Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän työtäni, voisin tappaa itseni joka kerta

Vierailija
02.06.2019 |

kun se kamala kysymys tulee. "Mitä teet työksesi?" Työpaikkani on kamala, työ"kaverit" kiusaavat ja yrittävät saada minut henkisesti murtumaan ja kaiken lisäksi itse työ on hirveää. Aina saan myös vastaukseks kerrottuani työstä hiljaista sääliä ja inhoa vastapuolen kasvoilta. Minusta ei ollut saavuttamaan sitä ainoaa asiaa, jota halusin ja nyt kärsin. Vihaan elämääni enkä voi tehdä mitään sillä kuten kaikki tietävät olen säälittävät aikaansaamaton luuseri, joka ansaitsi jokaisen iskun lapsena, kaikki ilkeät sanat ja täydellisen välinpitämättömyyden yms. Voisinpa antaa elämäni pois jollekin, joka sen ansaitsee.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että mikään rehellinen työ ei kertakaikkiaan ole millään tavalla ajateltuna häpeä. En ymmärrä miten joku voi halveksia toisen työtä. Sellainen ylimielinen nirppanokka ei tiedä todellisesta elämästä mitään. Olen itse tehnyt monia sellaisia töitä, joita joku tietämätön kutsuu paskaduuniksi. Kaikki työt olen itse pitänyt tärkeinä ja kaikista olen oppinut. Sellainen, joka työtäsi halveksii, saa työntää nenänsä sinne mihin ei päivä paista

Vierailija
22/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole työssä, kuka noin suurta valittajaa jaksaisi duunipaikalla katella ja kuunnella.

En mä työpaikalla valita. Puran pahan olon vasta kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sun on joka kyselyyn vastata totuudenmukaisesti, mitä teet työksesi? Jos vastaaminen kerran ahdistaa sinua, keksi sellainen ammatti ettei ahdista.

No kun työ on julkista ja sitä joutuu tekemään töitä omilla kasvoilla niin jää ennenpitkää kiinni. Virallisiin asiakirjoihinkaan ei voi valehdella.  

Vierailija
24/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko AP, mitä tekee työkseen?

Jos työ ei tarjoa virikkeitä, etkä parempaa työtä saa, toteuta itseäsi harrastusten kautta.

Niin hyvin moni tekee.

Vierailija
25/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Kertoisiko AP, mitä tekee työkseen?

Jos työ ei tarjoa virikkeitä, etkä parempaa työtä saa, toteuta itseäsi harrastusten kautta.

Niin hyvin moni tekee.

Ei minulla ole mitään muuta kuin työ. En kerro! En tarvitse enempää inhoa ja hyväksymättömyyttä. En voi toteuttaa itseäni. Ei minulla ole oikeutta siihen. Turha harrastaa mitään. Olen ihan yhtä ällöttävä työn ulkopuolella. Työn leima ei ikinä häviä mihinkään. 

Vierailija
26/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sun on joka kyselyyn vastata totuudenmukaisesti, mitä teet työksesi? Jos vastaaminen kerran ahdistaa sinua, keksi sellainen ammatti ettei ahdista.

No kun työ on julkista ja sitä joutuu tekemään töitä omilla kasvoilla niin jää ennenpitkää kiinni. Virallisiin asiakirjoihinkaan ei voi valehdella.  

Julkista työtä jota tehdään omilla kasvoilla. Tämä toisi mieleen, että olet poliitikko, mutta tuo ”ei voi valehdella” kumoaa olettaman.

Vierailija
27/29 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä käy raskaammaksi.

Vierailija
28/29 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä missään töissä ole.

Uikuttelet täällä huvin vuoksi, naureskelet kun mammat sua paapoo ja lohduttelee.

Jos oikeasti kokisit noin, olisit hakenut apua ongelmiisi ja saanut jotain ahdistusta lieventävää lääkettä.

Kukaan täysillä käyvä ja työelämässä oleva, ei tuollaista lapsekasta tekstiä tänne kirjoittelisi.

Vierailija
29/29 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserin jokapäiväinen rukous, jatkokertomuksena, se jatkuu vaan.

Olisko aika lausua vihdoin: Amen ja alkaa harrastella kehittävämpiä juttuja.