Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi

huolestunut
02.06.2019 |

Olen 33-vuotias kahden lapsen äiti. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä nyt 7 vuotta. Toinen lapsistamme syntyi 6 kuukautta sitten. Mies ei ollut synnytyksessä mukana, koska oli "työmatkalla" ulkomailla. Sain nyt viime viikolla tietää hänen olleen sinä iltana pettämässä minua vanhan lukiokaverinsa kanssa, kun selasin hänen puhelimen läpi. Päätin eilen illalla nostaa kissan pöydälle, jolloin mies raivostui siitä että koskin hänen puhelimeen ja riitely päättyi siihen että mies löi minua poskelle. Lähdin siitä tilanteesta mitään sanomatta äitini luo. Lapset jäivät kotiin. Mitä nyt pitäisi tehdä? Silmä mustana ja paniikissa. Meillä ei ole ikinä seitsemän vuoden aikana ollut mitään tälläistä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset terapiaa, jos edes harkitset jääväsi pettäneen ja lyöneen miehen luo.

Vaikea kyllä uskoa että et ole trolli, tuo on jo liian vähän paksua että mies oli pettämässä kun synnytit...

Vierailija
22/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että hän tekisi lapsillemme mitään. Hän oli raivoissaan nimenomaan minulle. En halua lähteä tai tehdä rikosilmoitusta, koska haluan, että lapsillamme on isä. Korostan vielä että tämä on eka kerta IKINÄ kun hän edes korotti ääntään minulle. En ymmärrä mikä häneen on tullut. 

ap

No piruako sitten kyselet? Menet sinne kotiin ja pyydät mieheltä anteeksi, otan suihin ja opetat lapsillesi, kuinka äitiä saa lyödä, muita ei.

Nää provot menee aina vaan pahemmiksi, joutaa lopettaa koko tämä pas kapalsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono, tetve äiti ei jättäisi lapsiaan väkivaltaisen ihmisen luo.

Miksi kaikki keskittyvät vain lapsiimme? Lapset ovat hänen verta ja lihaa. Hän ei satuttaisi heitä milloinkaan. Hän löi tässä MINUA ja MINUUN sattuu EI LAPSIIMME!!!!! 

AP

Menepä vi tt uun provoamasta, pask A.

Vierailija
24/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, väsynyt..niin väsynyt..

Vierailija
25/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla uusi yritys.

Vierailija
26/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
27/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että hän tekisi lapsillemme mitään. Hän oli raivoissaan nimenomaan minulle. En halua lähteä tai tehdä rikosilmoitusta, koska haluan, että lapsillamme on isä. Korostan vielä että tämä on eka kerta IKINÄ kun hän edes korotti ääntään minulle. En ymmärrä mikä häneen on tullut. 

ap

No piruako sitten kyselet? Menet sinne kotiin ja pyydät mieheltä anteeksi, otan suihin ja opetat lapsillesi, kuinka äitiä saa lyödä, muita ei.

Nää provot menee aina vaan pahemmiksi, joutaa lopettaa koko tämä pas kapalsta.

Ihmettelen itsekin, miten aikuinen ihminen jaksaa.. niin väsynyt

Vierailija
28/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat ensin rahatilanteesta johtuen hotelliin tai vanhemmillesi ja sitten pysyvästi pois, avaa netistä asuntoilmoitukset nyt heti. Sitten hoidat käytännönasiat ja järjestät eron ja huoltajuusasiat kuntoon.

Vierailija
29/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta tällä kertaa. Ei oikein ottanut potkua tämä juttu.

Vierailija
30/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lyöny takas?

Vierailija
31/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololooootrolooo...

Vierailija
32/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas huono provo. Kuka näitä jaksaa tehtailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi