Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset suurentavat huuliaan hyaluronihapolla – "Kauneusihanteeni on muovinen, en ole mikään elovena"

Vierailija
31.05.2019 |

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ottavat kosmeettisia hoitoja asettavat uuden standardin sille, mikä on minimivaatimus naisen kauneudelle.

Vierailija
82/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla tytöllä oli toi ennen pistoksia kuva paljon parempi. Sääli että eivät näe omaa luonnollista kauneintaan.🙁

Näkeehän ne, mutta kun se luonnollinen kauneus ei ole heistä kaunista. Sama juttu siis, kun meistä vanhemmista (ja viisaammista ;)) taas tuo muovisuus ei ole kaunista. Toki makuasioista ei sovi kiistellä, mutta jotenkin epäilyttää että saattaa nämä kardashianeista sun muista inspiroituneet nuoret naiset vielä katua kauneusihannettaan ja sitä pysyvää vahinkoa mitä omalle ulkonäölleen onkaan ihan vapaaehtoisesti tehneet. Ja vielä maksaneet siitä. Muoteja tulee ja menee ja tuskin menee edes kauan kuin tuollainen muovisuus ja hehtaariassit on menneen talven lumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias akankuvatus. Itselläni huulet ohuet,rumat. Olen ajatellut pullauttaa volyymia huuliin, ettei ilme olisi aina niin vihainen ja tympeä.

Jotenkin sinusta tuli pelkän viestisi perusteella fiilis vihaisesta ja tympeästä ihmisestä johon ei ihan huulifillerit auta.

Vierailija
84/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret huulet ovat siinä mielessä erilainen "trendi" että ne ovat olleet muodissa 90-luvulta alkaen, jolloin täyteainehuulet tulivat ensimmäistä kertaa esille julkisuuteen. Ihmiset ovat aina havitelleet suurempia huulia. Tosin tällä hetkellä ihmiset toivovat enemmän luonnollisen näköisiä huulia. Aivan kuten noilla haastattelun naisilla. Jokaisen ulkonäköä parantaa jos ottaa hieman täyteainetta. Parikymppisistä naisista melko suuri osa on ottanut huuliin täytettä. Harvasta sitä kuitenkaan huomaa.

Vierailija
85/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulet ja muovinen naisihanne ovat vastenmielisiä! Tykkään Eloveenasta, nyt ja aina! T: Mies

Vierailija
86/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden naisten ekaa lukuunottamatta kannattaisi ehkä keskittyä muiden kehonosien muokkaukseen... Ei auta sexihuulet, kun kaulan alapuolella kaikki onkin rotevaa tatuoitua rekkalesbolookia! Tosi hyvältä näyttää juu... NOT.

Vierailija
87/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo juuri muuttuneet miksikään,huulet vain maalattu isommiksi.

Nuoremman näköisiä toki ilman meikkiä.

Katsoin pätkän Ocean's 8 leffaa,näyttelijättäriä ei erota enää toisistaan,Bullock ja Blanchett aivan kummallisen näköisiä.

Vierailija
88/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias akankuvatus. Itselläni huulet ohuet,rumat. Olen ajatellut pullauttaa volyymia huuliin, ettei ilme olisi aina niin vihainen ja tympeä.

Jotenkin sinusta tuli pelkän viestisi perusteella fiilis vihaisesta ja tympeästä ihmisestä johon ei ihan huulifillerit auta.

Minulle taas tuli sellainen olo että kuulostaa samanlaiselta kuin minkä kanssa itsekin tuskailin ennen huulten täyttöä. Minulle jatkuvasti valitettiin siitä että kuinka näytän tyytymättömiä ja vihaiselta, suupielet aina alaspäin (erään läheisen ihmisen kommentti). Huulten täyttämisen jälkeen ei tullut yhtäkään kommenttia surullisuudesta, vihaisuudesta tms. Otin aluksi huulten lisäksi suupieliin täyteainetta ja suupielet nousivat ylöspäin. Siis tuon jälkeen oli naama peruslukemilla sellainen "rento" ilme tai jopa pieni kestohymy. Ulkonäkö vaikuttaa todella paljon siihen miten ulkopuoliset näkevät meidät.

Vierailija
89/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukioajoilta muutamia tyttöjä, joilla oli paksut huulet, mutta eivät ne tehneet ko. ihmisistä erityisen kauniita. Ne olivat vain yksi piirre muiden joukossa. Muistan nuo huulet yhtenä osana heitä - samalla tavoin kuin vaikka jonkun toisen ison nenän tai posket.

Kasvot ovat piirteiden mosaiikki ja yksi "kauniina pidetty" piirre ei tee kasvoista automaattisesti kauniita tai rumia. Isot silmät voivat olla lumoavat - tai pelottavat. Isot huulet voivat olla aistikkaat tai vähän juntin näköiseksi tekevät. Etenkin jos ovat leveät eivätkä nuppumaiset.

Kauneus on symmetriaa ja harmoniaa. Ei sitä voi vain copy-pastettaa toiselta toiselle. Angelinan huulet sopivat hänelle, eivät välttämättä minun kasvoilleni. Pitäisi olla niille huulille vastapainoksi myös riittävän vahva leuka (muuten tulos on Kalinaisen Henna).

Kamalinta täytteissä on juuri huulten outo asento, nokkamaisuus ja liikkumattomuus. "Luonnollinen" aine, silti usein epäluonnollinen lopputulos. Luonto järjestäytyy kauneimmin itse.

Vierailija
90/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi surullinen juttu. Miten huono itsetunto pitää olla että lähtee pistämään itseensä jotain mömmöjä. Tuo eka tyttö oli kaunis itsensä näköisenä, ihan turhaan havittelee jotain Kardashianlookkia. 

Älä huoli, musta ei saa Kardashianin näköistä vaikka koko naama ois pistelty enkä edes havittele sitä, negatiivisesta kommentoinnista huolimatta mä oon vain mä enkä aio kenenkään mielipiteen vaikuttaa mun tekemisiin. Me kaikki ollaan kauniita oli sitten mitä tahansa omalle kropalle tehty ja sanon vain kaikille et älkää antako kenenkään vaikuttaa omiin päätöksiin. ❤️

T. Haastateltava eka tyttö.

Vierailija
91/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin paljon pahempaa. Jos rehellisiä ollaan niin minusta muutamalla ensimmäisellä oli ihan nätisti laitettu huulet. Viimeinen oli minusta överi, mutta siinäkin nainen ilmoitti että hän haluaa olla överi. Se hänelle sallittakoon.

En näe sitä suurena pahana jos vähän laittaa jotain hyaronihappoa, jos ulkonäkö pysyy ns. "normaalina". Eri asia ovat sitten nämä oikeat ankkahuulet ja jäätävät kumitissit yms koko helahoito. Toki jokainen on oikeutettu muokkaamaan myös sellaiseksi ulkonäkönsä mutta se ei minusta todellakaan ole kaunista. Rajansa se on näissä kauneushoidoissa.

Vierailija
92/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi surullinen juttu. Miten huono itsetunto pitää olla että lähtee pistämään itseensä jotain mömmöjä. Tuo eka tyttö oli kaunis itsensä näköisenä, ihan turhaan havittelee jotain Kardashianlookkia. 

Älä huoli, musta ei saa Kardashianin näköistä vaikka koko naama ois pistelty enkä edes havittele sitä, negatiivisesta kommentoinnista huolimatta mä oon vain mä enkä aio kenenkään mielipiteen vaikuttaa mun tekemisiin. Me kaikki ollaan kauniita oli sitten mitä tahansa omalle kropalle tehty ja sanon vain kaikille et älkää antako kenenkään vaikuttaa omiin päätöksiin. ❤️

Hyvä sinä. Näitä juttuja tosiaan kannattaa lukea ja kuunnella vahva suodatin päällä, ihmisillä on niin erilaisia syitä (typeriinkin) kommentteihin. Kerran täällä vain eletään ja jos kokee, että kasvojen/kehon muokkaus lisää elämänlaatua niin mikäpä ettei.

Vierailija
93/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin paljon pahempaa. Jos rehellisiä ollaan niin minusta muutamalla ensimmäisellä oli ihan nätisti laitettu huulet. Viimeinen oli minusta överi, mutta siinäkin nainen ilmoitti että hän haluaa olla överi. Se hänelle sallittakoon.

En näe sitä suurena pahana jos vähän laittaa jotain hyaronihappoa, jos ulkonäkö pysyy ns. "normaalina". Eri asia ovat sitten nämä oikeat ankkahuulet ja jäätävät kumitissit yms koko helahoito. Toki jokainen on oikeutettu muokkaamaan myös sellaiseksi ulkonäkönsä mutta se ei minusta todellakaan ole kaunista. Rajansa se on näissä kauneushoidoissa.

Kiitos!❤️ Tähän itsekin pyrin eli pieneen muutokseen, mut sillein ettei lähde mopo käsistä. Jokaisella on oma ihanne mitä itsestään toivoo, mut kuten kaikessa asiassa niin myös tässä voi vetää överiksi. Toivottavasti ihmiset tajuavat et täyttö=kumiankka ei ole sama asia, kun sitä kumiankka tyyliä saa hakea aika kauan, jos semmoisen haluaa. :D

T. Haastateltava eka tyttö

Vierailija
94/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä. Näitä juttuja tosiaan kannattaa lukea ja kuunnella vahva suodatin päällä, ihmisillä on niin erilaisia syitä (typeriinkin) kommentteihin. Kerran täällä vain eletään ja jos kokee, että kasvojen/kehon muokkaus lisää elämänlaatua niin mikäpä ettei.

En tiedä onko mun elämänlaatu mitenkään muuttunut muuten, kuin mitä aiemmin sanoin eli meikkaus on helpompaa.

Tavallaan se miksi lähdin kokeilemaan täyttöä oli lähinnä sitä et halusin kokeilla miltä mun huulet näyttää, kun niissä on vähän pyöreyttä.

Ihan rehellisesti sanottuna mun sukulaiset ei edes tiedä et oon käynyt täyttää (toki nyt tietää, kun näkee tän artikkelin) mut he eivät ole huomanneet mitään eroa aiempaan mikä on mielestäsi aika pirun hyvä ja sitä mitä mä haen, luonnollista lopputulosta. 😊

Tutut joille oon kertonut niin he kyllä ovat sanoneet et katos nuohan on tosi kivat. 😄

- Haastateltava eka tyttö

Vierailija
95/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Muistan kun pistoshoidot tulivat Suomessakin kiinnostuksen kohteeksi joskus 2010-luvun alkupuolella, silloin järkiään kaikilla niitä ottaneilla lopputulos oli tönkön näköinen "kuonoefekti". Ilmeisesti lisääntynyt kiinnostus ja kysyntä on johtanut siihen, että parempia lopputuloksia on alkanut syntyä ja huulia osataan ehkä paremmin myös muotoilla, ei enää ainoastaan turvottaa isommiksi.

Varmasti on myös niitä kyseenalaisia tai ihan vain muuten surkeita lafkoja, joissa lopputulos on tosiaan kumivenettä muistuttava. Niillä ihan totaalisti överiksi menneillä on todennäköisesti iskenyt vauhtisokeus tai jopa kehodysmorfia, joku niillekin suostuu aina kuitenkin niitä pistoksia antamaan. 

Vierailija
96/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki nuo naiset olivat kauniita jo ennestään, mutta mikäs siinä jos tykkää. Oli iloinen yllätys kyllä, että kerrankin ei ollut kumiankka-efektiä, eivät laittaneet liikaa täytettä. Minua ei kyllä saisi ikinä lähtemään tuohon.

Vierailija
97/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti huulet arpeutuvat toistuvien piikitysten myötä, kuten muissakin kehonosissa. Lopputuloksena luonnottomat makkarahuulet a´la Suvi P.

Vierailija
98/112 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "kemikaali" on hyaluronihappoa, jota jokaisella elimistössään myöskin luontaisesti 😊

Vierailija
99/112 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana vastaan että kyllä. Olen sairaanhoitaja sekä sertifioitu täyteainehoitaja, useita koulutuksia tähän käynyt 😊

Vierailija
100/112 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

johanna holpainen kirjoitti:

Tämä "kemikaali" on hyaluronihappoa, jota jokaisella elimistössään myöskin luontaisesti 😊

Ja väität silmät kirkkaina että kyseinen täyteaine sisältää vain ja ainoastaan yhtä ainetta? Ilmeisesti käytetty hyaluronihappo on myös siis otettu ihmisestä eikä valmistettu teollisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän