Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.
Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap otappas sinäkin nyt elämäntehtäväksesi se että pysyt s*kkäänä kaiken maailman naisten silmissä hamaan hautaan asti: punttitreeni väh 6x viikossa, fitnessruokavalio koko ajan, kalju-ei kiitos parturissa 2x kuussa (muista vöri, harmaus on out) ja istuva puku päällä oli arki tai juhlat
No niin pois täältä lorvimasta hopi hopi salille treenaamaan.Täällä roikkuminen tekee miehestä epö-miehekkään ja epä-s*kkään
pilkotaan osiin:
punttitreenit: ei tarvita. Monipuolinen treeni on parempi eli cardiota, voimaa (kehonpaino harjoittelu käy aivan hyvin kun sen tekee oikein), liikkuvuutta
fitnessruokavalio: älä naurata. Tavallista perusterveellistä ruokaa, tarpeeksi, ja jos joskus syö einestä, pizzaa tai herkuttelee niin sillä ei ole mitään väliä.
kalju,parturi,väri: sinun mielipiteesi, tuskin täällä kuintenkaan yksikään välittää tehdä sinuun vaikutusta. Vuodatuksesta päätellen et ole sen arvoinen.
Aina puku päällä: pitää osata kantaa myös rennompia vaatteita ja näyttää hyvältä niissäkin. Kuka tahansa näyttää hyvältä hyvin istuvassa puvussa (nainen pikkumustassa).
Eli tuon "salille treenaamaan" voit tunkea ahterisi ja sen kovin kuluneen sohvatyynyn väliin. kello on jo 12:30, päivän treenit on hoidettu jo jollei ole vapaapäivä.
-trinisti ja masters uimari 47v
Minullekkan ei pälvikalju/kalju ja harmaat hapset miehellä on sama kuin teille miehille on se "kananpersetukka"
Piti lukea muutaman kerran kun ei tainnut mennä ihan nappiin tuo kirjoittelu... Se on sinun näkemyksesi ja sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Kaljulle nyt ei välttämättä voi mitään kun taas kananpersetukka on aina oma valinta.
Ihme valittaja.Etkö kestä kun naiset kertovat näkemyksiään sekä* miehestä ja huomaat, että ne eivät istu sinuun, vai mikä närästää? Vai oisko pitänyt tuon sinun "ei niin nappiin" menneen luettelon jälkeen kaikkien naisten täällä joukolla aloittaa sinun ylistäminen "adonisten adoniksena" ja "sek* miesten ruumiillistumana"
If you can't stand the heat you should stay out of the kitchen.....
Mikä närästää? Tekstissa on sanoja jotka tunnistin, mutta ei siinä suomenkieltä kirjoitettu. Minullekkaan ei on sama.... mitä helvettiä?
Kuten kirjoitin, hänellä on oikeus mielipiteeseensä.
Enkä pidä itseäni minään adoniksena joten en ymmärrä mistä sinä keuhkoat?
Ihanko täydellistä ja ymmärrettävää kirjakieltä itse käytät? Ja sanat ja lauseet täydellisesti muodostat kieliopin mukaisesti? Ja tekstisi on yksiselitteistä ja ymmärrettävää?
en, mutta vähintään ymmärrettävyys olisi toivottavaa
Minullekkan ei pälvikalju/kalju ja harmaat hapset miehellä on sama kuin teille miehille on se "kananpersetukka"
tulkkaa tämä nyt edes vähän selvemmäksi. Auta minua, pyydän.
Entä jos tällä henkilöllä on lukihäiriö?Tosi noloa, jos saa kuulla, että "ei ole edes suomenkieltä" ......mulle kävi nimittäin kerran niin täällä.Valitin huonosta kielestä ja henkilöllä oli lukihäiriö.Vähänkö nolotti.
Rohkenen väittää ettei se ole nolointa mitä tällä palstalla on tapahtunut/sanottu/tehty/oltu mieltä.
Entä jos ihmiset saisivat olla ihan rauhassa sellaisia kuin ovat.
