Olen 36 vuotias mies ja tapailen 18 vuotiasta neitoa, haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla pieni muna?
ja suuri sielu
Ymmärrätkö, miten säälittävä olet, kun et pääse lähellekään aikuista naista? Et kelpaa kenellekään muulle, kuin isää kaipaavalle pikkutytölle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tapailla alle 18 v tyttöä, jos se olisi soveliasta/ sallittua lain puitteissa?
Vaikka 12, jos se olisi lain mukaan sallittua.
Jossain muslimimaissa se taitaa ollakin. Ei sentään sivistysvaltioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?
Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."
Äitinä et varmaan vietä tyttäresi kanssa sängyssä useita tunteja päivässä.
:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla pieni muna?
Erektiossa n. 13cm
Oletko joku steroideja popsiva bodari jonka pää on pehmennyt steroidien takia ja siksi jahtaat nuoria tyttöjä? Vastaavia esimerkkejä Suomesta löytyy ja heidän elämänsä on mennyt raunioille sen jälkeen kun totuus on paljastunut. Hae apua ennen kuin on myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, miten säälittävä olet, kun et pääse lähellekään aikuista naista? Et kelpaa kenellekään muulle, kuin isää kaipaavalle pikkutytölle? :D
Onhan niitä toki sellaisiakin tyttöjä, jotka haaveilevat isästään. Texasissa tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus vitsien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tapailla alle 18 v tyttöä, jos se olisi soveliasta/ sallittua lain puitteissa?
Koetko siis seksuaalista tai muuta vetoa erityisesti teinityttöihin vai onko tämä suhde sattumaa?
Koen, varsinkin seksuaalista
Onko sulla ollut suhteita ikäisiisi naisiin?
Pääsääntöisesti olen tapaillut naisia jotka itseni ikäisiä
Siis suunnilleen sama ikäero kuin aikanaan omassa suhteessa. Mut julistamalla tuota täällä kertoo vaan sen että oot 18v tasolla. Kun tyttö tuosta kehittyy hän siirtyy eteenpäin kun tajuaa ettei haluakaan keskiikäistä miestä. Nauti kun voit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?
Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."
:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?
Mistä sinä tiedät, mitä minä tyttärieni kanssa sängyssä teen?
Vierailija kirjoitti:
Siis suunnilleen sama ikäero kuin aikanaan omassa suhteessa. Mut julistamalla tuota täällä kertoo vaan sen että oot 18v tasolla. Kun tyttö tuosta kehittyy hän siirtyy eteenpäin kun tajuaa ettei haluakaan keskiikäistä miestä. Nauti kun voit!
Näin oli tarkoitus
Oletko auttanut tyttöystävääsi läksyissä tai muissa koulutehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko siis seksuaalista tai muuta vetoa erityisesti teinityttöihin vai onko tämä suhde sattumaa?
Koen, varsinkin seksuaalista
Pääsääntöisesti olen tapaillut naisia jotka itseni ikäisiä
Tapailua, mutta et ole missään vaiheessa elämääsi kelvannut parisuhteeseen ikäisillesi naisille?
Kertoohan se sinusta jo aika paljon.
Spessuhan se siellä taas ;)
Hyi sinua.
Olit siis 19, kun tyttö oli vasta 1. Aika pervoa.
Mengel kirjoitti:
En vielä, mutta ex-tyttöystävän kanssa oli tapana leikkiä barbeilla ennen hänen päiväuniaan.
Mengel kirjoitti:
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä
No, vuorokaudessa on sentään 24 tuntia, josta nukkumiseen kuluu 8 ja ruokailuihin noin 1 tunti. Jäähän tuosta 15 tuntia joka päivälle aikaa vaikka mihin.