Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Tuutko varmasti hakemaan, kun on jonoakin”

Vierailija
31.05.2019 |

Miksi lähetät tällaisen viestin ostajalle, kun olet myymässä jotain fb-kirppiksellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valitettavan moni tekee oharit

Vierailija
2/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun oon nii helkkarin kyllästynyt niihin varaajiin jotka kyllä ihan varmasti heti huomenna hakevat ja sitten kissa koira ja miehen varvas tulivat kaikki sairaiksi ja ketään ei näy ja kuulu. Saakeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valitettavan moni tekee oharit

No estääkö tuo viesti sitten mahdolliset oharit? Itse en edes tee sellaisia. Ap

Vierailija
4/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks kun oon nii helkkarin kyllästynyt niihin varaajiin jotka kyllä ihan varmasti heti huomenna hakevat ja sitten kissa koira ja miehen varvas tulivat kaikki sairaiksi ja ketään ei näy ja kuulu. Saakeli.

Mut ethän sitä noin pysty estämään? Jos joku on tuollainen. Ap

Vierailija
5/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuka ensin hakee niin saa. jää jonot av. t yv. t kysyn mieheltä voitko varata saako mittoja ym. pois samantien ja vain tosi ostajat ottaa yhteyttä

Vierailija
6/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin voi ostaminen olla noin vaikeaa? Jos itse ostan jotakin, kysyn kaiken tarvittavan, jos sitä ei ilmoituksessa ole. Kysyn milloin voi tuotteen hakea, katson kalenterini ja sovitan noudon siihen. Yleensä haen tavaran samana tai seuraavana päivänä, maksan sovitun hinnan ja kaikki ovat iloisia.

Vierailija
7/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan juuri näitä "ihania" ostajia, jotka eivät koskaan tule kun ajoi ojaan nähtyään lentävän lehmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä