Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kympin tytöistä tulee isona?

Vierailija
31.05.2019 |

Yksi tuntemani kympin tyttö keskeytti diplomi-insinööriopinnot ja alkoi kotiäidiksi. Kahdesta muusta tuli mielenterveyspotilaita.

Miten teillä muilla?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani kympin tyttö opettaa lukiossa ja on perheenäiti.

Vierailija
22/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintojohtaja, Hesarin toimittaja, rehtori, lääkäri, yrittäjä (akateeminen), lakimies. Oikein menestyneitä perheenäitejä, joilla lahjakkaita lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla luokallani olleista kympin tytöistä, joihin itsekin lukeuduin, tuli kaikista korkeakoulutettuja ja hyvässä ammatissa olevia. Sitten taas samassa koulussa kaksi vuotta vanhempien kympin tyttöjen joukossa oli huomattavan monia sellaisia, jotka jäivät tavalla tai toisella alisuorittajiksi. Eli ei voi yleistää.

Vierailija
24/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari kympin tyttöä, ja aikalailla sitä he ovat kuin kliseet antavat ymmärtää. Menestyviä ovat hyväpalkkaisissa töissään. Ja molemmilla on hyvännäköiset miehet.

Vierailija
25/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais joku kympin tyttö ottaa tosissaan tuon poisteun 8. kommentin. Kympin tytöt taitaa olla ainakin huumorintajuttomia. :)

Vierailija
26/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais joku kympin tyttö ottaa tosissaan tuon poisteun 8. kommentin. Kympin tytöt taitaa olla ainakin huumorintajuttomia. :)

Ei ollut kympin tyttö, vaan minä. Sä voit ostaa vaikka jonkun vihkon ja raapustella sinne ne fantasiasi.

Vierailija
27/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi lääkäriä, diplomi insinööri opiskelijan ja sitten yhden täysin rappiolla olevan mt potilaan joka lukiosta valmistuttua alkoholisoitui välivuotena koska koko teiniajan ollut poikaystävä jätti hänet kylmästi. Lisäksi tiedän yhden ka 9.5 tytön joka lähti lukion jälkeen aasiaa kiertämään ja löysi sieltä kiinalaisen miehen jonka kanssa meni naimisiin ja sai lapsia 20v.

Vierailija
28/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kympin tyttö, vaan minä. Sä voit ostaa vaikka jonkun vihkon ja raapustella sinne ne fantasiasi.

Miltä tuntuu olla huumorintajuton palstapoliisi?

Vierailija
29/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä oot näitä ulimiehiä. Joo en tiennyt, anteeksi.

Vierailija
30/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla huumorintajuton palstapoliisi?

Ai niin, mä unohdin, että se on aina kuulijan vika, jos vitsit ei uppoa! Huonoja vitsinkertojia ei olekaan.

Vierailija
31/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja, luokanopettaja, hammaslääkäri, ihotautilääkäri, mielenterveyspotilas...

Vierailija
32/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitenko nyt oikein ap, että kotiäitiys olisi jotenkin huono tai väärä tai vielä enemmin asia, joka saa tuntemaan vahingoniloa? Jos näin, niin avaapa vähän, että miksi.

Kotiäidin työ sopii ihmiselle joka rakastaa kotiäityttä, ja keskiarvo ei kerro, sopiiko kotiäitiys sinulle vai ei.

Vierailija
33/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiokavereista kahdesta tullut eläinlääkäri, yksi lääkäri, pari opettajaa ja yhdestä tuli menestyvä yrittäjä. Kaikki ihmettelivät miten tämä yrittäjä ei lähtenyt yliopistoon, mutta hänellä oli selvät sävelet mitä haluaa.

Vierailija
34/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän neljän kympin tytön porukasta kaikilla on mennyt hyvin. Minä olen johtavassa asemassa valtiolla. Yksi meistä on osakkaana lakifirmassa, toinen muistisairauksiin erikoistunut lääkäri ja kolmas psykologi. Kaikilla menee hyvin, lapsia on ja koiria.

Kauhean tärkeää sinulle on korostaa, että kaikilla menee hyvin. Hyvät, korkeat asemat ja lapsiakin on.

Hyvin voi mennä muutenkin kuin ns. ulkoisesti.

Vierailija
35/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen tyttö.

Vierailija
36/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee kympin tytöstä helposti mieleen että hän on sellainen ahdistunut suorittaja perfektionisti ja syömishäiriöinen sekä takakireä.

Vierailija
37/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli DI ja työskentelen yksityisellä asiantuntijana. Palkka on kiva, reilu 55k tulee vuodessa, kun lasketaan mukaan bonukset. Hyvin kävi lopulta, vaikka elämässä onkin ollut synkkiä aikoja.

Vierailija
38/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli juristi. Ok duuni, avioliitossa olen ja kaksi lasta. Ihan tavallinen keskiluokkainen ihminen siis tuli.

Vierailija
39/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemistani kaksi on väitellyt tohtoriksi alle kolmekymppisenä, kumpikin on opiskellut lääketiedettä. Yhdestä tuli asianajaja ja yhdestä diplomi-insinööri. Ihan hyvin he tuntuvat pärjäävän.

Vierailija
40/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee kympin tytöstä helposti mieleen että hän on sellainen ahdistunut suorittaja perfektionisti ja syömishäiriöinen sekä takakireä.

Ok. Kateelliselta kuulostat.