Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset suurentavat huuliaan hyaluronihapolla – "Kauneusihanteeni on muovinen, en ole mikään elovena"

Vierailija
31.05.2019 |

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINA KUN JOKU TEKEE JONKUN TOIMENPITEEN LÄRVIINSÄ- on hän poissa aitojen kaunottarien listasta!

Sellainen ei voi enää missään koskaan tulla esiintymään LUOMUKAUNIINA!

Ja sehän sopii meille aidoille kaunottarille oikein hyvin.

Väki vähenee ja timantit säihkyu entistä kauniimpana!

Aitoa kauneutta ei voita mikään feikki. Luonnonlaki!

Vaan jos on aitona ruma, niin parempi se feikkikauneus on kuin ei mitään. Kaikki eivät valitettavasti ole sattuneet syntymään kauniina. Toimenpiteet antavat mahdollisuuden jonkinlaiseen kauneuteen myös geeniloton hävinneille.

Vierailija
42/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran kun pennut pilaa täytteillä ulkonäkönsä !!!

Itselläni on luonnostaan Pamela Anderson-tyyliset täyteläiset huulet jopa samanlaisella amorinkaarella jonka tosin Pamela pyöristää.

Ainoa vitutus on että kakarat luulee että nää on feikit. Olen rypytön edelleen vaikka ikää 40.

Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))

Ei sinua ole ainakaan älyllä pilattu, vaikka ikää löytyykin..

Sun äly ja kauneus - niitä ei oo. Laita täytteet ja ehkä saat naapurin pervolta:)))

Olen akateeminen nainen ja huuleni ovat luonnostaan paksut. Ihan omalta aviomieheltä saan päivittäin. 

Ja se akateemisuus ja paksuhuulisuus sai haukkumaan toisen samanmoisen tyhmäksi. Naisten kateus - ei päätä eikä häntää ...!!!!!!

En ole kyllä tavannut yhtään noin huonosti kirjoittavaa akateemista. Tekstistäsi huokuu sivistymättömyys. En tosiaan ole sinulle kateellinen, vaikka haluatkin niin itsellesi uskotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelkää pistelkää !!!!

Naama loistaa sitä mitä ootte!

Itse en valitettavasti voi kertoa nimeäni, pääsisitte vaan toteamaan kaiken täydeksi todeksi ja siitäkin herneet nokkaan.

Nyt puhutaan loistavista luonnostaan eikä mistään tusinatavarasta.

Vierailija
44/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nyt kommentoimaan sen verran, että ei huolta rakkaat ihmiset, nuo huulet pienenee kyllä puolessa vuodessa joten mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut!

2ml ei kyllä paljolti näy päälle päin, että en nyt tiiä määrittääkö tuo paljoo mun ulkonäköä loppupeleissä tai tekeekö se minusta tyhmää teiniä.. Pitäkää siis omat kauneusihanteenne omana asiana ja antakaa muiden tehdä pärställeen mitä haluaa ❤️😊 T. Haastateltu tyttö

Vierailija
45/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kauneusihanne on siinä mielessä surullinen, ettei sitä voi välttämättä saavuttaa ilman "kepulikonsteja". Itselläni on nykyisen yleisen kauneuskäsityksen mukaan rumat huulet: ohuet ja ylähuuli on "alaspäin suuntautunut". Ei näitä varmaan saisi korjattua edes pistoshoidoilla, mutta enpä ole kyllä sellaisia harkinnutkaan. Joiltakin miehiltä olen kuullut jopa kehuja erikoisista huulistani, mutta yleisellä mittapuulla huuleni ovat silti rumat. :D

Nykyään vallalla oleva meikkaustapa ja täytetyt huulet ym. pistoshoidot saavat naiset näyttämään keskenään lähes identtisiltä. Luultavasti tämäkin on sellainen trendi, jota kauhistellaan vuosikymmenen päästä, aivan kuten nyt kauhistellaan 2000-luvun alun trendejä.

Mitä tulee huulten täyttämiseen, niin olen nähnyt vain muutamalla ihmisellä erittäin onnistuneen lopputuloksen, eli maltillisesti täytetyt luonnollisen näköiset huulet. Valitettavan monella huulten täyttäminen kuitenkin menee överiksi, jolloin lopputuloksena on iso nakkimainen ylähuuli ja ankkamainen sivuprofiili. Luulen, että jotkut vain sokaistuvat ulkonäölleen. :(

Aloituksen linkin nuorilla naisilla on mielestäni ainakin edestäpäin katsottuna aika maltilliset huulet, joskin huomaa täytetyiksi. 

Vierailija
46/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet teinit sanoo tolleen että kauneus ihanteeni ei ole luonnollinen, sit maku muuttuukin ja 3å v ärsyttää ku huulet on roikkuvat nahan palat jos täytettä ei enää ota tai siihen ei ole varaa.. Jos oikeesti haluaa isommat huulet niitä voi myös meikata isommiksi, ilman riskejä.

Itseasiassa ei, nimenomaan otin täytettä, kun sitä ei meikillä voi korostaa. Nyt pysyy huulipunatkin huulissa paremmin eikä huulet häviä hymyiltäessä et tässä tavallaan parannettiin myös kosmeettista ongelmaa. Ja ei, huulet eivät rupea roikkumaan. 😂

Ei se tarkoita sitä et, jos ottaa täytettä et haluaa väkisin epäaidon lopputuloksen, itse haastattelussa vielä painotin et haluan luonnollisen lopputuloksen, mut sehän jäi tietysti pois ja aika paljon muutakin oleellista.

Myös jutun tekstit on tosi "dramaattisia" ja jäi tosi paljon oleellista asiaa pois, mikä muuttaisi varmasti tekstin luonnetta. Joten mediakriittisyyttä ihmiset! Kukaan ei tässä ole halunnut muovista ulkonäköä oikeasti. 😊

Vierailija
47/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viivahuuletkin on kivoja pussailla 😄

M32

Vierailija
48/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella outo trendi, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin onhan vastaavia ollut aiempinakin vuosikymmeninä. Solariumissa hankittu rusketus vielä altisti melanoomalle ja etenkin USA:ssa on paljon vanhoja naisia kiristettyine kasvoineen ja leikeltyine nenineen. Silikoni-implantit lisäävät syöpäriskiä.

Aina on naisia, jotka huonon itsetunnon takia haksahtavat näihin juttuihin. Kaipa paksut huulet ovat harmittomimmasta päästä.

Vierailija
49/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella outo trendi, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin onhan vastaavia ollut aiempinakin vuosikymmeninä. Solariumissa hankittu rusketus vielä altisti melanoomalle ja etenkin USA:ssa on paljon vanhoja naisia kiristettyine kasvoineen ja leikeltyine nenineen. Silikoni-implantit lisäävät syöpäriskiä.

Aina on naisia, jotka huonon itsetunnon takia haksahtavat näihin juttuihin. Kaipa paksut huulet ovat harmittomimmasta päästä.

Ei se kerro itsetunnosta mitään, jos haluaa tehdä jotain mikä itseä miellyttää. Jos tuolle linjalle lähtee nii ei kannattais varmaa ikinä meikata tai käydä kampaajalla ku se tarkoittaa sitä et on huono itsetunto.

Vierailija
50/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miten rohkeita ihmiset on kun vapaaehtoisesti tunkevat elimistöönsä kemikaaleja joiden sisältö ja vaikutukset ovat tuntemattomia. Kuten juuri hetki sitten ollut uutinen jossa kerrottiin tiettyjen silikonien aiheuttamasta syöpäriskistä. No yllätys.

Vierailija
51/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinahuuliset ei tajua, miltä tulevat näyttämään vanhoina kun huuliryppyjä tulee ja turpa on venytetty. Huoh.

Vierailija
52/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että mitään huulifillereitä en missään nimessä halua mutta kyllähän se kyrsii tässä 45v iässä kun vaikka kuinka tarkkaan pohjustaen ja kauniisti laittaa huulten rajauksen niin se rajaus on 2 tunnin sisällä jo miten sattuu ja huulipuna pyrkii ylähuulelta yli (pystysuoria viivoja joista menee yli). PRKL. Tummien huulipunien käyttö mahdotonta (siis ihan tumma pinkki tmv) kun muutamassa tunnissa näyttää silti kuin olisi sutaissut sen enempää miettimättä huulipunaa huuliinsa. Tässä auttaisi nähtävästi pistokset ja volyymin lisääminen ylähuuleen. 

Vaan enpä tiedä. Liian monta huonoa tulosta olen nähnyt. Itse en siis edes haluaisi huulia isomman näköiseksi haluaisin vaan, että se huulipuna pysyy huulissa niin kuin se pysyi vielä 5v sitten. Nolona ymmärrän nyt kuinka väärässä olin kun nuorempana pyörittelin päätä kuinka "vanhemmat naiset" eivät kiinnitä mitään huomiota huulipunansa laittamiseen. No kiinnittävät mutta kun se ei enää pysy samalla tavalla kuin nuorempana.

Vierailija
53/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio ja riittävä liikunta tekisi hyvää. Ulkoisestikin.

Vierailija
54/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt omia huuliani täysin keskimääräisinä. Monen kaverini huulet ovat luonnostaan muhkeammat kuin omani. Huuleni ovat tuollaiset kuin tuossa jutussa olevilla. En arvaisi jutun huulia täytetyiksi jos näkisin heitä kadulla. Eikös se silloin ole onnistunut luonnollinen lopputulos mitä täälläkin hehkutetaan? Ankkahuulet on asia erikseen.

Vierailija
55/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on luonnostaan Pamela Anderson-tyyliset täyteläiset huulet jopa samanlaisella amorinkaarella jonka tosin Pamela pyöristää.

Ainoa vitutus on että kakarat luulee että nää on feikit. Olen rypytön edelleen vaikka ikää 40.

Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))

Kuinka tyhmä oikein olet?

Sä oot kade niinkuin kaikki muutkin tavikset 17-39 v nuoria mutta mitättömiä eikä edes fyllingillä voita - oo vaan kade - se näkyy naamasta !!!!

Olet olevinasi tosi aikuinen ja oikein alfa-nainen, nyt kun olet huikeat 40v pamsuhuulinesi, mutta miksi sun henkinen kehitys ja kyky älylliseen kommunikointiin ei seuraa perässä? Vai meneekö sun kaikki energia niiden upeiden luomuhuuliesi kannatteluun?

Anna kun arvaan; olet myös blondi, todennäköisesti yh, työtön, ja lastesi isällä on sinua nuorempi mutta älykkäämpi nainen?

Mut hei onneks sulla on sun huulet!

Vierailija
56/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINA KUN JOKU TEKEE JONKUN TOIMENPITEEN LÄRVIINSÄ- on hän poissa aitojen kaunottarien listasta!

Sellainen ei voi enää missään koskaan tulla esiintymään LUOMUKAUNIINA!

Ja sehän sopii meille aidoille kaunottarille oikein hyvin.

Väki vähenee ja timantit säihkyu entistä kauniimpana!

Aitoa kauneutta ei voita mikään feikki. Luonnonlaki!

Ottaapa koville luonnonkauniita, kun rumatkin pystyvät kaunistautumaan. Kun ei voi enää haukkua rumaksi ja tuntea ylemmyyttä rumaa naista kohtaan, asetutaan toisen yläpuolelle sillä, että ollaan IHAN OIKEASTI JA AIDOSTI ainoalla hyväksyttävällä tavalla kauniita ja päästään taas haukkumaan toista naista rumaksi. Kaikista pinnallisimpia ja arvostelevimpia ovat luonnonkauniit naiset, jotka katsovat nokkaansa pitkin sekä rumia että keinotekoisesti kauniita.

Vierailija
57/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne huulet oo kun pieni yksityiskohta jos siitä alaspäin on kuin ryhävalas. Hyvä yritys, M.

Vierailija
58/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen nyt kommentoimaan sen verran, että ei huolta rakkaat ihmiset, nuo huulet pienenee kyllä puolessa vuodessa joten mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut!

2ml ei kyllä paljolti näy päälle päin, että en nyt tiiä määrittääkö tuo paljoo mun ulkonäköä loppupeleissä tai tekeekö se minusta tyhmää teiniä.. Pitäkää siis omat kauneusihanteenne omana asiana ja antakaa muiden tehdä pärställeen mitä haluaa ❤️😊 T. Haastateltu tyttö

En arvostele lainkaan päätöstäsi hankkia pistoksia, mutta minusta on hieman huvittavaa sanoa "pitäkää kauneusihanteenne omana asiana", kun on juuri itse käynyt valtakunnanmediassa haastateltavana omistaan. Pakostakinhan tällainen ilmiö synnyttää keskustelua. 

Vierailija
59/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvostele lainkaan päätöstäsi hankkia pistoksia, mutta minusta on hieman huvittavaa sanoa "pitäkää kauneusihanteenne omana asiana", kun on juuri itse käynyt valtakunnanmediassa haastateltavana omistaan. Pakostakinhan tällainen ilmiö synnyttää keskustelua. 

Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mut se et jos haukut toisen ulkonäköä vain sen takia et on täytettä niin mitä sillä saa? Hyvän mielen, kun pääsee haukkumaan toisia?

Jokainen tehkööt mitä haluaa ja olkoot vaikka kuinka luomu tai epäluomu se oli tämän uutisen pääpointti. Jopa itse haastattelija hämmästyi, kuinka tabu voi tämmöinen asia olla vuonna 2019 ja se ei pitäisi olla.

Vierailija
60/112 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mut se et jos haukut toisen ulkonäköä vain sen takia et on täytettä niin mitä sillä saa? Hyvän mielen, kun pääsee haukkumaan toisia?

Jokainen tehkööt mitä haluaa ja olkoot vaikka kuinka luomu tai epäluomu se oli tämän uutisen pääpointti. Jopa itse haastattelija hämmästyi, kuinka tabu voi tämmöinen asia olla vuonna 2019 ja se ei pitäisi olla.

Olen samaa mieltä siitä, että haukkuminen ei ole asiallista. Itse en ole kirjoitellut tähän ketjuun mitään asiatonta, mutta pahoittelen jos koet tulleesi esimerkiksi kiusatuksi. Iso osa kritiikistä on kuitenkin asiallista, ja aina välillä törmää sellaisiin asenteisiin että kaikenlaiset eriävät mielipiteet ovat kiusaamista... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan