Miksi joidenkin mielestä seksin harrastaminen parisuhteessa on pakko?
Ei jokainen jaksa innostua siitä samasta höyläämisestä vuodesta toiseen. Ei seksi saa olla parisuhteen mittari.
Kommentit (64)
Minulle seksi avioliitossa on tällä hetkellä pakko. Mies ei minua siihen pakota, mutta pääsen itse helpommalla kun suoritan seksin hänen kanssaan parin viikon välein. Ilman seksiä miehestä tulee kireä, äksyilevä idiootti. Hän ei minua seksiin painosta, eikä näe yhteyttä oman olonsa/käytöksensä ja seksittömyyden välillä. Helpommalla kuitenkin pääsen kun hoidan hommat parin viikon välein.
Voi olla parisuhde ilman seksiä, ei kylläkään kovin hyvä sellainen
T:N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys pitää ottaa puheeksi jo ensitreffeillä. Helvetin paskamaista huomata asuvansa pihtarin kanssa, kun on sormus sormessa ja mukuloita jaloissa pyörimässä.
Minulla kävi näin. Kun omakotitalo ja lapset saavutettu, se on 6-8 viikon välein seksiä jos sitäkään, 6kk ilman on normisettiä. Kehtasi vielä myöntää ettei seksi ole koskaan merkinnyt mitään hänelle.
Olisi tuonut tuon esiin treffailuvaiheessa eikä näytellyt, niin olisi saanut jatkaa ihan rauhassa sen aaeksuaalimiehen etsimistä. Minäkin olisin voinut sitten etsiä vaikka exän kaltaisra, jonka kanssa viikonlopussa saattoi mennä 15 rundiakin - saman verran kuin tämän kanssa kahdessa vuodessa!
Tule tänne mun luo niin helpotan sun paineita.
Onko parisuhteita jotka on muodostunut ilman seksiä? Niin että alkuaikanakaan ei ole sekstattu. Toiseksi, jos ei seksi ole tärkeä asia, saako toinen silloin sitä harrastaa muiden kanssa halutessaan? Ja jos ei saa, niin miksi ei jos se ei ole tärkeä asia?
Vierailija kirjoitti:
Onko parisuhteita jotka on muodostunut ilman seksiä? Niin että alkuaikanakaan ei ole sekstattu. Toiseksi, jos ei seksi ole tärkeä asia, saako toinen silloin sitä harrastaa muiden kanssa halutessaan? Ja jos ei saa, niin miksi ei jos se ei ole tärkeä asia?
Onko tämä ensimmäinen kysymys kysytty ihan tosissaan? Tietenkin on parisuhteita jotka alkavat ilman seksiä. Edellisen poikaystäväni kanssa seurustelin 10 kuukautta ilman seksiä. Olimme syvästi rakastuneita.
Niin mutta silleen et seksiä ei ole ollut koskaan.
Eihän se pakko oo jos on sovittu jo alussa, mutta kyllähän se lähentää.
Meillä halut kohtaa hyvin, kumpikin haluaa ehkä kerran viikossa. Mies harvemmin.
Leikin sit itsekseni kun mun tekee useemmin mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys pitää ottaa puheeksi jo ensitreffeillä. Helvetin paskamaista huomata asuvansa pihtarin kanssa, kun on sormus sormessa ja mukuloita jaloissa pyörimässä.
Minulla kävi näin. Kun omakotitalo ja lapset saavutettu, se on 6-8 viikon välein seksiä jos sitäkään, 6kk ilman on normisettiä. Kehtasi vielä myöntää ettei seksi ole koskaan merkinnyt mitään hänelle.
Olisi tuonut tuon esiin treffailuvaiheessa eikä näytellyt, niin olisi saanut jatkaa ihan rauhassa sen aaeksuaalimiehen etsimistä. Minäkin olisin voinut sitten etsiä vaikka exän kaltaisra, jonka kanssa viikonlopussa saattoi mennä 15 rundiakin - saman verran kuin tämän kanssa kahdessa vuodessa!
Olisi kannattanut pitää exästä kiinni. Turha ruikuttaa, kun paskat on jo housussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut pitää exästä kiinni. Turha ruikuttaa, kun paskat on jo housussa.
Hänhän sanoi että treffailuvaiheessa ei tullut totuus ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Seurusteltiin 3 kk poikaystävän kanssa nuorina ennen ensimmäistä seksikertaa. Siitä on aikaa jo yli 30 vuotta. Mentiin naimisiin ja saatiin kaksi lasta. Hyvin on suhde toiminut. Välillä seksiä on ollut enemmän ja välillä vähemmän riippuen elämäntilanteen hektisyydestä ja sairauksista. Seksi ei ole koskaan ollut tärkein asia suhteessamme, vaikka nuorena kahden kesken eläessämme sitä harrastettiinkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaa selvää biologisista faktoista ennen kuin alat länkyttämään mitään näyttelemisestä. Rakastumisvaiheessa naisten testosteronitasot kaksinkertaistuvat ja miesten laskevat. Alkuhuuman aikana eri sukpuolet lähentyvät toisiaan hormonaalisesti. Kyse ei siis ole näyttelystä. Yleensä seksi lakkaa kiinnostamasta ajan myötä sitä osapuolta, joka ei saa tyydyttävää seksiä. Kumppania vaihtamalla tilanne korjaantuisi useimmissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä on muunlaistakin kuin seksi. Kaikki, jotka väittävät, että parisuhde ilman seksiä on vain kaverisuhde pussailevat, pitävät kädestä, istuvat sylikkäin, nukkuvat lusikassa yms. kavereidensa kanssa. Vai tekevätkö oikeasti niin?
Nuo asiat on jo suurinpiirtein seksiä, ilman yhdyntää. Joten jos pussaillaan ja istutaan sylikkäin niin kyllä se esileikkiä on vähintään ja yleensä johtaa seksiin vähintään joskus jos ei kyse ole jostain sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaimosi ei saan kunnon tyydytystä eli orgasmia teidän seksissä ja yksi syy siihen on varmaan se ettei hän oikeasti rakasta sinua, kuten puolisoa yleensä rakastetaan.
Mutta tuo 15 on todellakin liikaa suurimmalle osalle ihmisiä, siinä paikat turtuu jo niin ettei enää kykene tulemaan.
voin olla kuukausia harrastamatta seksiä vaimoni kanssa. Ei ole oman käden voittanutta.
Jos kumpikaan ei halua seksiä ja syy ei johdu siitä, etteikö toista enää rakastaisi, niin ei ole pakko. Ongelma on siinä jos toinen ei halua tai molemmilta on halut rakkauden myötä menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaimosi ei saan kunnon tyydytystä eli orgasmia teidän seksissä ja yksi syy siihen on varmaan se ettei hän oikeasti rakasta sinua, kuten puolisoa yleensä rakastetaan.
Mutta tuo 15 on todellakin liikaa suurimmalle osalle ihmisiä, siinä paikat turtuu jo niin ettei enää kykene tulemaan.
Syyllistäkään vaan toista osapuolta. Miksei nainen lähde jos ei rakasta eikä nauti?
N33
Minä helpottaisin kyllä mielelläni tätä pihtarin miestä...
Vierailija kirjoitti:
Ei minun parosuhteessani ketään pakoteta.
Puoli vuotta yhdessä ja edelleen kysytään lupa kosketukseen ja pussaamiseen, sekä seksin aikana. Innokas suostumus on seksikästä, muutoin en tekisi mitään vaan mieluummin vaikka lukisin kirjaa.
Miksi alapeukut?
Useimmille seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole joku inhottava pakko. Jos ei pidä seksistä, niin sitten täytyy löytää toinen samanhenkinen ihminen. Varmasti sekin on yhtä hyvä suhde, jos kumpikin on tyytyväinen. On luonnollista, että kaikilla ei ole samanlaiset halut. Kyse on vaan siitä, että löytää samanhenkisen puolison.
Huh huh, ei kyllä tulisi mitään 😅 Lomalla kun oikein rentoutuu niin on saatava kerran, kaksi päivässä. Yhteisiä vuosia mieheni kanssa 16. Nytkin pidin omaa kivaa ja odotan "valmiina" että mies tulee kotiin.