Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen luokan vatsap-ryhmässä pojat järjestivät tytöt kauneusjärjestykseen!!!

Vierailija
31.05.2019 |

Siis muutama poika laittoi viestin tyyliä
1. Kaarina
2. Elisa
3. Maria
4. Salli
5. Minni
6. Kerttu
7. Hilma
8. Aada

Siis niin että 1. On kaunein ja 8 rumin!!!! Ja minun tyttö oli jokaisessa listassa toiseksi viimeinen, viimeisenä oli kiusattu tyttö. Tyttöni on ujo ja vähän vetäytyvä mutta ei nyt kiusattu kumminkaan. Nyt on tämän päivän itkeskellyt. Miten lapset voi olla noin julmia???

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noita listoja jo 90-luvulla, kun itse olin peruskoulussa. Välillä laitettiin kivoimmat tytöt järjestykseen ja välillä ihanimmat pojat. En tiedä tekivätkö pojat noita mutta tytöt sitten senkin edestä. Itse en noista niin välittänyt mutta muodon vuoksi jotain rustailin niin pysyin porukassa mukana.

Ei ehkä lohduta ap:n tyttöä juuri nyt mutta innokkaimmat listaajat eivät ihan niitä terävimpiä tyyppejä olleet. Keskittyivät ihan muihin juttuihin kuin koulunkäyntiin ja lopputulos oli sen mukainen.

Vierailija
42/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin South Parkista, siinä tosin tytöt tekivät listan pojista. Itse asiassa siinä ei lopulta ollutkaan listattukaan oikeasti ulkonäön mukaan, vaan poikien vanhempien varallisuus ym vaikutti "söpöyteen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään vatsa p-ryhmä vaan WhatsApp.

Vierailija
44/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YsiViisSeiska kirjoitti:

"Vatsap" Tarkoitat varmaan Whatsapp...

No shit sjerlok... tai tarkoitan varmaan sherlock.

Vierailija
45/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikoinaan noita listoja oli ihan koulun luvalla painetussa lehdessä. Niitä kaikkein rumimpia ei tietenkään listattu mutta jos oli top 10 lista ja luokassa 12 tyttö niin jokainen teki johtopäätökset siitä.

Vierailija
46/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat saastaa.

Vierailija
47/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sille mitään voi jos tyttösi on ruma. Huomaa hän sen sitten teini-iässä itsekin.

Itse olin varsinainen ruma ankanpoikanen, mutta nyt aikuisena olen hurjan kauniiksi kehuttu ja tuntuu että voisin saada kenet vain. En usko että ala- tai edes yläasteikäiset tuttavat, jotka eivät ole nähneet minua vuosiin, edes tunnistaisivat. Sinunlaisesi törpöt ovat yrittäneet iskeäkin, niille on kiva antaa rukkaset. Etenkin kun eivät tunnista mutta itse muistat millaisia urpoja olivat. Vastaavasti monet jotka olivat söpöjä lapsina ovat nyt aikuisena kovin mitäänsanomattoman näköisiä.

Äitikö kehui?

Vierailija
48/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3lk pojat laittaneet tytöt kauneusjärjestykseen? Hah hah! Ne nappulat eivät tuossa iässä ymmärrä seurustelusta vielä yhtään mitään, eikä tarvitse ymmärtääkään vielä moneen vuoteen.

Tuossa iässä tytöt ja pojat eivät ole muita kuin leikkikavereita toisille!

Niin se oli vielä muutama vuosikymmen sitten. Nykyään moni suosituista lapsista saa ensisuudelmansakin 6-vuotiaana.

Nykyisin noi pennut jo 10 vuotiaina lähettelee omia kikkkeli ja pilllun kuviansa whatsapp ryhmiin. Ja 12-14v muutamat tytöt alkavat seurustelemaan 20-30v irakilaisten kanssa.

Vierailija
49/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli minunkin lapsuudessa näitä listoja. Lapset ovat tyhmiä.

Minäkin tein tällaisen yläasteella, mutta ei olisi tullut mieleenkään laittaa sitä listalla olleiden nähtäväksi.

Vierailija
50/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huomaa kuinka ilmiötä pidetään hyväksyttyjä ja kehotetaan tuollaiseen. Vanhemmat ovat nykyään vain kavereita.

Vierailija
51/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huomaa kuinka ilmiötä pidetään hyväksyttyjä ja kehotetaan tuollaiseen. Vanhemmat ovat nykyään vain kavereita.

Johtuu vain siitä, että tekijät ovat tällä kertaa poikia. Aikaisemmin täällä oli samantapainen aloitus, jossa tyttö oli listannut luokkakaverinsa ulkonäön mukaan. Silloin koko av-palsta oli aivan kauhuissaan. Aloittaja ja hänen tyttönsä haukuttiin psykopaateiksi, huonosti kasvatetuiksi, täysin luonnevikaisiksi. Aloittajaa käskettiin ottamaan tyttäreltä kännykkä vähintään puoleksi vuodeksi pois, ja pyytämään luokan pojilta anteeksi.

Mutta nyt kun listaajat ovatkin poikia.... Kukaan ei näe asiassa mitään väärää.

Vierailija
52/52 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluterkkari voisi seuraavassa tarkastuksessa ottaa nämä pojat käsittelyyn, kynsisaksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan