Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miesseuraa 48v. hyväkroppainen ( ikäisensä näköinen) nainen saa?

Vierailija
31.05.2019 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pikkukakkonen tekee tämän aloituksen hieman eri muodoissa ainakin kerran viikossa. Ei pitäisi ikinä lähteä näihin mukaan.

Kuka on pikkukakkonen?

Vierailija
42/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 vuotiaita hopeakettuja, kropalla ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ottaisitteko mieluummin ap:n kaltaisen hyväkroppaisen tavisnaamaisen vai huonohkokroppaisen kaunisnaamaisen (rypyttömänkin), samaa ikäluokkaa? Jos oletetaan, että molemmilla on ihana luonne ja sopivasti älyäkin.

Vierailija
44/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ottaisitteko mieluummin ap:n kaltaisen hyväkroppaisen tavisnaamaisen vai huonohkokroppaisen kaunisnaamaisen (rypyttömänkin), samaa ikäluokkaa? Jos oletetaan, että molemmilla on ihana luonne ja sopivasti älyäkin.

Hyväkroppaisen.

Ihan rehellisesti sanottuna olen kyllästynyt siihen että vähänkään kroppaansa kuosissa pitäneet ovat niin harvassa ja kaikkien intohimot ovat ne samaiset matkustelu ja herkuttelu.

Vierailija
45/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt että olen naamasta  tavallisen näköinen.

Kyllä mua on ihan kauniina pidetty, mutta tosiaan en ole enää 20v.

Ja ihan oikea olemassa oleva nainen olen.

Sen verran pistin omiani, että täytän 48 vasta kesällä.

Ap

Vierailija
46/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaisen.

Ihan rehellisesti sanottuna olen kyllästynyt siihen että vähänkään kroppaansa kuosissa pitäneet ovat niin harvassa ja kaikkien intohimot ovat ne samaiset matkustelu ja herkuttelu.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
47/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen hyväkroppainen ja menestynyt 48v mies. En ole kolmen viime vuoden aikana ollut kuin kerran yli 40v naisen (oli 41v) kanssa sängyssä, kaikki muut olleet nuorempia. Että tuskin minusta tai kaltaisistani saisit seuraa.

Vierailija
48/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota itseäsi vanhempaa? Miksi kaikki olettaa, että haluaisit itseäsi nuoremman tai edes samanikäisen? Ota joku noin 55-60 v. olettaen että on terve, mukava luonteeltaan ja talous kunnossa. 

Vierailija
49/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkroppainen (fitness) ja nätti, joskin minäkin ikäiseni näköinen, 40-vuotias, koulutettu, fiksu ja mukava nainen. Oma kokemukseni on se, että sänkyyn saisi aika lailla kenet tahansa. Harmi että itseäni ei satunnainen sytytä. Parisuhteeseenkin saisi varmasti halutessaan jonkun ihan helposti, mutta siinä kohtaa mä olenkin ihan kamalan nirso, kun mulle ei riitäkään, että toinen osapuoli on mies. Mulla ei ole mitään "vaatimuksia" miehen koulutukselle tai menestykselle (olen deittaillut työtöntä, baarin pokea, lähihoitajaa) tai ulkonäölle (oon deittaillut pitkää ja pätkää, sporttista ja vähemmän sporttista) tai leuan jykevyydelle (lol) mutta tunteen pitää olla oikea. Miksi tyytyä puolivillaiseen, kun omillaankin on kaikki niin hyvin? Kyllä suhteen pitää tehdä siitä hyvästä vielä vähän parempaa, jos sellaiseen ryhtyy.

Vierailija
50/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen hyväkroppainen ja menestynyt 48v mies. En ole kolmen viime vuoden aikana ollut kuin kerran yli 40v naisen (oli 41v) kanssa sängyssä, kaikki muut olleet nuorempia. Että tuskin minusta tai kaltaisistani saisit seuraa.

Etkö saa pidettyä noita nuorempia naisia? Etsivätkö he enemmän itsensä ikäistä kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi