Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 vuotias mies ja tapailen 18 vuotiasta neitoa, haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
01.06.2019 |

...

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tapailla alle 18 v tyttöä, jos se olisi soveliasta/ sallittua lain puitteissa?

Koetko siis seksuaalista tai muuta vetoa erityisesti teinityttöihin vai onko tämä suhde sattumaa?

Koen, varsinkin seksuaalista

Onko sulla ollut suhteita ikäisiisi naisiin?

Vierailija
22/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pieni muna?

ja suuri sielu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, miten säälittävä olet, kun et pääse lähellekään aikuista naista? Et kelpaa kenellekään muulle, kuin isää kaipaavalle pikkutytölle? :D

Vierailija
24/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tapailla alle 18 v tyttöä, jos se olisi soveliasta/ sallittua lain puitteissa?

Vaikka 12, jos se olisi lain mukaan sallittua.

Jossain muslimimaissa se taitaa ollakin. Ei sentään sivistysvaltioissa.

Vierailija
25/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?

Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."

Äitinä et varmaan vietä tyttäresi kanssa sängyssä useita tunteja päivässä.

:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?

Vierailija
26/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pieni muna?

Erektiossa n. 13cm

Vierailija
27/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Vierailija
28/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku steroideja popsiva bodari jonka pää on pehmennyt steroidien takia ja siksi jahtaat nuoria tyttöjä? Vastaavia esimerkkejä Suomesta löytyy ja heidän elämänsä on mennyt raunioille sen jälkeen kun totuus on paljastunut. Hae apua ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
29/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, miten säälittävä olet, kun et pääse lähellekään aikuista naista? Et kelpaa kenellekään muulle, kuin isää kaipaavalle pikkutytölle? :D

Onhan niitä toki sellaisiakin tyttöjä, jotka haaveilevat isästään. Texasissa tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus vitsien mukaan.

Vierailija
30/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko siis seksuaalista tai muuta vetoa erityisesti teinityttöihin vai onko tämä suhde sattumaa?

Pääsääntöisesti olen tapaillut naisia jotka itseni ikäisiä

Vierailija
31/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suunnilleen sama ikäero kuin aikanaan omassa suhteessa. Mut julistamalla tuota täällä kertoo vaan sen että oot 18v tasolla. Kun tyttö tuosta kehittyy hän siirtyy eteenpäin kun tajuaa ettei haluakaan keskiikäistä miestä. Nauti kun voit!

Vierailija
32/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 18-vuotiaan äitinä, miten ihmeessä jaksat kuunnella sitä? Vai etkö kuuntele?

Äiti taitaa kuulla vain sen marmatus- ja nalkutusosaston. Minä sen sijaan kuulen enimmäkseen "uuh, aah, nuole lisää..."

:DDDD En, marmatus ja nalkutus ovat murrosikäisten juttu. Ethän sinäkään vietä tyttäresi kanssa aikaa sängyssä, miksi ihmeessä minä viettäisin?

Mistä sinä tiedät, mitä minä tyttärieni kanssa sängyssä teen?

Vierailija
33/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suunnilleen sama ikäero kuin aikanaan omassa suhteessa. Mut julistamalla tuota täällä kertoo vaan sen että oot 18v tasolla. Kun tyttö tuosta kehittyy hän siirtyy eteenpäin kun tajuaa ettei haluakaan keskiikäistä miestä. Nauti kun voit!

Näin oli tarkoitus

Vierailija
34/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko auttanut tyttöystävääsi läksyissä tai muissa koulutehtävissä?

Vierailija
35/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti olen tapaillut naisia jotka itseni ikäisiä

Tapailua, mutta et ole missään vaiheessa elämääsi kelvannut parisuhteeseen ikäisillesi naisille?

Kertoohan se sinusta jo aika paljon.

Spessuhan se siellä taas ;)

Vierailija
36/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua.

Olit siis 19, kun tyttö oli vasta 1. Aika pervoa.

Vierailija
37/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mengel kirjoitti:

En vielä, mutta ex-tyttöystävän kanssa oli tapana leikkiä barbeilla ennen hänen päiväuniaan.

Vierailija
38/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mengel kirjoitti:

En

Vierailija
39/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä

Vierailija
40/93 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedäkään, menin olettamaan, kun kerran tapailet tuota 18-vuotiasta. Aika vähän jää aikaa muuhun, jos sekin vie useita tunteja päivässä

No, vuorokaudessa on sentään 24 tuntia, josta nukkumiseen kuluu 8 ja ruokailuihin noin 1 tunti. Jäähän tuosta 15 tuntia joka päivälle aikaa vaikka mihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi