Olen 500-vuotias kotitonttu ja tapailen 18-vuotiasta naista
Kommentit (50)
Oletko porsastellut muitten tonttujen tai maahisten kanssa. Esim. käynyt pitämässä keijuille orgioita ?
Onko nimimerkkisi luku syntymävuotesi ?
Onko sinulla monta sisarusta ?
Oletko homostellut ?
Kuinka tapasit naisesi ?
Oletko nuollut naisesi "pers-silmää" ?
Oletko jo eläkkeellä ?
Oletko matkustellut ?
Olen 58 v ja uskon tonttuihin. Oisko sinulla minulle ystäväksi sopivaa kaveria, saa olla sinua vanhempikin.
Haluaisin nus sia tonttua kakkoseen pitäen sitä nyrkissä kuin fleshligthttia.
Onko yleistä että kun tonttu jää kiinni ihmisille tai peikoille että sitä nus sitaan ?
Tiedätkö yhtään anteliasta tontutarta?
Pystytkö auto-fellaatioon, eli ottamaan itseltäsi suikkiin :D
Oletko maistanut omaa mälliäsi ?
Haluaisitko maistuu minun muhkeaa kalua ?
Oletko kokeillut "yrttejä" ?
Miten tontut syntyy ?
Onko sulla korkean iän mukanaan tuomia vaivoja ?
Miksi naiset tykkää lyhyistä miehistä ?
Vierailija kirjoitti:
Onko nimimerkkisi luku syntymävuotesi ?
Onko sinulla monta sisarusta ?
Oletko homostellut ?
Kuinka tapasit naisesi ?
Juu nimimerkissä on syntymävuoteni.
Minulla on yksi isosisko, 518-vuotias kotitonttu myös, asuu Karjaalla yhden perheen keittiön komerossa miehensä kanssa.
En ole homoillut, mutta en vanno ettenkö ikinä.
Nyt keväänä kun tähän muutti uusi pariskunta, tapasin heidän tyttären kun tuli saunaan ja en ehtinyt piiloon. No siinä sitten syntyi keskustelua ja siitä se lähti :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tontuilla iso "meisseli"?
Ei ole kun jos olisi normaalin ihmisen kokoinen ei olisi helppo liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuollut naisesi "pers-silmää" ?
Oletko jo eläkkeellä ?Oletko matkustellut ?
Per s eessä ei ole silmiä. Vai onko sinulla?
En ole eläkkeellä, 500-vuotias on vasta saavuttamassa elämänsä puoliväliä. Ihmisten iässä 500-vuotias tonttu on noin 40v:n tasolla. 1000-vuotias tonttu on ihmisen iässä noin 80v. Yleensä tontut elää siinä reilun tuhat vuotta. Oma tyttöystävä ehtii siis oman elämäni aikana jo menehtyä mutta olemme silti päättäneet olla yhdessä, nauttia siitä ajasta mitä meillä on jäljellä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 58 v ja uskon tonttuihin. Oisko sinulla minulle ystäväksi sopivaa kaveria, saa olla sinua vanhempikin.
Monasti 1900-luvulla rakennettujen ja sitäkin vanhempien talojen keittiön komeroissa, saunoissa, kellareissa ja muissa sopukoissa saattaa asua tonttuja. Minä en nyt osaa omista kavereista suositella kun en taaskaan voi jakaa toisten yhteystietoja julkisesti mutta sen voin kehoittaa että koita köntätä tämmösissä taloissa paikkoja ja puhu pehmeällä äänellä, että uskot tonttuihin saa tulla esiin, yleensä tulevat kun "suoraan" kutsuu.
Ai niin unohtui vastata että en enää juurikaan matkustele. Joskus nuorempana 240-300-vuotiaana olin matkalaukkutonttu ja erityisesti Ruotsin laivoilla oli hauska käydä. Naureskelin ihmisten säätämisiä hytin sänkyjen alla, ja katselin salaa miten ne yritti kätevästi käydä suihkussa pienten hyttien kylppäreissä. Viinat tuli saatua ilmaiseksi kun porukat hytistä lähti ulos ja join lasin pohjien jämiä. Usein oli toinenkin kaveri matkalaukussa mukana että en yksin matkustellut paljoakaan. Kerran kävin Mallorcalla asti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nus sia tonttua kakkoseen pitäen sitä nyrkissä kuin fleshligthttia.
Onko yleistä että kun tonttu jää kiinni ihmisille tai peikoille että sitä nus sitaan ?
Meitä ei saa hyväksikäyttää, meidät on periaatteessa rauhoitettu ja periaatteessa meillä on myös ihmisoikeudet.
Ei ole yleistä.
Miessonni kirjoitti:
Tiedätkö yhtään anteliasta tontutarta?
Periaatteessa 518v siskoni Adolfina. Olen kuullut huhuja että pettää miestään, Karjaalla juoruilta ei oikein säästy ketään ja kantautuu Helsinkiin asti. Asun Kumpulassa.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö auto-fellaatioon, eli ottamaan itseltäsi suikkiin :D
Oletko maistanut omaa mälliäsi ?Haluaisitko maistuu minun muhkeaa kalua ?
En pysty, että ei se meilläkään hyvin mene!
En ole maistanut, ainoa tilanne mikä tulee mieleen missä se olisi pakollista on, että jäisin lukkojen taakse saunaan enkä pääsisi yksin kotona ollessa varastelemaan ihmisten ruokia, silloin ruuan sijaan varmaan tulisi tähän ryhdyttyä.
En halua maistaa, maistaisitko itse?
Mitä mieltä olet kääpiöistä? Kävit 350 v sitten Mallorcalla, purjelaivalla?
Hitsi unohdan koko aika laittaa mun nimimerkin : eli Tonttu joka täällä vastaa on Kotitonttu 1519 ja nimi on Rudolf. Siis unohdan jatkuvasti kirjoittaa tohon nimimerkin kohdalle mun nimimerkin.