Olen 36 vuotias mies ja tapailen 18 vuotiasta neitoa, haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (93)
Tää aloittaja on nainen. Seuraava on varmaan "olen 65 v mies ja mulla 18 vee thai. Kysyttävää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tyttöystävän isä on mieltä teidän suhteestanne?
Seurustelee mun tyttären kanssa.
Olisit nyt vähän yrittänyt provoilla fiksummin
Vierailija kirjoitti:
Nolottaako koskaan liikkua ihmisten ilmoilla kun muut luulevat häntä tyttäreksesi ja sitten kun huomaavat totuuden, tuntevat myötähäpeää puolestasi ja sääliä tyttöä kohtaan?
Ei nolota, miehiltä tulee kateellisia ja naisilta katkeroituneita katseita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, miten säälittävä olet, kun et pääse lähellekään aikuista naista? Et kelpaa kenellekään muulle, kuin isää kaipaavalle pikkutytölle? :D
Ei ikinä olis isäks kenellekään tuollainen heppuli, joka retostelee kuvitelluilla suhteilla, melkein alaikäisiin, vauvapalstalla. Tuollainen olisi turn off ihan kelle tahansa. En tunne yhtäkään aikuista, oikeaa miestä, jolla olisi tarve kertoilla naisjutuistaan täällä naisten palstalla. Säälittävä on oikea sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aineita?
Juu. Liukkaria kuluu aikalailla.
Ei tarvisi liukkaria jos naista oikeasti haluttaisi ;)
onpas tääll' ihmetteleviä paskahousuja liikkeellä.
olen itse 43 ja paneskelen 16 vuotiaita naisia. mitä ihmeellist' siinä
on saatanan ulisijat.
taidatte olla homoja loput ikääntyneitä selluliittuperse ämmiä.
nuorele tytölle on just parasta mies seuraa 40+ miehet.
pikkupojat on pikkupoikia. ei ne ole edes miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aineita?
Juu. Liukkaria kuluu aikalailla.
Et saa naistasi kostumaan? Huonot seksitaidot?
Setämies69 kirjoitti:
Mulla on vielä nuorempi (12), yli 16 vuotiaat onkin sitten jo mummoja, pelkkää alamäkeä sen jälkeen.
Käytätkö karhupukua? Paljonko maksat viikkorahaa sugar daddynä?
Neitoa : D D en lakkaa nauramasta, ei käy neitoa kateeksi.
Nolottaako koskaan liikkua ihmisten ilmoilla kun muut luulevat häntä tyttäreksesi ja sitten kun huomaavat totuuden, tuntevat myötähäpeää puolestasi ja sääliä tyttöä kohtaan?