Olen 36 vuotias mies ja tapailen 18 vuotiasta neitoa, haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (93)
Voisitko paljastaa minulle 33v miehelle miten tutustuit häneen, kelpaisi itsellekin.
Onko se ihan normaali? Osaan kuvitella että oma 18v tai yksikään kavereistaan ei pääsisi viikkoon lattialta nauramasta jos heihin viitattaisiin ”neitoina”
Vierailija kirjoitti:
Mengel kirjoitti:
Oletko auttanut tyttöystävääsi läksyissä tai muissa koulutehtävissä?
En vielä, mutta ex-tyttöystävän kanssa oli tapana leikkiä barbeilla ennen hänen päiväuniaan.
Oliko teillä "vaippaleikkejä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?
Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."
Äitinä et varmaan vietä tyttäresi kanssa sängyssä useita tunteja päivässä.
:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?
Mistä sinä tiedät, mitä minä tyttärieni kanssa sängyssä teen?
En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä
No, vuorokaudessa on sentään 24 tuntia, josta nukkumiseen kuluu 8 ja ruokailuihin noin 1 tunti. Jäähän tuosta 15 tuntia joka päivälle aikaa vaikka mihin.
OK. Mä käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko paljastaa minulle 33v miehelle miten tutustuit häneen, kelpaisi itsellekin.
Työpaikallani, hän siis tuli tekemään aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?
Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."
:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?
En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä
No, vuorokaudessa on sentään 24 tuntia, josta nukkumiseen kuluu 8 ja ruokailuihin noin 1 tunti. Jäähän tuosta 15 tuntia joka päivälle aikaa vaikka mihin.
Joku muu taitaa tehdä sun ruoat?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä dumppaat nämä hupakot ja hommaat nuoremman?
21 vuotta on vaihto ikä. Alkaa rupsahtamaan eukot siinä iässä.
Itsekin tahtoisin nuoren tyttöystävän. Vanhempikin kyllä kelpaisi kunhan ei ole tahrannut mieltään feminismillä yms.
Hommaa robottiseksinukke. Tulee paljon halvemmaksi ja helpommaksi. Eikä petä, jos ei pääse karkuun. Varmaan kyllä yrittää
Miten koet riittäväsi hänelle? Kyllä miehet on kuumimpia 15-30 vuotiaana. Innokkaita ja kiinteitä. Sen jälkeen alkaakin puhti hiipua.
Eikö elämässäsi ole lähes 40 vuoden jälkeen mitään muuta kehuttavaa tai mukavaa kun teinin tapaileminen ja sillä makeilu?
Aiotko kohta synnyttää vai miksi roikut vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21 vuotta on vaihto ikä. Alkaa rupsahtamaan eukot siinä iässä.
Kysyn vaan et mitä sinäkin tällä kommentilla haet vauvapalstalta? Olisiko parempi joku seksi/autoilla makeilu palsta? Mies roikkuu täällä ..
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on kuukausikulut?
0€
Hakuan kysyä että mitä minä tällä tiedolla teen?
Kysyn myös miten se minun elämääni vaikuttaa?
Miksi palstailet täällä?
Mitä haet tällä ilmoituksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu taitaa tehdä sun ruoat?
-ohis
Äiti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aineita?
Juu. Liukkaria kuluu aikalailla.
Saisitko laitettua ilmoituksen asiasta Hesariin?
Pitäisikö sinun kysyä että tekisikö Iltalehti sinusta jutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aineita?
Juu. Liukkaria kuluu aikalailla.
Ja kätösesi siellä omissa housuissasi vain käy?