AL : Mia meni naimisiin kolmoismurhaajan kanssa
Kommentit (63)
Jännämiehestä kilttimieheksi niin sai vaimon.
Helpointa työllistymistä on kun menee hellareihin ja on joku entinen murhamies. Heti pääsee saarnaajaksi ja tienaamaan
Michael Penttilä on kai sinkku edelleen? Siitä jollekin palstanaiselle mies.
Vierailija wrote:
Sen kannattaisi tulla "uskoon". Sillä tienaisi hyvin.
Vierailija wrote:
Tarkoitat, siitä jollekin palstamiehelle mies.
Vierailija wrote:
Niin, se on se ikiaikainen naisen ylimaallinen olettama itsestään kuinka "minä hoidan ja rakastan miehen terveeksi" eikä hän enää lyö, juo, tapa ja ties mitä.
T. Alkoholistin aikuinen tytär
Ei kun että mies on jo terve, eikä tee enää pahaa. On parantunut.
Uskon, että Late on niitä harvoja murhaajia, jotka ovat oikeasti muuttuneita ihmisiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin, se on se ikiaikainen naisen ylimaallinen olettama itsestään kuinka "minä hoidan ja rakastan miehen terveeksi" eikä hän enää lyö, juo, tapa ja ties mitä.
Näin uskoi mm. Matti Nykäsen ex. Ja moni muukin.
Tuo ajatus hoivaajasta on osittain vanhetunut. Kai näitäkin on, mutta tuolla tavalla traumatisoituneita naisia on nykyään vähemmän. Onneksi, ei tarvitse hoitaa itseään toisen kautta.
Lauri Johansson ei oo koskaa tehny pahaa ns. "normaalille" ihmiselle, jokainen täysjärkinen tietää että alamaailman touhut on alamaailman touhuja, siellä ei mennä itkemään poliisille vaan siellä hoidetaan asiat itse.
Ei sillä että ne teot olis ollu oikeutettuja, mutta ne teot kohdistui silti rikollisiin eikä normaaliin tallaajaan.
Eipä yllätä, jotkut naiset avaavat reitensä ties kenelle (esim. Aleksanteri Kivimäki)
Nää on näitä naisia taas… huoh. Luulevat olevansa jotain jeesuksia ja pelastavansa miehen.
Vierailija wrote:
Uskon, että Late on niitä harvoja murhaajia, jotka ovat oikeasti muuttuneita ihmisiä.
Hänet on diagnosoitu mielentilatutkimuksessa psykopaatiksi. Psykopatia on pysyvä persoonallisuuden piirre. Vanhemmiten ja suotuisissa olosuhteissa saattaa olla myönteistä muutosta henkilön ajattelutavassa ja käytöksessä, toki myös pelote vankilaan joutumisesta on läsnä, mutta kuinka käy, jos suhteessa tulee vastoinkäymisiä? En haluaisi olla hänen vaimonsa tuossa tilanteessa, tai kukaan muukaan joka joutuu hänen tielleen.
Ei juuri nyt sekoile eikä sotkeennu alamaailmaan, muttei koskaan ole henkisesti täysin ehjä.
En itse luottaisi, vaikka toinen tosissaan olisikin. Jos on sotkeutunut rikollisuuteen ja jakanut omanlaistaan "oikeutta", se on merkki pahasta psykopatista. Tämä on lisäksi skitson kirjolla.
Rikollisten kylmentäminen ei ole sen kunniakkaampaa kuin muidenkaan.
Vierailija wrote:
Jännämiehestä kilttimieheksi niin sai vaimon.
Eka vaimo oli jännänainen.
No niin, eipä yllättänyt, että Mia on yhtä kuin kaikki naiset täällä. Hohhoijaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska näinhän se logiikka menee, esim. uskovaisilla tai ylikilteillä ihmisillä.
Vierailija wrote:
Nää on näitä naisia taas… huoh. Luulevat olevansa jotain jeesuksia ja pelastavansa miehen.
Näitä naisia kummasti tarvitaan, jos yhteiskunta ei tule missään vastaan. Heille on helppo nauraa kun muut eivät saa mitään aikaan.