Työmatka, pakko jakaa hotellihuone työkaverin kanssa
Ei hitto
Firma alkaa säästämään ja nyt on tulossa työmatka, jossa hotellihuone pitää jakaa työkaverin kanssa.
En halua jakaa huonetta kenenkään kanssa. Hakuan käydä vessassa rauhassa, pukeutua ja riisua rauhassa ja ennen kaikkea haluan levätä työajan ulkopuolella. En halua olla sosiaalinen enkä menettää yöunia vieraan ihmisen vuoksi
Mitä te tekisitte sijassani?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Harva työnantaja kustantaa yhden hengen huoneita, ellei matkustajia ole vain yksi. Ihan normaali käytäntö. Pyydä omaa huonetta ja sano että maksat itse erotuksen.
En halua käyttää omaa rahaani työasioihin
-AP
Vierailija kirjoitti:
Harva työnantaja kustantaa yhden hengen huoneita, ellei matkustajia ole vain yksi. Ihan normaali käytäntö. Pyydä omaa huonetta ja sano että maksat itse erotuksen.
Näin on myös omalla työpaikalla toimittu. Itse maksan mielelläni omasta rauhasta.
En mene enää työpaikkaan jossa pitää nukkua samassa huoneessa työkaverin kanssa työmatkalla. Kerran kokeilin, ihan perseestä. Lapset ja samaan perheeseen kuuluvat voivat nukkua samassa huoneessa, ei muut.
Maksa erotus itse, on sen arvoista.
Työnantaja ei voi pakottaa samaan hotellihuoneeseen teitä, tää on fakta
Jouduin työkaverin kaa parisänkyyn kerran. Pakkohan se oli sitten h0m0stella
Eikö voi ottaa hotellihuoneen hinnalla airbnb:n, jossa kaksi makkaria
Sä voit vedota yksityisyydensuojaan. Pakottaa ei teitä samaan huoneeseen voi
Kurja juttu. Itsekään en halua jakaa huonetta kenenkään kanssa, eikä siihen ole ollut tarvetta kuin jollain firman virkistysmatkoilla. Toisaalta jos ajattelee, että haluaako firmaan yt.t vai jaetut huoneet, vastaus lienee selvä. Itse kysyisin, mitä pitää maksaa itse lisää, jos ottaa yhden hengen huoneen. Jos se ei onnistu, tyytyisin kohtalooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
"Nauti" sitten työkaverisi seurasta ja lopeta valitus.
Vierailija kirjoitti:
Onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Sitten on vain kaksi vaihtoehtoa: et mene tai hyväksyt työnantajan politiikan.
Maksaisin itse. En missään tapauksessa jaa huonetta kenenkään kanssa.
Sanot vaan reilusti että "Ei käy".
Saahan se työnantaja kysyä, mutta ei käskeä. Omaa tyhmyyttäsi jos menet siihen suostumaan.
Sano että olet samansukupuolisiin päin kallellaan ja et siksi voi jakaa huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän työnantaja voi pakottaa tekemään töitäkään, sekin on fakta. Palkan maksun ja työsuhteen tosin voivat lopettaa.
Työkaveri näkee sitten mahdolliset sairaudet, joista kärsit, jos tietyt lääkkeenottotavat tai jäljet iholla paljastavat. Yksityiset asiasi, kuten hammasproteesit, peruukit ym. Kuorsaaminenkaan ei mielellään kuulu työkaverin tiedoksi tai harmiksi. Jompi kumpi ei nuku kuitenkaan. Krooninen yskä, joka yöllä pahempi...
Voisi sitä vähän ajatella.
Heruta heti, niin se mies nukahtaa ja saat olla rauhassa ja samalla rikkoutuu jää noista pukeutumisista ja muista.
Olen töissä huoltofirmassa, jossa 90% on miehiä. Olisin sillei "voi ei, kenen komean huoltomiehen kanssa joudun jakamaan huoneeni" ja mietin, että olen kyllä nähnyt tilanteen internetissä.