”Tuutko varmasti hakemaan, kun on jonoakin”
Miksi lähetät tällaisen viestin ostajalle, kun olet myymässä jotain fb-kirppiksellä?
Kommentit (7)
Siks kun oon nii helkkarin kyllästynyt niihin varaajiin jotka kyllä ihan varmasti heti huomenna hakevat ja sitten kissa koira ja miehen varvas tulivat kaikki sairaiksi ja ketään ei näy ja kuulu. Saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Koska valitettavan moni tekee oharit
No estääkö tuo viesti sitten mahdolliset oharit? Itse en edes tee sellaisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siks kun oon nii helkkarin kyllästynyt niihin varaajiin jotka kyllä ihan varmasti heti huomenna hakevat ja sitten kissa koira ja miehen varvas tulivat kaikki sairaiksi ja ketään ei näy ja kuulu. Saakeli.
Mut ethän sitä noin pysty estämään? Jos joku on tuollainen. Ap
Se kuka ensin hakee niin saa. jää jonot av. t yv. t kysyn mieheltä voitko varata saako mittoja ym. pois samantien ja vain tosi ostajat ottaa yhteyttä
Miten joillekin voi ostaminen olla noin vaikeaa? Jos itse ostan jotakin, kysyn kaiken tarvittavan, jos sitä ei ilmoituksessa ole. Kysyn milloin voi tuotteen hakea, katson kalenterini ja sovitan noudon siihen. Yleensä haen tavaran samana tai seuraavana päivänä, maksan sovitun hinnan ja kaikki ovat iloisia.
Ap on varmaan juuri näitä "ihania" ostajia, jotka eivät koskaan tule kun ajoi ojaan nähtyään lentävän lehmän.
Koska valitettavan moni tekee oharit