Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.

Vierailija
01.06.2019 |

Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin Pertti se siellä taas fantasioi... kun se pyöreä lomittajakin jo vuonna 1995 löi faktat tiskiin.

Vierailija
242/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat suhteellisen seksikkäitä kunhan ei ole

A) suomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Tällä hetkellä kun on niin että vaatimuksena on aina pituus, geenikomeus, raha ja status. Sitten kun vaaditaan hoikkuutta tai hyväkuntoisuutta, on kyseessä itseään tasokkaana pitävä nainen joka vaatii näitä pituuden, geenikomeudn, rahan ja statuksen lisäksi.

Naisia jotka vaativat hoikkuutta ja hyväkuntoisuutta mutta ei huippugeenejä ja/tai rahaa ja statusta, ei ole olemassa.

Pitäisi ihan suotavana jos kunnosta huolehtiminen olisi vähäsen korkeammalla tärkeysjärjestyksessä.

Ei pidä paikkaansa. Rahalla, statuksella ja perinteisellä komeudella ei ole ainakaan minulle yhtään mitään merkitystä. Minun silmääni voi olla todella hyvännäköinen mies, joka toisen mielestä ei ole lainkaan. Kun ihastuu, ihastuksen kohde alkaa näyttää yhä paremmalta.

Toisekseen seksikkyys ei koostu mitään, mitä voisin määritellä tai listata. Je ne sais quoi. Pitää niin paikkansa.

Olen itse monen miehen mielestä seksikäs. En väitä näyttäväni missiltä Eräs sanoi, että silmistäni näkee, että rakastan seksiä. Voisiko seksikkyys olla myös kiinni itsevarmuudesta ja asenteesta? Mielestäni seksikkyys on pitkälti henkimaailman hommia. Katsojan silmässä samoin kuin kauneuskin.