Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 49-vuotias ja todennäköisesti raskaana.

Vierailija
31.05.2019 |

Mitä tekisit tilanteessani.
Itse ajattelin pitää lapsen kaikesta huolimatta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee testiä?

Vierailija
22/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että tuolla iällä tulee olemaan paljon komplikaatioita ja suuri todennäköisyys erilaisiin kehitysvammoihin, autismin kirjoon ym. Jaksatko pienen vauvan kanssa herätä yöllä, myös silloin jos on paljon heräilevä tai ns. vaikea vauva? Onko sinulla ennestään lapsia?

Äidin ikä  vaikuttaa kromosomimuutosten riskiin. Ei muihin kehitysvammoihin eikä autismiin.

Isän korkealla iällä taas on yhteys autismiin, mutta enemmän se on perinnöllistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin. Vaikka tulisi keskenmeno, niin jäisi tunne että oli äiti edes sen lyhyen ajan kuin raskautta kesti. Ja kun olet erittäin hyvin toimeentuleva, niin saat apuja paremmin kuin moni muu.

Mutta raskaustestikö siis on tekemättä?

Vierailija
24/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi ihan tehdä raskaustesti eikä vain arvuutella?

Teen testin huomenna. Mutta sitä tajuaa mitä on tekeillä. Oma keho tietää enne. 

Vierailija
25/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 49-vuotias, ja sinulla on todennäköisesti vaihdevuodet.

Vierailija
26/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole testiä tehnyt? Jos on ensimmäinen lapsi, en suosittelisi pitämään, sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, kuinka rankkaa lapsen kanssa voi olla.

Vierailija
27/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut rojut torveen? Joku nuori ori ;)? Aiai, tuhma tyttyö.

Vierailija
28/32 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä ja juuri ja juuri kakskymppisä aina valistetaan ehkäisystä palstalla (vaikka olisi suunniteltu). Sinun ikäisesi pitäisi ehköisystä jo olla perillä. Jos ehkäisy unohtui vastuulliselta aikuselta naiselta (ja mieheltä) niin pahoin pelkään jaksamisenne ja terveytenne puolesta.

Kaksi dementikkoa saa lapsen. Voiko tästä hyvä seurata?

Vierailija
29/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi meni rikki enkä ajatellut asiaa sen jälkeen.. Olen jo vanha ja ajattelin onpa huono tuuri. 

Näin sitten kävi. 

Vierailija
30/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittohan tämä sinulle on jos olet raskaana ja tämä on ensimmäinen lapsesi. Tee testi niin tiedät odotatko ja sitten yksityiselle lääkärille aikaa varaamaan joka seuraa raskauttasi tarkasti.

Vierailija
31/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, itse en ole käyttänyt ehkäisyä enää muutamaan vuoteen ja raskaaksi en ole tullut, nyt tuli taas menkat ja väliä oli 3 kuukautta ja olen 50 vuotias.

Vierailija
32/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, itse en ole käyttänyt ehkäisyä enää muutamaan vuoteen ja raskaaksi en ole tullut, nyt tuli taas menkat ja väliä oli 3 kuukautta ja olen 50 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme