yritin ja mihinkään se ei riittänyt

Vierailija
16/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun voisi luottaa edes itseensä ja hyvinvointivaltioon, jolle on veroja maksnut. Mutta kun ei kumpaankaan.

Sellaista se vähän on. Voi tulla sota, nälänhätä tai vaikka joku pandemia, joka tappaa. Epävarmassa maailmassa mikään muu ei ole varmaa kuin kuolema. Jos ei uskalla ottaa riskejä, ei ainakaan saa mitään. Katsoin viikonloppuna 4 ensimmäistä osaa HBO Nordicin uutuussarjasta Chernobyl. Niin se vaan on, että kaikki voi mennä v.ituiksi yhdessä hetkessä etkä itse voi asialle mitään.

10 vuotta sitten ryhdyin yrittäjäksi ja tottakai pelotti, miten tässä käy. Haave omasta firmasta olisi pitänyt haudata, jos en olisi uskaltanut edes yrittää. Ei tästä mitään miljardibisnestä tullut, mutta työllistää itseni lisäksi kaksi muutakin ihmistä ja saadaan laskut maksettua ja särvintä leivän päälle. 

Vierailija
17/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei tule koskaan täyttämään toiveitasi.

Ja se on ainoa asia, joka on aivan varma   - ainakin sinulle  -.

Lopeta siis parkuminen.

Vierailija
18/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuota asiaa kannata täällä parkua, tyydy kohtaloosi!

Vierailija
19/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt itse mitään toiveidesi toteutumisen eteen?

Vierailija
20/24 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elämä ei tule täyttämään toiveitasi? Sehän on sinun tehtäväsi rakentaa se kaikki mistä unelmoit. Tiesitkö että ns.menestyvät ihmiset jotka ovat saavuttaneet unelmansa ovat laittaneet kaiken peliin ja tehneet ja tekevät järkyttävän määrän työtä ja jos he epäonnistuvat niin he tuumaavat että ei toiminut näin ja tekevät toisin ja jatkavat eteenpäin kunnes saavuttavat sen mitä haluavat. kannattaa muistaa että kaikella on hintansa, kaikella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi