Parikymppiset suurentavat huuliaan hyaluronihapolla – "Kauneusihanteeni on muovinen, en ole mikään elovena"
Kommentit (112)
Nykyajan opiskelijoilla on hyvin rahaa käytettävissä. Huulten täyttämiset ja microblading kulmat, ripsienpidennökset eivät ole aivan halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko noista edes mitään pitkäaikaistutkimusta vielä olemassa? Mitä tuollainen jatkuva huulten ”venyttäminen” aiheuttaa, pitääkö noita ruiskeita ottaa sitten koko loppuelämän ajan säännöllisesti, ettei huulten tilalla ole vain tyhjät nahkapussukat?
Huuliin alkaa muodostua arpikudosta ja luonnollinen rakenne menee pilalle. Sitten pikkuhiljaa kehittyy sellaiset lörpät. Tästä syystä pistokset sopii lähinnä vanhemmille, joilla se kudoksen rakenne on jo valmiiksi veltostunut.
Hyvännäköisiä lopputuloksia jutussa minun mielestäni. Tekisi itsekin mieli joskus kokeilla jotain tosi pientä määrää, mutta en varmaan uskaltaisi lopulta.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noista edes mitään pitkäaikaistutkimusta vielä olemassa? Mitä tuollainen jatkuva huulten ”venyttäminen” aiheuttaa, pitääkö noita ruiskeita ottaa sitten koko loppuelämän ajan säännöllisesti, ettei huulten tilalla ole vain tyhjät nahkapussukat?
Huuliin alkaa muodostua arpikudosta ja luonnollinen rakenne menee pilalle. Sitten pikkuhiljaa kehittyy sellaiset lörpät. Tästä syystä pistokset sopii lähinnä vanhemmille, joilla se kudoksen rakenne on jo valmiiksi veltostunut.
Arpikudos syntyy vain, jos täyttää liikaa lyhyessä ajassa (huonolla tekniikalla) mitä vältetään tekemästä.
Eniten ihmetytti nämä kuulantyöntäjän näköiset naiset. Jos on noin reippaasti ylipainoa, niin mitä se auttaa että laittaa silmien päälle pullasudit ja huulet turvoksiin? Jos haluaa "kasvoihin ryhtiä" niin kuin tämä yksikin pullero selitti, niin eikö laihduttaminen olisi parempi (ja terveellisempi) keino?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei saa arvostella, ketkä eivät laittaudu, kulkevat hirveissä rytkyissä ja tukka klimppinä?
Se naisen ulkonäkö ei kuulu kenellekään toiselle kuin naiselle itselleen. Jokainen saa tehdä aivan mitä itse haluaa. Turha sitä on kauhistella, vaikka teidän mielestänne onkin hyvin tarkkaan määritelty, mikä on soveliasta ja mitä saa/ei saa tehdä. Onneksi nykyään ketään ei kiinnosta tällaiset säännöt ja naiset tekevät mittä sielu sietää eivätkä välitä muiden kommenteista.
No nämähän ne juuri kokevat että heidän ulkonäkö kuuluu toisille. Siksihän he yrittävätkin identiteettiään paikata muovilla. Se työ pitäisi tehdä pään sisällä ei ulkopuolella. Itseään ei muoviin pääse pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei saa arvostella, ketkä eivät laittaudu, kulkevat hirveissä rytkyissä ja tukka klimppinä?
Se naisen ulkonäkö ei kuulu kenellekään toiselle kuin naiselle itselleen. Jokainen saa tehdä aivan mitä itse haluaa. Turha sitä on kauhistella, vaikka teidän mielestänne onkin hyvin tarkkaan määritelty, mikä on soveliasta ja mitä saa/ei saa tehdä. Onneksi nykyään ketään ei kiinnosta tällaiset säännöt ja naiset tekevät mittä sielu sietää eivätkä välitä muiden kommenteista.
No nämähän ne juuri kokevat että heidän ulkonäkö kuuluu toisille. Siksihän he yrittävätkin identiteettiään paikata muovilla. Se työ pitäisi tehdä pään sisällä ei ulkopuolella. Itseään ei muoviin pääse pakoon.
Mistä muovia? Hualorihappoa mitä sunkin kropasta löytyy. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan opiskelijoilla on hyvin rahaa käytettävissä. Huulten täyttämiset ja microblading kulmat, ripsienpidennökset eivät ole aivan halpoja.
Lainarahaa kyllä. Silti vähemmän kuin työttömillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muovia? Hualorihappoa mitä sunkin kropasta löytyy. 😂
Oliko otsikossa haluan olla muvinen:)?
ja se on hyalyronihappo ja ei sitä löydy mun kehosta injektoituneena tehden
Huuli on LIHAS, ja sitä lihasta voi kehittää JUMPALLA.
Noidenkin kahden viimeisen tytön ulkonäköä parantaisi enemmän kiinteytys ja terveet elämäntavat kuin paksu meikkikerros ja pistoshoidot.
Olipa vanhan näköisiä nuo kaksi läskimpää, olisin veikannut överipakkeloiduiksi 40-vuotiaiksi olemukselta. Miten jotkut kulkevat tuollaiset teatterimeikit naamalla, nolon näköistä varsinkin kun vaatteet muuten tyyliä harmaat pieruverkkarit ja Converset.
Kuinkahan ammattitaitoisia nuo huulten laittajat ovat? Kiinnostaisi oikeasti, millaisen koulutuksen pitää olla läpikäynyt että voi täyteaineita toisille laittaa. Riittääkö kosmetologi? Ilmeisesti osaamattomuus alalla on aika isokin ongelma, josta syntyy juuri näitä arpeutuneita huulia ja epätasaista jälkeä. Sama microbladingissa. Onko nuo jutun kaikki huulet laitettu Mikkelissä tuolla samalla hoitajalla, joka kuvassakin näkyy?
Ei liity huulitäytteisiin, mutta botoxia ei saa enää kuka tahansa pistää. Uusi linjaus:
https://www.valvira.fi/-/valvira-ohjeistaa-botuliinihoitojen-antamisesta
Kauneusihanne noilla on ihan sama kuin vallalla oleva. Viiden vuoden päästä itketään, kun luonnollisuus onkin taas huudossa.
Eikai se kenellekkään tule yllätyksenä mitä paskamedian aivopesu aiheutti nuoremmille sukupolville,näille jotka lapsesta asti ovat altistuneet tietyille "mielikuville" esim tämä humanoidimainen muovimöykky ig julkkis-look. Me vanhemmat sukupolvet elettiin vielä normaaleja aikoja,normaalien ihmisten parissa mutta nämä nuoret..
Mua myöskin ärsyttää toi itkeminen siitä ettei toisten ulkonäköä saa arvostella. Ei todellakaan saakkaan,jos on normaali ihminen mutta mä en hyssyttele näille turpaan vedetyn näköisille muovigorilloille vaikka se kuinka loukkaisi jotain. Jotain rajaa tähän naisten tuhoamiseen.(pitäisi raadella ja muokata naama sellaiseen kuntoon ettei edes näytä naiselta enää.)
Kaikkea järjettömyyttä ei tarvitse hyväksyä ja hyssytellä.
Transujaja näitä teatterimeikkimuijia ei muuten aina erota toisistaan. Omat piirteet peitetään täysin sillä pellemeikillä ja pullasudeilla.
Olen 56-vuotias akankuvatus. Itselläni huulet ohuet,rumat. Olen ajatellut pullauttaa volyymia huuliin, ettei ilme olisi aina niin vihainen ja tympeä.
Jotenkin tosi surullinen juttu. Miten huono itsetunto pitää olla että lähtee pistämään itseensä jotain mömmöjä. Tuo eka tyttö oli kaunis itsensä näköisenä, ihan turhaan havittelee jotain Kardashianlookkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt kommentoi tuon jutun tyttöjä mitenkään. Tai sen verran voin sanoa, että mielestäni kellään heillä ei ollut mitään ankkahuulia, ihan kivan näköiset huulet oli kaikilla. Mutta... Törmäsin tässä vähän aikaa sitten instagramissa erääseen tiliin, joka taisi olla jonkun somejulkkiksen tai bloggaajan tili (en kerro nimeä, ja sitä on turha kysyä, koska en mielelläni arvostele kenenkään henkilön ulkonäköä suoraan). Tuoreimmissa kuvissa, jotka eivät siis olleet edes mitään lähikuvia, näkyi selvästi se ankkahuulisuus. Tiedättehän, se muuttaa myös suupielen asentoa. Sellainen plastiikkakirurgia-look, jota ei "luonnollisella" ihmisellä (tarkoitan siis sellaista, joka ei ole teettänyt mitään esteettisen kirurgian toimenpiteitä) ole. Selasin kuvia taaksepäin, ja tästä kyseisestä naisesta löytyi kuvia, joissa hänellä ei ollut huulitäytteitä, tai ainakin niitä oli ihan minimaalisesti. Niin kaunis nainen! Ja nyt uusimmissa kuvissa oli just se jäykkä kauneuskirurgialook, kyllä te tiedätte, miltä ne näyttävät.
En nyt tietenkään sano, että näille jutun tytöille käy samalla tavalla, mutta ilmeisesti sille omalle peilikuvalle tulee jotenkin sokeaksi ja alkaa vain tuijottaa sitä, että no niin, nyt ne huulet ovat isommat, näyttää hyvältä. Tai mun on ainakin vaikea uskoa, että se jäykkä ankannokan näköinen huuli on se, mitä tavoitellaan – voihan se sitä ollakin, ihmisillä on niin erilaiset mieltymykset ulkonäön suhteen.
Ankkahuulisuus johtuu siitä, ettei sillä uudella täytteellä ole paikkaa mihin mennä, joten tietenkin se puskee ulospäin. Jos ihmisellä on huuli sen verran ylhäällä, että huulien väliin jää rako kun pitää suuta normaalisti kiinni sen rako täyttyy ja tulos on suht luonnollinen. Sen sijaan jos muutenkin on nenän ja huulen välinen osa pitkä lisämassa huuliin se näyttää vieläkin pitkältä se väli ja ulospäin työntyneiltä huulilta. Näillä kauniilla pusuhuulilla on lyhyt nenä hulivili väli ja monesti vielä väliä normiasennossa huulten välissä ja tietenkin suht paljon tuota punaista osaa.
Minulle on sanottu, että nenän ja huulten väli on minulla normaalia lyhyempi. Siltikin on huomattavissa ankkahuuli-efektiä.
En koe tulleeni kiusatuksi, haluan vain ihmisten ymmärtävän et mekin ollaan vain tavallisia ihmisiä eikä nämä meidän valinnat pitäisi edes hetkauttaa ketään sen kummemmin. 😊