Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni otti käden täyteen sipsejä kulhosta- En kerennyt syömään itse paljonkaan

Vierailija
01.06.2019 |

Vietin eilen kaverin kanssa iltaa ja olin ostanut sipsiä ja dippiä. Kaveri otti kulhosta aina kourallisen sipsejä ja kastoi yhtä sipsiä kolme kertaa dippiin. Itse ehdin syödä vain vähän, vaikka olin itse ostanut ne . Katsoin hämilläni ystävääni, mutta hän ei tuntunut ymmärtävän miksi. Olen loukkaantunut. Onko minulla syy olla loukkaantunut vai aivan turhaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten jatkossa tarjoa tällaiselle suursyömärille muuta kuin lasi vettä. JOs ei osata vieraissa (kyllä kaverin luona ollaan myös vieraissa/kylässä) käyttäytyä niin se tehdään selväksi sitten jatkossa tarjoilujen suhteen. Vai oisko sittenkin parempi, että ostaa sellasiet minisipisipussit ja molemmilla sitten omansa. Dippi kuppeja voi ihan hyvin olla molemmilla omansa. MIksi tehdä niin vaikeaa tällaisesta. Tai sitten se vesilasi.

Vierailija
22/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuommoinen porsastelu iljettävää. Ymmärrän ap:ta hyvin. Ei tee mieli napsia naposteltavia itse, jos vieressä toinen lappaa koura tursallaan kuin tukkijätkä ja käyttää suussa käynyttä ruokaa sylkisenä dippikulhossa. Sallittua, mutta iljettävää. En mätä noin sikamaisesti yksin ollessanikaan. Enkä ylläty, että täällä kanssaelukat puolustelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin menis naposteluhalut tommoisen ahmatin seurassa. Oikeastiko käytti sitä sylkyistä sipsiä dipissä monta kertaa. Voi yrjö mitä sakkia.

Vierailija
24/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei niinkään häiritse, jos toinen syö enemmän, mutta tuo tupla-dippaaminen.. 

Missä helvetin tynnyrissä teidät on kasvatettu? Haluaisitteko itse syödä toisten räkää? 

Jos ei omaa edes alkeellisimpia käytöstapoja niin kannattaa pysyä kotona.

Vierailija
25/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tuo tupladippaaminen.

Miksi harrastatte sitä?

Vierailija
26/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastatte tupladippausta?

Siis te, jotka noin teette.