Olen 50+ ja läski ja huonossa kunnossa.Minua ei jaksa kiinnostaa Olenko seksikäs jonkun palstamiehet mielestä
Kilpaurheilutausta ja polvet pas*, fyysisesti raskas kolmivuorotyö ja selkä, unirytmi ja sydän pas*, muutaman läheisen vakava sairaus, heidän hoitaminen monta pitkää vuotta työn ohella, henkinen jakaminen p*
Nyt Keskityn ihan siihen että jaksan päivästä toiseen. Olen ylpeä itsestäni -menen joka päivä töihin ja teen työni ja maksan betonija ja olen hoitanut omaiseni kunnialla hautaan asti.
Jos minun kokemukseni on jollekin näköhaitta, nion katsokoon muualle.Ei kiinnosta.Tulkoon sitten jauhamaan minulle seksikkään ja hoikkana pysymisestä ja kananpersetukkaisia kun on ensin tehnyt ja tekee saman kuin minä
Ja minun kirjoitusvirheet johtuvat siitä että en ole näppärä puhelimen käyttäjä....
Selkäpaskana kirjoitti:
Siinä kuusi ja seitsenkymppisenä nämä hinoliikkujat ja nälkäkurjet alkavat näyttää ikäistään vanhemmilta.
Osa popsii särkylääkkeitä,nivelrikkoja siellä sun täällä liikunnasta johtuen.
Tuntemani sohvaperunat terveempiä kuin me kaikki ikämme juosseet,kävelleet ja urheilleet.
Terkuin, entinen kilpahiihtäjä nainen
Entisenä kilpaurheilijana sinun olettaisi tietävän, että kilpa- ja kuntourheilu ovat kaksi eri lajia. Kilpaurheilu ei tähtää kokonaisvaltaiseen terveyteen ja hyvinvointiin, mukaanlukien mentaalinen hyvinvointi ja stressinhallinta. Kilpaurheilu on extreme-urheilua joka tähtää tulokseen ja voittoihin, ja vaatii kropan venyttämistä sellaisiin äärirajoihin ja yli, ettei sitä voi enää pitää edes terveellisenä - Suomen hiihtomaajoukkueen flunssa-alttius kertoo hyvin siitä kuinka äärirajoilla jo mennään.
Itellä 55v hoikka puuma panopuuna. Entinen voimistelija. Hyvä ja kokenut runko paukuttaa.
M44
Vanhentuessa kovin kireät lihakset korostavat ihon vääjäämätöntä veltostumista.
Minä en kestäisi puolisoa, joka vaan makaa sohvalla. Meillä on tapana pyöräillä töihin tai vähintään tehdä yhteinen aamulenkki ennen töihin menoa, jos on pakko mennä autolla töihin. Töistä mennään suoraan salille ja kotiin tultua otetaan jotain palauttavaa ja lähdetään lenkille. Sitten sauna päälle ja lihasharjoitteet ennen nukkumaanmenoa. Viikonloppuisin sitten ehditään paremmin käydä pitempi pyörälenkki tai suunnistamassa tai crossfit-salilla. Liikunta on meillä osa elämää ja tällaiset pienet asiat kun toistaa joka päivä niin päivässä ehtii paljon, kaikki itsemme hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta ja tietyn iän jälkeen "liian treenattu" ulkomuoto kääntyy itseään vastaan juuri tuolla, että iho veltostuu, piirteet vanhenevat, ryppyjä kertyy. Tasapainoinen luonnollinen vanheneminen näyttää kauniimmalta.
Minua on lakannut vuosia sitten kiinnostamasta olenko +50 naisena miesten mielestä seksikäs vai en.
Olen onneksi päässyt sen yli.45 vuotiaan päätin että nyt loppuu, en jaksa enää kuunnella tätä naisten ulkonäön suoraa ja epäsuoraa arviointia ja muokkaamista. Samalla lähti mies mäkeen samasta syystä. Elämäni kaksi parasta päätöstä.
Olen tosi onnellinen.Suosittelen kaikille naisille.
Hyviä naimaan antavat täydellä sydämellä toosaa.Voipi sanoa että ei meinaa aamulla kintut kantaa,kun yön on käsittelyssä. M30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja tietyn iän jälkeen "liian treenattu" ulkomuoto kääntyy itseään vastaan juuri tuolla, että iho veltostuu, piirteet vanhenevat, ryppyjä kertyy. Tasapainoinen luonnollinen vanheneminen näyttää kauniimmalta.
Ootko joku teini? Normaaliin vanhenemiseen kuuluu ihon veltostuminen, piirteiden vanheneminen ja ryppyjen kertyminen.
Liikkuminen ei edelleenkään laihduta, vaan syömisten vähentäminen ja terveellistäminen. Sen sijaan liikkuminen on mukavaa. Ja lihaskuntoa pitää pitää yllä.
Kyllä kyysikymppinenkin nainen voi olla seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi elämässä on muut asiat tärkeitä yli 40 vuotiaana kuin esineenä oleminen.
Ei kai kukaan (aikuinen ihminen) treenaa ja syö terveellisesti ollakseen esine?! Mä teen ihan kaiken oman hyvinvointini ja terveyteni takia. Jos mä sen takia miellytän jonkun silmää niin fine, mutta ei sillä ole mulle mitään merkitystä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Ihailen ikäisiäni hyväkuntoisen näköisiä naisia. Ovat jotenkin erittäin suloisia ja söpöjä elämänilossaan.
M50
Kiitos tästä. Kyllä sen joidenkin miesten lempeistä katseista huomaa että arvostetaan toinen toisiamme. Nämä miehet ovat juuri niitä itsestään huoltapitäviä silmäniloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku teini? Normaaliin vanhenemiseen kuuluu ihon veltostuminen, piirteiden vanheneminen ja ryppyjen kertyminen.
Olen jo mummuiässä. Kun on kovin treenattu, tuo luonnollinen vanheneminen eli ihon veltostuminen, piirteiden vanheneminen, ryppyjen kertyminen näyttää pahemmalta kuin vähemmän treenatulla, koska kontrasti on niin iso. Voit toki olla eri mieltä.
Omasta mielest'äni riittävä muttei liiallinen kuntoilu tuo paremman lopputuloksen. Tämä toi vain ulkonäköön liittyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuminen ei edelleenkään laihduta, vaan syömisten vähentäminen ja terveellistäminen. Sen sijaan liikkuminen on mukavaa. Ja lihaskuntoa pitää pitää yllä.
Niin voikin, ja pointtihan oikeastaan onkin, että kenen silmissä. Vain se oma rakas merkitsee ja tietty se, että itse pitää peilikuvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi elämässä on muut asiat tärkeitä yli 40 vuotiaana kuin esineenä oleminen.
Ei kai kukaan (aikuinen ihminen) treenaa ja syö terveellisesti ollakseen esine?! Mä teen ihan kaiken oman hyvinvointini ja terveyteni takia. Jos mä sen takia miellytän jonkun silmää niin fine, mutta ei sillä ole mulle mitään merkitystä.
N43
Ilmeisesti kaikki ei ymmärrä, että liikkuminen voi jonkun mielestä olla hauskaa. Mä liikun myös hyvinvoinnin takia, mutta myös siksi, että siitä saa aivan mahtavan fiiliksen ja lisää energiaa. Ruokavaliokin hoituu siinä sivussa kun huomaa, ettei epäterveellisen ruuan kanssa jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu.
Miehet puhuvat hoikkuudesta ja kunnosta, asioista joille voi tehdä jotain.
Naistet vastaavat puhumalla kaljuutumisesta ja harmaantumisesta, eli geneettisistä seikoista joille ei voi mitään.
Naiset ilmeisesti ovat henkisesti niin paljon heikompia että pitää vastata reiluun iskuun potkaisemalla vyön alle.Ap kehottaa naisia pysymään hoikkia vielä 50 vuotiaita , ei tarvitse välittää geeneistä eli siitä että hormonitoiminnan muutos aiheuttaa sen että lihoo.Miksi tavallinen ei riitä. Vatoi nälkäkuurilla olemista-poikkeuksia lukuunottamatta.
Eikö Tämä koko ketju ole miehiltä osoitus alhaisesta henkisestä tasosta ja vyö alle potkimisesta silloin?
Entäs nämä kananpetsetukka kommentit?Ei geneettisestä perimältään ohuttukkaisesta saa paksua ja pitkää ja hulmuavaa tukkaa, lyhyt tukka on ainoa joka Efes näyttää joltain.Turha puhua mistään peruikeista tai hiuslisäkkeistä , sitten pitää itse suostua hiusten siirtoihin ja harmaiden värjäykseen.Eikö Tämä kananpetsetukka ole geneettisestä viasta haukkumista ja alhaista vyön alle iskemistä. Tästä asiasta ja suomalaisten naisten rumuudesta ja epäseksikkäästä pukeutumisesta ja sammituspullosääristä te miehet nustatte täälläkin lähes joka ketjussa meitä muistuttaa.
Ja myös semmousissa ketjussa missä ei edes puhuta ulkonäöstä.Esimerkiksi jonkun lehden jutussa puhuttiin jääkiekon mm kullasta -niin kylläpä tämänkin jutun kommenntiosasda miehet muistivat mainita miten rumia kananpersetukkaisia ja epäseksikkäästä naiset ovatEttä osoittasko tämä sinusta henkistä kypsyyttä sitten?
"Ap kehottaa naisia pysymään hoikkia vielä 50 vuotiaita , ei tarvitse välittää geeneistä eli siitä että hormonitoiminnan muutos aiheuttaa sen että lihoo."
Mikä ongelma tässä on, jos ap on valmis itsekin pysymään hoikkana 50-vuotiaana? Hormonitoiminta muuttuu yhtä lailla miehilläkin.
"Miksi tavallinen ei riitä."
Siksi koska "tavallinen" on rapakuntoinen ja ylipainoinen.
"Vatoi nälkäkuurilla olemista-poikkeuksia lukuunottamatta."
VMP. Muutama vuosikymmen sitten suurin osa viisikymppisistä oli normaalipainoisia tai nykykielellä hoikkia. Ei silloin ollut nälänhätää. Ihmiset vain olivat aktiivisempia eikä herkkuja mätetty joka viikko.Sama koskee sitten miehiä
Totta kai.
Onko joku väittänyt muuta?
Jos vaatii naisia pysymään hoikkana ja huolehtimaan lihaskunnostaan, on enemmän kuin reilua että toimii itse samoin.
Mutta "samaan" ei kuulu kaljuuntumiset, harmaantumiset, pituudet ja hartialeveydet. Ne ovat geneettisiä seikkoja.
Meinaatko, että genetiikka ei vaikuta naisen ulkonäköön?
Olen hoikka ja huolehdin lihaskunnostani. Kuitenkin jalkani ovat pitkät, eikä niissä näy lihasmassa juuri mitenkään. Olen ns. tikkujalka. Kaiken lisäksi olen täysin rinnaton, lauta, kakkosnelonen, en siis nainen laisinkaan.
Mutta hei, olen hoikka ja huolehdin lihaskunnostani, sehän riittää?
Totta kai riittää.
Sitä paitsi pitkäjalkainen ja pienirintainen hoikka nainen kuulostaa todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voikin, ja pointtihan oikeastaan onkin, että kenen silmissä. Vain se oma rakas merkitsee ja tietty se, että itse pitää peilikuvastaan.
Kyllä mulle on mieluista tietää, että näytän seksikkäälle ja haluttavalle muistakin miehistä kuin vain omastani. Se lisää omaa itsevarmuutta sängyssä ja saa olon tuntumaan naiselliselta. En silti tietenkään treenaa siksi, että näyttäisin hyvältä, vaan koska se on mielestäni kivaa. Joskus on kiva säväyttää ja pukeutua seksikkäämmin ja saada vaikka miehen työkavereiden silmät hetkeksi syttymään. Ehkä se on vähän lapsellista sitten, mutta kyllä se minua hetkeksi piristää.
Oikeasti arvostan treenattua vartaloa enemmän lukeneisuutta ja kerättyä tietoa, jonka kautta ymmärrys ympäröivästä maailmasta ja viisaus kehittyvät. Eli jos joku käyttää vapaa-aikansa mieluummin ajatteluun ja lukemiseen, niin minä ainakin kunnioitan sitä valtavasti. On paljon paljon tärkeämpää kehittää itseään älyllisesti kuin pyrkiä yhä parempiin saavutuksiin salilla tai juoksulenkillä. Toki nämä eivät kumoa toisiaan, mutta aika ison osan vapaa-ajasta treenaaminen haukkaa.
Meinaatko, että genetiikka ei vaikuta naisen ulkonäköön?
Olen hoikka ja huolehdin lihaskunnostani. Kuitenkin jalkani ovat pitkät, eikä niissä näy lihasmassa juuri mitenkään. Olen ns. tikkujalka. Kaiken lisäksi olen täysin rinnaton, lauta, kakkosnelonen, en siis nainen laisinkaan.
Mutta hei, olen hoikka ja huolehdin lihaskunnostani, sehän riittää?