Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miesseuraa 48v. hyväkroppainen ( ikäisensä näköinen) nainen saa?

Vierailija
31.05.2019 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelista löytyy jokaiselle halukkaalle naiselle kasapäin tarjokkaita kaikista ikäluokista, jos Helsingissä päin asustat.

Vierailija
22/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin kirjoitti:

Nada. Sun elämäs on ohi.... Kaikki miehet on laiskoja sikoja. Ihmisrotu on tullut tiensä päähän.

No ehkä sitten tässä mielessä ohi.

Mutta tämähän on vain yksi osa elämää.

Ei ole mulle maailmanloppu sekään, jos näin on, vaikka kivaa leikkiähän tuo on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppainen voi saada seksiseuraa keneltä vain, parisuhde on toinen juttu.

Vierailija
24/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissit vielä ryhdikkäät?

Vierailija
25/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin kirjoitti:

Nada. Sun elämäs on ohi.... Kaikki miehet on laiskoja sikoja. Ihmisrotu on tullut tiensä päähän.

Nimenhäpäisijä.

Vierailija
26/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällaista 46 v. Ikäistä hyvän näköiseksikin sanottua aikuista ja eronnutta miestä. Minulla on hyvä työ, oma iso asunto ja korkea libido. Koska treffataan ja missä?

Vierailija
27/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

Selvennykseksi voisit linkata kuvan mitä tarkoitat hyväkroppaisella 48v naisella. Olen huomannut että kun puhutaan tuon ikäisestä naisesta, naisten vs miesten käsitykset poikkeavat melko lailla.

169/ 56

Kukaan ei ole valittanut.😉

Toki en ole enää 20v.

Vierailija
28/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa löytyy helposti. Sen kun valkkaat haluatko komean ikäisesi miehen vai nuoremman. Nuorempia saa helpommin, etenkin jos olet dominoiva tapaus.

Parisuhteeseen en näe syytä miksi et voisi saada ihan ok kunnossa olevaa ikäistäsi tavismiestä. Ei kaikille riitä nuorempia, tai edes poikkeuksellisen kauniita oman ikäisiä. Jos luonne on kiva, ainakaan minä en haaveilisi nuoremmasta vaan suurin piirtein oman ikäinen olisi hyvä.

Kieltämättä tuo yhdistelmä tavalliset kasvot, pian 50v mutta hyvä kroppa on sellainen että päädyt helposti puumafantasiaksi seksin etsijöille. Ellei se sitten ole mitä haetkin...

M/44v

Vierailija
29/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

Selvennykseksi voisit linkata kuvan mitä tarkoitat hyväkroppaisella 48v naisella. Olen huomannut että kun puhutaan tuon ikäisestä naisesta, naisten vs miesten käsitykset poikkeavat melko lailla.

169/ 56

Toki en ole enää 20v.

Mitat eivät sano mitään. Monella tuon ikäisellä naisella on muodot kadonneet peffasta ja reisistä ja vatsa pullottaa vaikka olisi alhainen BMI. Ovat naisten silmissä hyvännäköisiä, mutta ei välttämättä miesten silmissä.

Sori brutaali rehellisyys. Mutta itsehän kysyit.

Vierailija
30/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen on kaunis 47 v nainen. Tuntuu olevan vientiä, uusi vakava suhde komean samanikäisen/hieman nuoremman kanssa.

Vierailija
31/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen on kaunis 47 v nainen. Tuntuu olevan vientiä, uusi vakava suhde komean samanikäisen/hieman nuoremman kanssa.

Ap kertoi olevansda tavallisen näköinen mutta hyväkroppainen 48v nainen.

32/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on vallan hauska moniosainen palapeli joka valmistuu juuri silloin kun aikamme täällä on tullut.

Toki ajatuksen tasolla olisi mukavaa että me kaikki löytäisimme jonkun jonka kanssa jakaa tämä elämän ihanuus niin monimuotoisena kuin se onkin vai pitäisikö sanoa "monimuovisena". Minä olen kaunis ja aito sanoo hiuslisäkkeet ja akryylikynnet jotka etsivät "aitoa rakkautta".

Vierailija
33/50 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

169/ 56

Toki en ole enää 20v.

Mitat eivät sano mitään. Monella tuon ikäisellä naisella on muodot kadonneet peffasta ja reisistä ja vatsa pullottaa vaikka olisi alhainen BMI. Ovat naisten silmissä hyvännäköisiä, mutta ei välttämättä miesten silmissä.

Sori brutaali rehellisyys. Mutta

Ei ole muodot kadonneet.

Ap

Vierailija
34/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

Olen huomannut kyllä, että miesten käsitykset omasta ulkonäöstään poikkeavat naisten käsityksestä. Vaaleahiuksinen itsensä erittäin komeaksi kuvailema 51-vuotias mies oli kalju, kuivakkaan laiha ja ei millään mittarilla komea.

Vierailija
35/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

169/ 56

Toki en ole enää 20v.

Ei ole muodot kadonneet.

Ap

Anteeksi, mutta kenen mielestä iso vatsa ja roikkuva peppu näyttävät hyviltä. En usko, että kenenkään mielestä.

Vierailija
36/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista seuraa haet?

Seksiseuraa / FWB?

Kevyttä tapailua?

Parisuhdetta?

169/ 56

Toki en ole enää 20v.

Ei ole muodot kadonneet.

Ap

Anteeksi, mutta kenen mielestä iso vatsa ja roikkuva peppu näyttävät hyviltä. En usko, että kenenkään mielestä.

Luepa ketjua, ap:lla meni tuossa lainaus pieleen.

Vierailija
37/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpuutat 25-35 vuotiaita miehiä, markkinasi ovat loputtomat. Tulevat ilosta hihkuen kokeilemaan kuumaa hyvä kroppaista puumaa. Muista että joskus tämän ikäiset miehet voivat hieman alkuun ujostella, joten ole itse aktiivinen ja osoita tarpeeksi vahvoin elein, että olet kiinnostunut. 

Vierailija
38/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet on aika halukkaita puumaa kokeilemaan. Saat varmaan minkäikäisiä vaan.

Joo saat ihan ketä vaan. Prinsessaharha!!

Vierailija
39/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun miehen aloittama provo.Kukaan nainen ei kirjoita näin

Vierailija
40/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pikkukakkonen tekee tämän aloituksen hieman eri muodoissa ainakin kerran viikossa. Ei pitäisi ikinä lähteä näihin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi