Parikymppiset suurentavat huuliaan hyaluronihapolla – "Kauneusihanteeni on muovinen, en ole mikään elovena"
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytetyt huulet kyllä erottaa luonnostaan pulleista pusuhuulista. Pistoksilla vaan ei saa aidon näköiseksi kuin harvoissa tapauksissa 🤔
Jos nykyään vastaan kävelisi nainen Marilynin huulilla, niin veikkaisitko täytetyiksi?
https://www.fosterclub.com/sites/default/files/styles/bootstrap3_col12/…
Mä en nyt ylipäätään katsele ihmisten huulia sillä silmällä, onko täytettä vai ei (paitsi jos ne ovat silmiinpistävän epäluonolliset), mutta Marilynilla on kyllä tuossa kuvassa selvästi rajattu yli sekä ylä- että alahuuli.
Kun mä ja mun ystävä oltiin teinejä saatiin molemmat kuulla naljailua ja haukkumista ulkonäköön liittyen.
Kaverilla oli kuulemma aivan liian iso perse ja mulla taas liian isot huulet. Tämä siis 90-luvun lopulla, kun hyvin laiha naisihanne oli pinnalla.
Nooooh. Ajat muuttuu. Nykyään ihmiset maksavat rahaa, että saavat isot huulet. Ne ovat hirveän teennäisen näköiset. Pinkeät. Omiini olen oikein tyytyväinen; aistikkaat ja täyteläiset luonnolliset huulet. Ja se kaverini perse? No ei siinä mitään vikaa ollut koskaan. Onhan se toki ollut iso, mutta hyvän mallinen. Semmoinen, mitä kaikki nykyään tahtoo.
Itsellä ikää nyt 36v ja todella tyytyväinen olen ulkonäkööni. Ei ryppyjä vielä, on löytynyt oma tyyli ja itselle sopivat jutut. Osaa valita muotiin tulevista jutuista ne itseä imartelevat kirsikat kakun päältä ja jättää loput kokeilut väliin.
Maltillisestikin täytetyt huulethan paljastuu yleensä siitä, että sivulta päin katsottuna törröttävät epäluonnollisesti ulospäin. Itsekin voisin vähän runsaamman ylähuulen haluta, mutta en siten, että se töröttää kuin ankan nokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytetyt huulet kyllä erottaa luonnostaan pulleista pusuhuulista. Pistoksilla vaan ei saa aidon näköiseksi kuin harvoissa tapauksissa 🤔
Jos nykyään vastaan kävelisi nainen Marilynin huulilla, niin veikkaisitko täytetyiksi?
https://www.fosterclub.com/sites/default/files/styles/bootstrap3_col12/…
Mä en nyt ylipäätään katsele ihmisten huulia sillä silmällä, onko täytettä vai ei (paitsi jos ne ovat silmiinpistävän epäluonolliset), mutta Marilynilla on kyllä tuossa kuvassa selvästi rajattu yli sekä ylä- että alahuuli.
Löytyy muitakin kuvia, missä ei ole niin selkeästu rajattu yli.
Hedy Lamarr toinen klassinen kaunotar paksuilla huulilla.
https://thumbs-prod.si-cdn.com/b0Jivo_YqmWuWvQhFSs3M-aOWNE=/800x600/fil…()/https://public-media.si-cdn.com/filer/35/8a/358ab823-070f-4ef2-bc70-e5a…
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt kommentoi tuon jutun tyttöjä mitenkään. Tai sen verran voin sanoa, että mielestäni kellään heillä ei ollut mitään ankkahuulia, ihan kivan näköiset huulet oli kaikilla. Mutta... Törmäsin tässä vähän aikaa sitten instagramissa erääseen tiliin, joka taisi olla jonkun somejulkkiksen tai bloggaajan tili (en kerro nimeä, ja sitä on turha kysyä, koska en mielelläni arvostele kenenkään henkilön ulkonäköä suoraan). Tuoreimmissa kuvissa, jotka eivät siis olleet edes mitään lähikuvia, näkyi selvästi se ankkahuulisuus. Tiedättehän, se muuttaa myös suupielen asentoa. Sellainen plastiikkakirurgia-look, jota ei "luonnollisella" ihmisellä (tarkoitan siis sellaista, joka ei ole teettänyt mitään esteettisen kirurgian toimenpiteitä) ole. Selasin kuvia taaksepäin, ja tästä kyseisestä naisesta löytyi kuvia, joissa hänellä ei ollut huulitäytteitä, tai ainakin niitä oli ihan minimaalisesti. Niin kaunis nainen! Ja nyt uusimmissa kuvissa oli just se jäykkä kauneuskirurgialook, kyllä te tiedätte, miltä ne näyttävät.
En nyt tietenkään sano, että näille jutun tytöille käy samalla tavalla, mutta ilmeisesti sille omalle peilikuvalle tulee jotenkin sokeaksi ja alkaa vain tuijottaa sitä, että no niin, nyt ne huulet ovat isommat, näyttää hyvältä. Tai mun on ainakin vaikea uskoa, että se jäykkä ankannokan näköinen huuli on se, mitä tavoitellaan – voihan se sitä ollakin, ihmisillä on niin erilaiset mieltymykset ulkonäön suhteen.
Ankkahuulisuus johtuu siitä, ettei sillä uudella täytteellä ole paikkaa mihin mennä, joten tietenkin se puskee ulospäin. Jos ihmisellä on huuli sen verran ylhäällä, että huulien väliin jää rako kun pitää suuta normaalisti kiinni sen rako täyttyy ja tulos on suht luonnollinen. Sen sijaan jos muutenkin on nenän ja huulen välinen osa pitkä lisämassa huuliin se näyttää vieläkin pitkältä se väli ja ulospäin työntyneiltä huulilta. Näillä kauniilla pusuhuulilla on lyhyt nenä hulivili väli ja monesti vielä väliä normiasennossa huulten välissä ja tietenkin suht paljon tuota punaista osaa.
Huulten täyttökin varmasti kehittyy ajan kanssa ja löydetään ehkä luonnollisia aineita jotka 'pullistavat' huulia luonnollisesti. Mä en rehellisesti sanottuna ole nähnyt vielä kertaakaan kaunista lopputulosta. Täyteaine kääntää suupieliä ulospäin, näin ei varmaan ole tarkoitus. Suu avautuu omituisen näköisesti. Pahin on se kun huulien ympärys nenään ja leukaan asti on turvoksissa ja huulet eivät enää mene kunnolla kiinni... tai ainakin monella se näyttää siltä. Ankka mikä ankka.
Oon joskus nähny hyvän näkösiä tuloksia, mut en kyl ite haluu mukaa tähän kauneus trendiin. En haluu pistellä itteeni ulkonäön vuoks harva se kuukausi. Liian lyhyt kesto tolla hoidolla ja maksaa, ei kiitos. Mieluummin vaikka ohuthuulinen ku huultentäyttökierteessä😊å osaan meikata huulet isommiksi mut en siihenkään koe tarvetta joten miks menisin ottamaan? Vaikka huulet onki vähän ohentunut aikuistuessa.
Toki tyttöjen huulet on täytetty maltillisesti ja ainakin edestäpäin näyttävät varsin luonnollisilta. Joiltakin sitten vain lähtee homma käsistä ja täytettä pitää saada lisää ja lisää. (Karmein kotimainen esimerkki lienee eräs "tanssitaitelija" ja hänen epäsymmetriset huulensa. Näyttää mielestäni vähän Homer Simpsonilta). Sama ilmiöhän näkyy rintojen suurentamisessa.
Olen myös miettinyt, että mitä jos sitä fylliä ei voikaan enää laittaa esimerkiksi terveydellisistä syistä? Tottahan tuossa huulien iho venyy ajanmyötä. Silikonirinnatkin saattavat painavina alkaa roikkumaan. Korjausleikkaushan silloin tarvitaan. Kuinka kauan ylipäätään voi luottaa siihen, että ne lisukkeet kestävät eivätkä poksahda puhki. Takapuoleen asennettavat implantit ovat mielestäni lähinnä järkyttävä keksintö.
Kosmetologi ehdotti, että laitettaisiin botoxia sibeliuksiin. Kieltäydyin ehdottomasti. Samat juonteet on olleet jo parikymppisestä lähtien eivätkä ne minua vaivaa. Enemmän vaivaisi liikkumaton otsa.
Mutta tosiaan - jokainen tyylillään.
Nauran kun pennut pilaa täytteillä ulkonäkönsä !!!
Itselläni on luonnostaan Pamela Anderson-tyyliset täyteläiset huulet jopa samanlaisella amorinkaarella jonka tosin Pamela pyöristää.
Ainoa vitutus on että kakarat luulee että nää on feikit. Olen rypytön edelleen vaikka ikää 40.
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))
Nämä ovat samoja ihmisiä jotka tulevat hammaslääkäriin eivätkä kestä puudutuspiikkiä!
Terveisin, hammashoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Onko noista edes mitään pitkäaikaistutkimusta vielä olemassa? Mitä tuollainen jatkuva huulten ”venyttäminen” aiheuttaa, pitääkö noita ruiskeita ottaa sitten koko loppuelämän ajan säännöllisesti, ettei huulten tilalla ole vain tyhjät nahkapussukat?
Ei ole nahkapussit. Useamman pistoskerran jälkeen monesti huulet alkavat jäämään isommiksi, eivät siis enää palaudu lähtöpisteeseen.
Lisäksi pistoskohdat arpeutuvat ja huulet ovat todennäköisesti jossain kohtaa muhkuraiset sisältä, vaikkei ulospäin näkyisi.
Itsellä ei ole pistoksia enkä varmaan otakaan, ellei iän myötä tapahdu niin että tämä resting bitch face muuttuu äkäisemmäksi. Muotiseikoista en ainakaan itseäni ala pistelemään🙄
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on luonnostaan Pamela Anderson-tyyliset täyteläiset huulet jopa samanlaisella amorinkaarella jonka tosin Pamela pyöristää.
Ainoa vitutus on että kakarat luulee että nää on feikit. Olen rypytön edelleen vaikka ikää 40.
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))
Kuinka tyhmä oikein olet?
AINA KUN JOKU TEKEE JONKUN TOIMENPITEEN LÄRVIINSÄ- on hän poissa aitojen kaunottarien listasta!
Sellainen ei voi enää missään koskaan tulla esiintymään LUOMUKAUNIINA!
Ja sehän sopii meille aidoille kaunottarille oikein hyvin.
Väki vähenee ja timantit säihkyu entistä kauniimpana!
Aitoa kauneutta ei voita mikään feikki. Luonnonlaki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))Kuinka tyhmä oikein olet?
Sä oot kade niinkuin kaikki muutkin tavikset 17-39 v nuoria mutta mitättömiä eikä edes fyllingillä voita - oo vaan kade - se näkyy naamasta !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))Ei sinua ole ainakaan älyllä pilattu, vaikka ikää löytyykin..
Sun äly ja kauneus - niitä ei oo. Laita täytteet ja ehkä saat naapurin pervolta:)))
Olen akateeminen nainen ja huuleni ovat luonnostaan paksut. Ihan omalta aviomieheltä saan päivittäin.
Moi mä oon Terja Tintseri ja mulla on nenän alla kaksi pitkää nakkimakkara päällekkäin ja voi että tää on niin kaunista!!!
Myös täytetissit, akryylikynnet, jonkun muun hiukset päässä, feikkirusketus ja tekoääni ja hihitys!
Kehukaa mua nyt kauniiksi!
Ai niin, unohdin muiviripset ja ja ...
Minusta tuon jutun naisilla oli ihan maltilliset ja onnistuneet täytteet. Mikäs siinä jos on varaa ja halua. Omat ovat huulensa ja hyvä jos ovat tyytyväisiä! Itse en pystyisi piikkikammoisena.
Itsekin tosin käytän tuollaisia palveluita, olen käynyt poistattamassa aknejälkiä laserilla, ja voisin vanhempana ottaa Botoxia ryppyihin jos niitä ilmaantuu. Nyt parikymppisenä lähinnä läträän aurinkorasvaa jotta ryppyjä ei ilmaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))Kuinka tyhmä oikein olet?
Sä oot kade niinkuin kaikki muutkin tavikset 17-39 v nuoria mutta mitättömiä eikä edes fyllingillä voita - oo vaan kade - se näkyy naamasta !!!!
Ikäkriisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää kuvaa vuodelta 1995, jossa huuuleni kukkeimmillaan ja aina säikäyttää heidät ;))))Ei sinua ole ainakaan älyllä pilattu, vaikka ikää löytyykin..
Sun äly ja kauneus - niitä ei oo. Laita täytteet ja ehkä saat naapurin pervolta:)))
Olen akateeminen nainen ja huuleni ovat luonnostaan paksut. Ihan omalta aviomieheltä saan päivittäin.
Ja se akateemisuus ja paksuhuulisuus sai haukkumaan toisen samanmoisen tyhmäksi. Naisten kateus - ei päätä eikä häntää ...!!!!!!
Aika tökeröt pakkelit oli kuvien huulissa, huulipunat suttuisesti ja epäsymmetrisesti, rajat "siistitty" paksulla, häivyttämättömällä kerroksella meikkivoidetta/peiteainetta.